Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-12-2006, 06:59   #1
jesse_w
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-09-2006
Skąd: Poznań
Postów: 43
Domyślnie Dziwny objaw lekkie szarpania

Witam!
A wiec wczoraj zauwazyłem ze moj mondek 1.8TD lekko szarpie. Szczególnie jest to zauważalne na 3 i 4 biegu jak jade rowna predkoscia w granicach 1800-2000 obrotow to wtedy sa wyczuwalne jakby takie mini szarpniecia jakby nie rowno trzymal te obroty, ale jest to naprawde bardzo malo wyczuwalne. Wczesniej jakos tego nie wyczulem wiec podejzewam ze teraz cos moze sie dzieje. Auto nie kopci , oleju nie ubywa, filtry mial przed zima wymienione. Nie wiem czy to moze byc spowodowane ze wczoraj temeperatura spadla u nas w granicach 0 (raczej wątpie)?? Dzisiaj wybieram sie w trase do Wrocławia i nie chciałbym jakies niespodzianki ;/

Pozdrawiam

__________________
Ford Mondeo Mk II
1.8 Td rocznik 97
Hatchback
jesse_w jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2006, 20:06   #2
Marcin.C.
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-12-2006
Postów: 13
Domyślnie

Najprawdopodobniej jeżeli masz pompe lukasa należy sie drobna regulacja: czujnik położenia przepustnicy, to coś na górze pompy na dwóch śrubkach. ale niech ktoś zrobi kto sie na tym zna...
Marcin.C. jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-01-2007, 16:29   #3
tomek_losiow
ford::average
 
Imię: tomek
Zarejestrowany: 03-11-2006
Skąd: Brzeg/Radom
Model: Ford Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1994/95
Postów: 127
Domyślnie

Witam
Niestety mam ten sam problem, tylko że nie są to lekkie szarpnięcia, auto ciężko pali rano, czujnik położenia wymieniłem, zrobiłem reset komputera, wszystko tak jak opisane na forum i nic sie nie zmieniło, stawiam na solenoid regulujący czas wtrysku, ponieważ po odłączeniu tego cholerstwa nie widze żadnych zmian, ani na lepsze ani na gorsze!! po przyłożeniu voltomierza do kostki zobaczyłem że nie dochodzą do niego żadne impulsy, czyli brak połączenia z zespołem sterowania, na schemacie po 'drodze' jest jakiś przekażnik tylko jeszcze go nie znalazłem, być może jakies styki zasniedziały czy cos takiego, solenoid powinien mieć rezystancję około 10-12 ohmów czekam na odpowiedź, może ktoś sie z tym spotkał.
tomek_losiow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.