|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-03-2014, 11:12 | #1 |
ford::amateur
Imię: Czarek
Zarejestrowany: 06-03-2014
Skąd: Płock
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
2.0 tdci 115 , usterka silnika powyżej 3000 obr. na 3,4 i 5 biegu
Witam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Drodzy Forumowicze moje 2.0 TDCI 115 przechodzi w tryb awaryjny powyżej 3000 obr (wyświetla się komunikat usterka silnika) i nie wiem co z nim się dzieje , po odpięciu przepływomierza jest ok tylko muli do 2000, wymieniłem przepływomierz myśląc że on jest przyczyną ale nadal problem występuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Błąd jaki mi wyskakuje to: PO10F Ostatnio edytowane przez czarek85 ; 06-03-2014 o 13:20 |
06-03-2014, 16:30 | #2 |
ford::amateur
Imię: Czarek
Zarejestrowany: 06-03-2014
Skąd: Płock
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
Odp: 2.0 tdci 115 , usterka silnika powyżej 3000 obr. na 3,4 i 5 biegu
Dodam że odpiąłem czujnik temperatury powietrza dolotowego i samochód chodzi jak dawniej. Jakie mogą być konsekwencje jazdy z odpiętym czujnikiem ????
|
06-03-2014, 16:55 | #3 |
ford::professional
Imię: radek
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: WWE i Zielonka
Model: KUGA
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
|
Odp: 2.0 tdci 115 , usterka silnika powyżej 3000 obr. na 3,4 i 5 biegu
Z tego co wynika to usterka przepływomierza, tak jak napisałeś. Jakiś reset był robiony??
__________________
|
18-03-2014, 21:12 | #4 |
ford::amateur
Imię: Greg
Zarejestrowany: 18-03-2014
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 Titanium S
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
Odp: 2.0 tdci 115 , usterka silnika powyżej 3000 obr. na 3,4 i 5 biegu
w moim mondeo przy spokojnej jeździe było wszystko ok ale jak nagle przyspieszałem powyżej 2500-3000 obrotów to wchodził w tryb awaryjny i wyświetlał błąd silnika, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu było ok a przy wysokich obrotach znowu to samo! Pierwsze co zrobiłem to wymiana filtra paliwa!! Po wymianie śmiga jak nowy nawet ma lepszego kopa robiłem to 2 miesiące temu i do tej pory jest wszystko ok!!
|