|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-06-2014, 15:56 | #1 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: Myszęcin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130 ps
Rocznik: 2008
Postów: 37
|
wymiana paska pompy wspomagania
jesli jest to zle miejsce to prosze admina o przeniesienie
zacznijmy od tego ze szukalem jak to zrobic po wielu probach poszukiwania poddalem sie i postanowilem zakupic to co potrzebne pasek o wymiarze 4pk738 rolka napinacza ( jak sie okazuje niesa az tak drogie ) cena uslugi 60zł pasek +rolka oraz około 30 minut spokojnej pracy naprawde wiecej nietrzeba na pierwszym zdieciu wodac co bedzie nam potrzebne 1mała treszczotka byly by przydatne dwie przy dokrecaniu napinacza ale z jedna da rade 2. klucz plaski 10,8mm , nasadka 8,10mm dwie przedluzki dla wygody pracy, plaski srubokret niekonieczny ale przydatny lezy tam klucz 9mm lecz niebyl potrzebny sorki za blad 3. oczywiscie roka i pasek ale na zdieciu sa juz wyjete z auta drugie zdiecie przedstawia miejsca gdzie cos odkrecic, wypiac itp czerwone strarzalki to miejsca odkrecenia nakretek zielona wypiecia przewodu zolta miejsce gdzie przyda sie subokret by wypiac oslone niemoge dodac wiecej zdiec wiec opisze po krotce caly etap wymiany wiec odkrecamy sruby , wypinamy przeod , sciagamy oslone ostroznie gdyz miejsce zaznaczone strazlka zolta jest delikatne i trzeba odchylic plastik by wypiac oslone delikatnie srubokretem w strone aku i wypinamy oslone dalej odkrecamy srube 8mm ktora znajduje sie pod rura od egr i przedstawia to ostatnie zdoecie (juz odkrecona sruba) odkrecamy napinacz 10mm unoszac tak jak na ostatnim zdieciu ta rure po wykreceniu napinacza sciagamy pasek i tu znow unosimy ta rure od egr i przekladamy pasek pomiedzy tymi blaszkami co na ostatnim zdieciu montaz w odwrotnej kolejnosci do przykrecenia napinacza przydaja sie dwie trzeszcotki male jedna przykrecamy napinacz druga napinamy go po przykreceniu napinacza montujemy wszystko i cieszymy sie cisza po wymianie rolki powod mojej wymiany pekajacy paek i hałasujaca rolka przy problemach moge pomoc |
30-06-2014, 16:04 | #2 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: wymiana paska pompy wspomagania
Popraw ten post ze słowotoku. Błędów narobiłeś w nim mnóstwo.
__________________
668855686 Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 30-06-2014 o 16:19 |
30-06-2014, 18:40 | #3 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: Myszęcin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130 ps
Rocznik: 2008
Postów: 37
|
Odp: wymiana paska pompy wspomagania
Poprawie w wolnej chwili pisane z telefonu i słownika niesprawdzalem
|
18-08-2016, 00:29 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-04-2011
Skąd: Kampinos
Model: Mondeo MKIII Kombi
Silnik: TDDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 244
|
Odp: wymiana paska pompy wspomagania
Czy wymiana w przypadku TDDI 2001rok jest analogiczna?
JEśli rolka nie hałasuje można ją zostawić? Pasek u mnie jest cały ale nie wymieniałem pasków od zakupu auta ( 5 lat ) i pomyślałem że może warto to zrobić zapobiegawczo... a może się mylę? Zdarzają mi się czasem wyjazdy zagraniczne i chciałbym być spokojny po prostu... |