|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-08-2013, 10:08 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-03-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Jak w temacie - czy ktoś umie ocenić, jaka to wersja wyposażenia?
No i oczywiście pytanie czy Waszym staniem wart swojej ceny? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam |
26-08-2013, 11:09 | #2 |
ford::specialist
Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 13-05-2013
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 756
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Autko to wersja TREND. Całkowity golas. Alarm nie fabryczny - dokładany z diodą na konsoli centralnej.
Nie wiedziałem, że w 1.8 TDCI montują skrzynię 6-cio biegową, ale to moja niewiedza. Ja osobiście radziłbym silnik 2.0 - 115 lub 140KM. oczywiście lepiej 140, ale jak się trafi dobry egzemplarz z 115km to bym go brał a później na program pojechał. |
26-08-2013, 11:15 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-03-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
mam ograniczony budżet, mało jeżdżę w trasie, więcej po mieście, stąd 1.8 to nie jest dla mnie zła opcja (nie ma fitra dpf).
|
26-08-2013, 13:50 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-01-2012
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Skoro kolega mało jeździ to może benzyna? Po co się stresować takimi tematami jak dwumas (jest ale chyba mniej dostaje po d..ie w benzynie), turbo, wtryski...
święty spokój podobno bezcenny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A i 1.8TDCI to głównie 125KM i 6 biegów, rzadziej 100KM i biegów 5. W kwestii wersji - może i nie ma tempomatu (ale w mieści to się raczej mało przyda), super wyświetlacza, czujników parkowania i podgrzewanych siedzeń ale czy to są rzeczy aż tak niezbędne - kwestia dyskusyjna. Fakt faktem wyposażenie ubogie jak na taką cenę - subiektywne zdanie. |
26-08-2013, 13:53 | #5 | |
ford::specialist
Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 13-05-2013
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 756
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Cytat:
Czujniki przy tak dużym aucie i słabej widoczności do tyłu są nieocenione, chociaż rozleniwiają kierowcę. Podgrzewane fotele w zimę w mieście też super sprawa, gdy auto się nie zdąży rozgrzać na krótkich odcinkach to chociaż w 4 litery i w plecy jest nam ciepło. |
|
26-08-2013, 15:33 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-05-2006
Skąd: Dęblin
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 07
Postów: 143
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Parktroniki w mk4 to dno totalne
Piszczy kiedy chce i gdzie chce (żeby nie było mam fabryczne) To jest takie pranie mózgu że ja raczej im nie ufamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Są bo są Żona ma Volvo V50 i tam to dopiero jest precyzja jak w szwajcarskim zegarku Aż chce się cofaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
26-08-2013, 15:39 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-03-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Co do silnika mam największy dylemat:
1.8 tdci vs. 2.0 benzyna - większa awaryjność (wtryski, dwumasa) - ewentualne problemy przy ostrej zimie (nie mam garażu) - niższa moc - koszty ewentualnych napraw - generalnie starszy model sinika + mniejsze spalanie + odrobine niższa cena + nieznacznie niższe ubezpieczenie + cichszy? tzn w benzynie trzeba "kręcić" obroty przy wyprzedzaniu, dużych prędkościach (5 biegów a nie 6), więc hałas większy w sumie ciężko wyważyć |
26-08-2013, 16:50 | #8 | ||
ford::amateur
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 07-05-2012
Model: Lexus IS300h
Silnik: 2.5
Rocznik: 2015
Postów: 3
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Cytat:
Cytat:
|
||
26-08-2013, 17:12 | #9 | |
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Cytat:
W 2,0 benzyna w mieście poniżej 10l nie zejdziesz W 1,8 tdci jedyny minus to dwumasa i sprzęgło, natomiast jazda zapewne dużo przyjemniejsza niż w 2,0 benzynie |
|
26-08-2013, 17:38 | #10 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 02-08-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 EcoBoost 150 KM
Rocznik: 2011
Postów: 55
|
Odp: Mondoeo 1.8 MK4 + jaka to wersja?
Witaj,
Jeśli dobrze widzę na zdjęciach czarne klamki, nielakierowane w kolorze nadwozia + nieskórzana kierownica i rodzaj tapicerki to jest to wersja Ambiente + Pakiet SilverX. Auto ma wszystko co potrzeba za takie pieniądze (jako nowe i używane). Silnik 1.8 TDCi 125KM w standardzie miała 6 stopniową skrzynię biegów, więc jest OK. Bardzo dobry silnik, polecam. Przejechałem na takim silniku w Mondeo kombi ok. 25 000 km. Bardzo oszczędny silnik, mój rekord to 4,8 l / 100km w trasie. Średnio miałem spalanie 6,3 //100 km. Silnik w dynamice przy wyższych prędkościach nie ustępuje 2.0 TDCi / 140 KM (mają podobne momenty obrotowe). Przesiadając się z 2.0 TDCi na 1.8 TDCi musiałem się tylko przyzwyczaić do zmiany biegu z 1 na 2 w 2.0 TDCi jest to jakoś lepiej zrobione. Jeśli boisz się o koło dwumasowe, to sprawdź kiedy samochód miał przegląd okresowy i być może da się jeszcze wykupić Gwarancję 12, która kosztuje 139 zł, a w przypadku awarii koła dwumasowego firma ubezpieczeniowa obsługująca Gwarancję 12 zwraca 50% kosztów jego wymiany. Jestem pewien, że kiedy kupisz to auto, to będziesz z niego zadowolony. |