|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-12-2006, 23:48 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: Katowice
Model: MK III
Silnik: TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 10
|
Problem z CD w radiu 6006E
Witam niedawno kupiłem MK III i wszystko jest ok tylko nie działa CD , wyświetla się kod błędu E4 sprawdzałem już na 15 płytach i zawsze to samo ,czy wystarczy przeczyścić laser czy mam się spodziewać czegoś poważniejszego
|
04-12-2006, 07:41 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-06-2005
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 128
|
Jesli diesel z 2000-2001r to na 100% TDDi, ktory jest moim zdaniem duzo mniej awaryjnym silnikiem niz TDCi. Na Forum jest o tym baaaardzo duzo.
|
04-12-2006, 07:47 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Zacznij od sprawdzenia korozji na dołach drzwi :fcp15
W tych rocznikach który podajesz występowały tylko TDDi,które bardziej klekoczą niż TDCi :fcp4
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
04-12-2006, 09:09 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-12-2006
Skąd: Katowice
Model: MK III
Silnik: TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 10
|
Dzieki za podpowiedzi ale nadwozie jest w super stanie martwiło mnie tylko że to TDCi a jak czytam na forum to tam wtryski często padają
|
04-12-2006, 10:11 | #5 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Cytat:
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
|
04-12-2006, 12:23 | #6 | ||
ford::advanced
Imię: Bony
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 322
|
Cytat:
__________________
Mondeo MkIII 2002 2.0 TDCI 130KM Uniden 520xl + Hustler 1C-100 Saab 900NG B204L 304KM/431Nm |
||
04-12-2006, 12:37 | #7 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Było tu już wiele postów od osób, które wszystko robiły jak trzeba, paliwo lały tylko "uszlachetnione" na "renomowanych stacjach" i też im wtryski padły. No ale w tej chwili jak ceny wtryskiwaczy zeszły do przyzwoitszego poziomu, można i TDCI zaryzykować.
|
04-12-2006, 12:42 | #8 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-12-2005
Postów: 775
|
Cytat:
__________________
OBECNIE PASSAT B6 2.0 TDI 140 KM VARIANT,HIGHLINE,NAVI,SKóRA BEż I WIELE INNYCH BMW R1200 GS ADVENTURE |
|
04-12-2006, 13:02 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Łęczna/lubelskie
Model: był :(Mondeusz ST 220
Silnik: 3 lytry ;)
Rocznik: 11.2004
Postów: 458
|
No podobno kolo 600 PLN nowki w żółtych worach moża kupić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Co do wyboru to pierwsze sie przejedz autem a pozniej wybieraj. Ja sie przejechalem TDCi pozniej TDDi i juz wiedziałem jaki chce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Awaryjnosc ... hmmm podobno w TDCI padaja wtryski, ale zauwaz ze chyba nie ma na forum osoby ktoremu wtryski polecialyby np 2 x przy przebiegu 150 tys km. Kazdy jezeli juz to wymienial jeden raz. Biorac pod uwage ze jezdzisz zalozmy 30k km rocznie to ciezko trafic dwie awarie wtryskow w ciagu uzytkowania auta przez ciebie ... no moze jak bedziesz lal byle co to sie uda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Co do samej jazdy dwoma silniczkami ... to chyba nie sposob ich porownac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
__________________
---------------------------- A6 3.0 TDI @ 280 KM 560 nM quattro |
|
|
|