|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-12-2006, 20:12 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-05-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 82
|
MKIII - zgasl i kaplica... :((((
Witam
Opis: podjechalem bez zadnego problemu, zatrzymalem sie, zgasilem. Po chwili odpalilem z duzym problemem, slabo krecil ale odpalil, przparkowalem 3m, zgasilem. Juz wiecej nie zapalil. Lekko krecil, az do tego ze przestal zupelnie. Proba odpalenia z drugiej fury przez kable - efekt NIC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Odpalil na lince od razu (3m jazdy), po pol godzine jazdy i tak nie kreci... Akumulator? Rozrusznik? Jeszcze cos innego? |
18-12-2006, 20:53 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Neuss- Olesno
Model: Ford S-Max
Silnik: 2,0 Tdci 140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 588
|
Nie wiem czy wiesz ale nowych diesli sie nie zaciaga- podobno komp dostaje szoku(podobno)- tyle mojej wiedzy teroretycznej.
Na twoim miejscu sprawdzilbym akumulator- mi tez tak padl z dnia na dzien. Sprawdz tez filtr paliwa- i uklad zasilania paliwem,moze zaciaga gdzeis "falszywe powietrze"- i dlatego tak ciezko kreci i nie zapala. jest tez mozliwe ze poadl ci alternator-slyszalem o takich usterkach w Mondakach,ze alternatory padaja-co za tym idzie niedoladowany akumulator´. Jak zachowuja ci sie wskazowki na licznikach? po przekreceniu zaplonu jada do oporu- tzn: predkosciomierz jedzie az do konca i orbrotomierz tez? wskazniki malych licznikow tez tak robia? |
18-12-2006, 21:35 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-05-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 82
|
Wiem ze sie raczej nie ciaga.. ale wg mnie nie ma to znaczenia, jezeli robisz to delikatnie, w zasadzie to chyba jest porownywalne do ruszenia na jedynce "w kangurka" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak sprawdzic ACCU? Bo kupic nowe w ciemno to troche szkoda $$... Wskazowki na licznikach normal.. nie ma testu... |
18-12-2006, 22:03 | #4 | |
ford::advanced
Imię: Bony
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 322
|
Cytat:
__________________
Mondeo MkIII 2002 2.0 TDCI 130KM Uniden 520xl + Hustler 1C-100 Saab 900NG B204L 304KM/431Nm |
|
19-12-2006, 08:09 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
|
Profesjonalnie to w kazdej celi nalezaloby sprawdzic gestosc elektrolitu. Ten test daje 100procentowa pewnosc co do jego przydatnosci. Najprostrza metoda to woltomierz. Przy wylaczonym silniku na klemach powinienes miec 12,2V minimum jak nie to na 90 procent padniety aku.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=Xz_ig3xJqow -mondeo MK3 http://www.youtube.com/watch?v=rSZFpTWwzaw -focus MK1 |
19-12-2006, 08:15 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-12-2006
Skąd: Poznań
Postów: 34
|
Najpewniejszy sprawdzian to pozyczyc od kolegi sprawny i podlaczyc.
|
19-12-2006, 10:45 | #7 | |
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2006
Postów: 99
|
Cytat:
__________________
Keimak Mondeo 2001 2.0 TDDI Focus 2005 1.6 Ti-VCT |
|
19-12-2006, 11:26 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-02-2006
Skąd: Lubin
Postów: 24
|
Odpalanie przez kable to nie to samo co bezpośrednie podłączenie akumulatora. Jak masz za cienkie kable to nie poradzisz sobie z odpaleniem.
__________________
Galan |
19-12-2006, 11:48 | #9 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Cytat:
Co do kabelków to jeżeli są za cienkie to faktycznie nie ma szans na odpalenie :fcp6
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
|
19-12-2006, 13:19 | #10 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 31-10-2006
Postów: 99
|
Cytat:
Faktycznie na słabych kablach może być kłopot z odpaleniem - a dizel ma dosyc duże zapotrzebowanie na prąd przy zapalaniu. A próbowałeś doładować akumulator i wtedy sprawdzić. Mój stary aku padał po 24 godzinach stania samochodu - ale podładowanie przez pół godziny go wskrzeszało.
__________________
Keimak Mondeo 2001 2.0 TDDI Focus 2005 1.6 Ti-VCT |
||