|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-10-2013, 10:28 | #1 |
ford::beginner
Imię: Jędrzej
Zarejestrowany: 27-02-2012
Skąd: Kraków
Model: Focus MK2 1.6 TDCi 109 KM
Silnik: diesel
Rocznik: 2006
Postów: 12
|
Czy to może być zapchany DPF? - objawy
Witam,
Po krótce opiszę objawy, pacjent 1.6 TDCi 109 KM DPF: 1. Wentylatory chodziły ostatnio jakoś dziwnie, bo po przejechaniu np: 2 km przy temperaturze otoczenia max 15'C po wyłączeniu silnika chodziły jeszcze kilka minut. 2. Sprawdziłem poziom oleju i jest ponad max (w śode wymieniam olej), jest dosyć wodnisty jakby rozcieńczony. Poziom płynu chlodniczego ok, więc może się dostaje jakoś paliwo? 3. Wczoraj po dłuższej jeździe po mieście w korkach, włączyła się czerwona kontrolka w kole zębatym, poczym włączyła się kontrolka silnika. Auto jest zamulone, turbo się nie włącza (podejrzewam, że jest w trybie serwisowym). Umówiłem się na diagnostykę komputerową. Ale pytanie czy po tych objawach można coś już powiedzieć? |
01-10-2013, 15:29 | #2 |
ford::advanced
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 18-08-2011
Skąd: Ostróda
Model: focus mk2
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 289
|
Odp: Czy to może być zapchany DPF? - objawy
Podjedz Do Heko i wywal dziadaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
01-10-2013, 18:02 | #3 | |
ford::beginner
Imię: Jędrzej
Zarejestrowany: 27-02-2012
Skąd: Kraków
Model: Focus MK2 1.6 TDCi 109 KM
Silnik: diesel
Rocznik: 2006
Postów: 12
|
Odp: Czy to może być zapchany DPF? - objawy
Cytat:
|
|
04-10-2013, 14:38 | #4 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 28-04-2012
Skąd: Bielsko-Biała
Model: c-max/focus
Silnik: 1.6 TDCI/1.6 ti-vct
Rocznik: 2007/2009
Postów: 730
|
Odp: Czy to może być zapchany DPF? - objawy
Dobrze by było jakbyś się do heko wybral jak najszybciej. Kolega tak sobie zbagatelizowal przytkany dpf że aż mu tłok stopilo, bo za dużo oleju się zlalo do miski. Kontroluj poziom oleju i co jakiś czas strzykawka z wężykiem wyciagaj olej przez bagnet Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|