|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-11-2006, 21:37 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-10-2006
Skąd: Katowice
Postów: 8
|
Czy da sie z silnika 1.816 V 105 km uzyskac wiecej mocy
posiadam silnik 1.8 16 V o mocy 105 km i chciałbym uzyskac wiecej mocy czy jest to mozliwe a jesli tak to w jaki sposób . z gory dziekuje za odpowiedzi
|
15-11-2006, 21:48 | #2 |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
wiecej mocy = duzo kasy
taniej wyjdzie po prostu kupic z mocniejszym silnikiem :fcp4 |
16-11-2006, 09:52 | #3 | |
FCP member
Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
Cytat:
__________________
Jest: Mondeo 2,5 V6 '02 Jatco sedan / Aygo '17 1.0 X-shift MMT Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d |
|
16-11-2006, 18:29 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-05-2006
Postów: 258
|
ja stwierdziłem namacalnie ,choć byłem bardzo sceptycznie do tego nastawiony iż zapodanie wkładki sportowej do filtra powietrza firmy K&N poprawia elastyczność silnika i zmniejsza spalanie ( nie jest to 10 % ) ale odczówalnie .
stwierdziłem na takim wyjeździe pod górkę poorostu jechałem na tyn samym gazie w tą samą pogodę w odstępach czasowych 15 minut i stwierdziłem że kręcąc silnik do tych samych obrotów mam na 3 biegu 70 km/h ( z K&N ) a z klasykiem papierowym filtronem 55..60 km/h . tak że polecam zastosowanie takowego filterka . tylko nie daj sie zwieść stożkami z allegro które zmieniają geometrie układu , każą usunąć komorę rezonansową i w efekcie mamy przesuniętą charakterystykę pracy oraz mniej NM . porostu co firmowe i DEDYKOWANE to wypas |
16-11-2006, 18:41 | #5 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
16-11-2006, 21:06 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-10-2006
Skąd: Katowice
Postów: 8
|
jakie to mają byc te przepustnice, głowice, wałki rozrządu, sterownik skad je zdobyc .
|
16-11-2006, 21:10 | #7 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
Najtaniej bedzie kupic cały silnik 130-sto konny niz robic jakiekolwiek przeróbki. |
|
17-11-2006, 07:31 | #8 | |
FCP member
Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
Cytat:
__________________
Jest: Mondeo 2,5 V6 '02 Jatco sedan / Aygo '17 1.0 X-shift MMT Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d |
|
17-11-2006, 11:33 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-10-2006
Skąd: Katowice
Postów: 8
|
tez tak myslałem zeby wsadzic silnik z rs ale co sie tu przegładałem posty to kazdy odradza ze drogo wyjedzie . czy ktos wie ile moze kosztowac przełozenie z silnika z rs do mojego 1.8 16V czy jest to trudne i czy ktos by sie tego podja najlepiej ze slaska i ile by to kosztowało .
|
17-11-2006, 12:16 | #10 | |
FCP member
Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
Cytat:
Bo przekładka będzie ciebie chyba drożej kosztować niż gotowy RS Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Jest: Mondeo 2,5 V6 '02 Jatco sedan / Aygo '17 1.0 X-shift MMT Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d |
|