Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-12-2006, 20:12   #1
Gonzalez.PL
ford::average
 
Zarejestrowany: 31-05-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 82
Domyślnie MKIII - zgasl i kaplica... :((((

Witam

Opis: podjechalem bez zadnego problemu, zatrzymalem sie, zgasilem. Po chwili odpalilem z duzym problemem, slabo krecil ale odpalil, przparkowalem 3m, zgasilem. Juz wiecej nie zapalil.
Lekko krecil, az do tego ze przestal zupelnie.

Proba odpalenia z drugiej fury przez kable - efekt NIC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Odpalil na lince od razu (3m jazdy), po pol godzine jazdy i tak nie kreci...

Akumulator? Rozrusznik? Jeszcze cos innego?

Gonzalez.PL jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2006, 20:53   #2
Kusek
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Neuss- Olesno
Model: Ford S-Max
Silnik: 2,0 Tdci 140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 588
Domyślnie

Nie wiem czy wiesz ale nowych diesli sie nie zaciaga- podobno komp dostaje szoku(podobno)- tyle mojej wiedzy teroretycznej.
Na twoim miejscu sprawdzilbym akumulator- mi tez tak padl z dnia na dzien.
Sprawdz tez filtr paliwa- i uklad zasilania paliwem,moze zaciaga gdzeis "falszywe powietrze"- i dlatego tak ciezko kreci i nie zapala.
jest tez mozliwe ze poadl ci alternator-slyszalem o takich usterkach w Mondakach,ze alternatory padaja-co za tym idzie niedoladowany akumulator´.
Jak zachowuja ci sie wskazowki na licznikach? po przekreceniu zaplonu jada do oporu- tzn: predkosciomierz jedzie az do konca i orbrotomierz tez? wskazniki malych licznikow tez tak robia?
Kusek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2006, 21:35   #3
Gonzalez.PL
ford::average
 
Zarejestrowany: 31-05-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 82
Domyślnie

Wiem ze sie raczej nie ciaga.. ale wg mnie nie ma to znaczenia, jezeli robisz to delikatnie, w zasadzie to chyba jest porownywalne do ruszenia na jedynce "w kangurka" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jak sprawdzic ACCU? Bo kupic nowe w ciemno to troche szkoda $$...

Wskazowki na licznikach normal.. nie ma testu...
Gonzalez.PL jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-12-2006, 22:03   #4
kiceksc
ford::advanced
 
Imię: Bony
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 322
Domyślnie

Cytat:
Jak sprawdzic ACCU? Bo kupic nowe w ciemno to troche szkoda $$...
Najłatwiej miernikiem...
__________________
Mondeo MkIII 2002 2.0 TDCI 130KM
Uniden 520xl + Hustler 1C-100

Saab 900NG B204L 304KM/431Nm
kiceksc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-12-2006, 08:09   #5
marek11
ford::specialist
 
Avatar marek11
 
Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
Domyślnie

Profesjonalnie to w kazdej celi nalezaloby sprawdzic gestosc elektrolitu. Ten test daje 100procentowa pewnosc co do jego przydatnosci. Najprostrza metoda to woltomierz. Przy wylaczonym silniku na klemach powinienes miec 12,2V minimum jak nie to na 90 procent padniety aku.
marek11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-12-2006, 08:15   #6
stapoz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-12-2006
Skąd: Poznań
Postów: 34
Domyślnie

Najpewniejszy sprawdzian to pozyczyc od kolegi sprawny i podlaczyc.
stapoz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-12-2006, 10:45   #7
keimak
ford::average
 
Zarejestrowany: 31-10-2006
Postów: 99
Domyślnie

Cytat:
Napisał stapoz
Najpewniejszy sprawdzian to pozyczyc od kolegi sprawny i podlaczyc.
Przecież kolega pisał "Proba odpalenia z drugiej fury przez kable - efekt NIC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ". Więc to reczej nie akumulator. A jeśli chodzi o sprawdzenie to wystarczy podjechać do sklepu w którym sie specjalizują w akumulatorach i powinni za darmo sprawdzić (sam tak ostatnio sprawdzałem na Ursynowie).
__________________
Keimak
Mondeo 2001 2.0 TDDI
Focus 2005 1.6 Ti-VCT
keimak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-12-2006, 11:26   #8
Galan68
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-02-2006
Skąd: Lubin
Postów: 24
Domyślnie

Odpalanie przez kable to nie to samo co bezpośrednie podłączenie akumulatora. Jak masz za cienkie kable to nie poradzisz sobie z odpaleniem.
__________________
Galan
Galan68 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-12-2006, 11:48   #9
duch07
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
Domyślnie

Cytat:
Napisał keimak
jeśli chodzi o sprawdzenie to wystarczy podjechać do sklepu w którym sie specjalizują w akumulatorach i powinni za darmo sprawdzić
Tak,tak ! Oni sprawdzą aku i musowo stwierdzą że sie nadaje do wymiany :fcp15
Co do kabelków to jeżeli są za cienkie to faktycznie nie ma szans na odpalenie :fcp6
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH
BMW R1200 GS ADVENTURE
duch07 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-12-2006, 13:19   #10
keimak
ford::average
 
Zarejestrowany: 31-10-2006
Postów: 99
Domyślnie

Cytat:
Napisał duch07
Cytat:
Napisał keimak
jeśli chodzi o sprawdzenie to wystarczy podjechać do sklepu w którym sie specjalizują w akumulatorach i powinni za darmo sprawdzić
Tak,tak ! Oni sprawdzą aku i musowo stwierdzą że sie nadaje do wymiany :fcp15
Co do kabelków to jeżeli są za cienkie to faktycznie nie ma szans na odpalenie :fcp6
Skąd widziałeś? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Faktycznie Pan powiedział żeby się przygotować na zakup nowego akumulatora, ale od razu powiedział że nie musze u niego. Za to powiedział mi co jest nie tak z moim akumulatorem: problemem była słaba pojemność bo napiecie pokazywał dobre. Zresztą napięcie mierzyłem wcześniej sam miernikiem i z tym nie było problemów.

Faktycznie na słabych kablach może być kłopot z odpaleniem - a dizel ma dosyc duże zapotrzebowanie na prąd przy zapalaniu.

A próbowałeś doładować akumulator i wtedy sprawdzić. Mój stary aku padał po 24 godzinach stania samochodu - ale podładowanie przez pół godziny go wskrzeszało.
__________________
Keimak
Mondeo 2001 2.0 TDDI
Focus 2005 1.6 Ti-VCT
keimak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:36.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.