Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-01-2014, 09:37   #1
braspl
ford::amateur
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 26-01-2013
Skąd: Mysłowice
Model: Focus mk1
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2003
Postów: 6
Domyślnie Piski i Stuki z okolic Alternator'a (TDDI 1.8)

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

co to oznacza? w chwili mocniejszych stuków słychać leciutki spadek obrotów silnika ale na obrotomierzu cały czas stabilnie 800 obrotów

braspl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-01-2014, 18:39   #2
nabuchodonozor
ford::specialist
 
Avatar nabuchodonozor
 
Zarejestrowany: 05-12-2010
Skąd: Lublin
Model: prawdziwy kooń
Silnik: 3300
Rocznik: 1968
Postów: 598
Domyślnie Odp: Piski i Stuki z okolic Alternator'a (TDDI 1.8)

pewnie rolka zdycha...
nabuchodonozor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2014, 10:19   #3
snack
ford::average
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: pszczyna
Model: Fokus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 61
Domyślnie Odp: Piski i Stuki z okolic Alternator'a (TDDI 1.8)

pewnie zozsypały sie łożyska na sprzęgle alternatora jest to do zrobienia miałem podobnie
snack jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.