|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-10-2013, 11:40 | #1 |
ford::average
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 26-01-2013
Skąd: Bialystok
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 PB
Rocznik: 2013
Postów: 64
|
2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
Witam.
Jestem posiadaczem focus 2.0tdci 136 km bez dpf (o ile wiem) z 2006r. Mam problem z odpaleniem auta. Na zewnątrz jest 15 stopni silnik po przejechaniu nagrzany. Gdy za pierwszym razem odpalam auto dzieją się dziwne rzeczy tzn. auto ledwo wchodzi na obroty (tak jakby się dusiło). Natomiast za drugim razem odpala już ok. Dodam że żadna kontrolka się nie zapaliła, a auto jeździ normalnie. Niżej przesyłam linka przedstawiającego ww. sytuację. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Proszę o poradę i pomoc tym bardziej iż zbliża się zima. Ostatnio edytowane przez mali1986 ; 26-10-2013 o 12:36 |
26-10-2013, 12:03 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Model: x
Silnik: 2,0
Rocznik: 2016
Postów: 30
|
Odp: 2.0 tdci 136km problem z odpaleniem
za pierwszym razem słabo kreci, jak aku?
|
26-10-2013, 12:35 | #3 |
ford::average
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 26-01-2013
Skąd: Bialystok
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 PB
Rocznik: 2013
Postów: 64
|
Odp: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem gdy silnik się nagrzeje
Moim zdaniem aku jest dobry. Z informacji od poprzedniego był wymieniany rok temu.
|
27-10-2013, 08:26 | #4 |
ford::average
Imię: paxon
Zarejestrowany: 01-06-2008
Skąd: Szczecin
Model: focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 73
|
Odp: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
Warto sprawdzić błędy, to może być wina jakiegoś czujnika.
|
18-09-2014, 19:16 | #5 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-01-2011
Skąd: Białe Błota/Bydgoszcz
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 400
|
Odp: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
Odkopuje stary temat. Mam podobną, praktycznie taką samą sytuację. Czy ktoś wie jakie jest rozwiązanie powyższego problemu?
|
19-09-2014, 14:54 | #6 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Re: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
czujnik położenia wału ?
|
22-09-2014, 05:24 | #7 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-01-2011
Skąd: Białe Błota/Bydgoszcz
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 400
|
Odp: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
Brak błędów na komputerze ... Myślę że gdyby to był czujnik jakiś to komputer złapał by chociaż chwilowy błąd...
Dziwnie się zachowuje. Czasami odpali dobrze a czasami tak że złapie zatrzęsie i zgaśnie i dopiero za drugim razem odpali i wskoczy na dobre obroty i chodzi dobrze. Jeździ bardzo dobrze, nic nie szarpie, nie ma problemów z mocą... |
24-09-2014, 08:12 | #8 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-01-2011
Skąd: Białe Błota/Bydgoszcz
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 400
|
Odp: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
Dziś temperatura 0 stopni i odpalił od strzału.
|
25-09-2014, 22:24 | #9 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
|
Wyglada mi na zacinajacy sie EGR. Czesto nie ma bledow na kompie. Mozna sprobowac wyczyscic ale nie jest to docelowe rozwiazanie. Dostep jest sredni, trzeba zdjac podszybie.
|
26-09-2014, 06:44 | #10 |
ford::average
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 26-01-2013
Skąd: Bialystok
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 PB
Rocznik: 2013
Postów: 64
|
Re: 2.0 tdci 136km nie odpala za pierwszym razem najczęściej gdy jest już nagrzany
Witam.
Nie wiem czy to było bezpośrednią przyczyną ale u mnie, ale objawy znikneły. Mechanik zalał mi olej castrol 5w-40 natomiast po wymianie na fordowski 5w-30 dławienie ustało. Ale mamy różne motory. |