|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-01-2014, 01:32 | #1 |
ford::amateur
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 27-01-2014
Model: Focus II FL
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 2
|
Montaż wyłącznika ESP/TCS
Proszę o poradę w jaki sposób dołożyć wyłącznik ESP/TCS
Mam Foczkę II FL kombi z 2009 r . Samochód nie posiada wyłącznika . Auto nie posiada kompa pokładowego. Foczka posiada fabrycznie ESP/TCS Znalazłem jedynie niejasną informację ,że przy dołożeniu wyłącznika trzeba poprowadzić dodatkowe dwa przewody ......gdzie konkretnie się wpinamy i pod które piny. P.s. Wypuszczenie z fabryki auta bez opcji wyłączenia TCS pozostawiam bez komentarza. Na błocie pośniegowym mam ochotę wysiąść i popchnąć auto, a co gdybym miał łańcuchy ??? |
27-01-2014, 09:35 | #2 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
27-01-2014, 22:12 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Kraków
Model: Focus Mk3 Turnier
Silnik: 1.6 TDCi 115KM
Rocznik: 2011
Postów: 337
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
Lepiej niech Kolega wykorzysta swoją determinację i od razu zdecyduje się wymianę zegarów na wersję z komputerem- jest to koniec końców prostsze i szybsze rozwiązanie niż dokładnie samego przycisku (choć może nie aż tak funkcjonale w codziennym użytkowaniu), a 'dodatkowo' wiąże się uzyskaniem komputera i dostępem np. do funkcji zmiany siły wspomagania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
28-01-2014, 10:44 | #4 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
masz rację, wymiana zegarów na poliftowe z komputerem pokładowym do fajny mod, a w przypadku zrobienia go w FF2 FL z silnikiem diesela, to "zysk" jest największy bo dochodzi najwięcej:
- ładne zegary w tubach - możliwość wyłączenia ESP - możliwość regulacji siły wspomagania - komputer pokładowy (spalanie, zasięg itp) - wyświetlanie RDSu na wyswietlaczu zegarów - Ford Eco Mode (ocena jazdy pod kątem ecodrive'ingu) - DDS (system monitoringu ciśnienia w oponach)
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
28-01-2014, 23:20 | #5 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2012
Model: Ford Focus Mk II FL
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 38
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
Cytat:
- wyświetlanie RDSu na wyswietlaczu zegarów - Ford Eco Mode (ocena jazdy pod kątem ecodrive'ingu) - DDS (system monitoringu ciśnienia w oponach) (ale rozumiem to dodatkowe gadżety dochodzą, więc ok). Czy to tylko kwestia oprogramowania?
__________________
Fiesta IV 1.3 --> Mondeo Mk2 1.8 TD --> Focus Mk2 FL 1.8 TDCI |
|
28-01-2014, 23:28 | #6 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
aktualizacja oprogramowania + odpowiednia konfiguracja
polecam wątki o ELMConfigu
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
29-01-2014, 12:08 | #7 | |
ford::beginner
Imię: Artur
Zarejestrowany: 08-12-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6L 100ps
Rocznik: 2008
Postów: 14
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
Cytat:
Najbardziej interesowałoby mnie spalanie i ecodriving, bo przy instalacji LPG zasięg zapewne na niewiele się zda. chociaż DDS też by się przydał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (ESP w aucie jest)
__________________
Pozdrawiam, Artur FF2 1.6Pb+LPG z 2008 |
|
29-01-2014, 20:34 | #8 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: Montaż wyłącznika ESP/TCS
u Ciebie, z racji silnika 1.6 benzyna, nie możliwe jest zmienianie siły wspomagania w menu zegarów, bo 1.4 i 1.6 benzyna mają zwykle wspomaganie hydrauliczne, a pozostałe wrsje silnikowe FF2 mają EHPAS (wspomaganie elektro-hydrauliczne)
czyli po wymianie zegarów na poliftowe z komputerem pokładowym, jest możliwe u Ciebie do samo co napisałem w poście #4 z wyjątkiem reg. siły wspomagania Jeśli bywasz w Warszawie, to zapraszam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ps. masz lpg więc podejrzewam, że sporo jeździsz - jeśli wymienisz kierownicę na taką z klawiszami tempomatu (uwaga: od C-Maxa/Kugi nie pasuje!!), to można także aktywować tempomat
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |