|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-12-2013, 21:13 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-06-2009
Skąd: Beskidy
Model: transit,
Silnik: 2.0TDCI/2.4TDdi/
Rocznik: 2005
Postów: 67
|
2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady
Witam.Myślę w przyszłym roku nad zmianą również na transita jumbo 2.4,ale tym razem po roku 2010.
Obecnie mam 2.4 TDDI z roku 2004 i wtryski nieruszane przy 350 000km z czego mój drugi tdci(rok 2005) miał już 2 razy robioną regeneracje Jak wygląda awaryjność układu paliwowego w nowszych transitach 2.4? Z tego co widzę,już nie mam tddiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jakie są poza tym wady tego samochodu i jaki silnik w jumbo jest najlepszy? |
04-12-2013, 08:28 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady
To są wszystko takie praktycznie takie same silniki, nieco różni się osprzęt, o mocy głównie decyduje soft.
Silniki są na osprzęcie wtryskowym Denso, o wiele mniej wrażliwym niż Delphi (przed 2006 r). Jeżeli kręcisz się po mieście - może być mała moc. W dłuższe trasy - zwłaszcza Jumbo - to potrzeba ze 140 KM aby spokojnie jechać... Denso jest wrażliwe na stan wtrysków, jeżeli silnik zaczyna dymić i stukać - trzeba je sprawdzić/wymienić. Konsekwencje są najczęściej poważne, wypalony tłok lub nawet zniszczony silnik. EGR potrafi paść dosyć szybko (sterowanie elektryczne).
__________________
Zgredzik |
04-12-2013, 19:02 | #3 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 19-11-2011
Skąd: legnica
Model: Transit T 350
Silnik: 2402
Rocznik: 2005
Postów: 175
|
Odp: 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady
ja tam powiem tak ,
miałem tdci z 2005 roku 135 koni czy coś takiego. psuło się ciągle wtryski oraz pompa wtryskowa układ delphi wkońcu zdenerwowałem sie i wsadziłem silnik 90 km zwykły tddi po małych przebojach ale mam spokój . wsumie polecam tddi nie wiem dlaczego ale tdci moim zdaniem bardzo wraźliwy na układ paliwowy , nie daj boże złe paliwo i to odczuwałem pieniężnie |
04-12-2013, 20:25 | #4 |
ford::beginner
Imię: MACIEJ
Zarejestrowany: 21-10-2013
Skąd: POZNAŃ
Model: TRANSIT
Silnik: 2,4 TDCI 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 15
|
Odp: 2.4 TDCI opinie o wtryskach,pompie i ogólne wady
a ja powiem tak...2,4 tdci 140km...500 tys przebiegu, wtryski powoli do wymiany, żadnych problemów z pompą jak do tej pory, awaryjny EGR to niestety bolączka tego silnika.
|