Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-12-2013, 21:13   #1
Honduś
ford::average
 
Avatar Honduś
 
Zarejestrowany: 15-06-2009
Skąd: Beskidy
Model: transit,
Silnik: 2.0TDCI/2.4TDdi/
Rocznik: 2005
Postów: 67
Domyślnie 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady

Witam.Myślę w przyszłym roku nad zmianą również na transita jumbo 2.4,ale tym razem po roku 2010.

Obecnie mam 2.4 TDDI z roku 2004 i wtryski nieruszane przy 350 000km z czego mój drugi tdci(rok 2005) miał już 2 razy robioną regeneracje

Jak wygląda awaryjność układu paliwowego w nowszych transitach 2.4? Z tego co widzę,już nie mam tddiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jakie są poza tym wady tego samochodu i jaki silnik w jumbo jest najlepszy?

Honduś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2013, 08:28   #2
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady

To są wszystko takie praktycznie takie same silniki, nieco różni się osprzęt, o mocy głównie decyduje soft.
Silniki są na osprzęcie wtryskowym Denso, o wiele mniej wrażliwym niż Delphi (przed 2006 r).
Jeżeli kręcisz się po mieście - może być mała moc. W dłuższe trasy - zwłaszcza Jumbo - to potrzeba ze 140 KM aby spokojnie jechać...

Denso jest wrażliwe na stan wtrysków, jeżeli silnik zaczyna dymić i stukać - trzeba je sprawdzić/wymienić. Konsekwencje są najczęściej poważne, wypalony tłok lub nawet zniszczony silnik.
EGR potrafi paść dosyć szybko (sterowanie elektryczne).
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2013, 19:02   #3
ssaqulca
ford::average
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
Domyślnie Odp: 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady

ja tam powiem tak ,

miałem tdci z 2005 roku 135 koni czy coś takiego.

psuło się ciągle wtryski oraz pompa wtryskowa układ delphi

wkońcu zdenerwowałem sie i wsadziłem silnik 90 km zwykły tddi po małych przebojach ale mam spokój .

wsumie polecam tddi nie wiem dlaczego ale tdci moim zdaniem bardzo wraźliwy na układ paliwowy , nie daj boże złe paliwo i to odczuwałem pieniężnie
ssaqulca jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2013, 20:25   #4
lisek86
ford::beginner
 
Imię: MACIEJ
Zarejestrowany: 21-10-2013
Skąd: POZNAŃ
Model: TRANSIT
Silnik: 2,4 TDCI 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 15
Domyślnie Odp: 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady

a ja powiem tak...2,4 tdci 140km...500 tys przebiegu, wtryski powoli do wymiany, żadnych problemów z pompą jak do tej pory, awaryjny EGR to niestety bolączka tego silnika.
lisek86 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:43.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.