|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-10-2006, 12:28 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-10-2006
Postów: 59
|
mokre wtryskiwacze
Witam. Jakis czas temu zauwazylem ze jeden wtryskiwacz jest mokry "od gory" czy da sie cos z tym zrobic czy trzeba wymieniac? wydaje mi sie ze moze cieknac z polaczenia wtryskiwacza z przewodem paliwowym...
|
31-10-2006, 15:21 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2006
Skąd: GLIWICE
Postów: 119
|
witam jesteś na dobrym tropie sprawdz jeszcze przelewy takie ciękie wężyki :fcp4
|
31-10-2006, 15:31 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-10-2006
Postów: 59
|
Dobra tylko jak to sprawdzic... paliwo nie tryska strumieniami, ale po prostu jak przejade przypuscmy 15km to widac ze wtryskiwacz jest wilgotny...
|
31-10-2006, 18:13 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2006
Skąd: GLIWICE
Postów: 119
|
należało by wymienić lub dokręcić może jest przetarty minimalnie i przepuszcza kup jeden przewód i podmień przewó najwyżej będziesz miał zapasowy :fcp29
[ Dodano: 2006-10-31, 19:14 ] chyba że wykręcał ktoś wtryski i niezmienił mosiężnej podkładki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
02-11-2006, 12:27 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-09-2006
Skąd: Łódź
Model: bmnbm
Silnik: mmb
Rocznik: 2000
Postów: 103
|
Witam
Jeśli były odkręcane przewody to tak może być. U mnie właśnie tak było, wystarczyło odkręcić i okazało się ze przewody nie są dokładnie w osi z wtryskiem. Nieco podoginałem przewód tak by nie prężył i przed dokręcenieniem ustawiłem go i docisnąłem ręcznie we wtryskiwaczu i tak dokręcałem ręką potem dociągnołem kluczem nie potrzeba było nawet wielkiej siły. U mnie ciekły 3 wtryski , mechanik nie dokładnie złożył po montażu głowicy. Teraz jest sucho. Powodzenia |
02-11-2006, 16:50 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-10-2006
Postów: 59
|
Mozesz mi dokladnie wytlumaczyc co musze zrobic? czu musze wykrecac wtryskiwacz i jak sie dostac do tych przewodow? czy trzeba cos odkrecic... paliwowe to sa te "twarde" chyba, nie? a te "miekkie" w otulnie to do czego sa?
|
02-11-2006, 17:19 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2006
Skąd: GLIWICE
Postów: 119
|
WITAM od pompy wtryskowej idą twarde metalowe przewody które łączą się z wtryskiwaczami to właśnie w miejscu wtryskiwaczy odkręć nakrętki z tych przewodów i poustawiaj przewody tak, żeby główki wchodziły idealnie do wtryskiwaczy luźno, a wężyki u góry gumowe to są przelewy pozdrawiam Piotr Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-12-2006, 15:34 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-11-2006
Skąd: Lublin
Model: Escort 1,8 TD GHIA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1996
Postów: 37
|
hej mam podobnego "problema" z moim essim. Kupilem go z czystym silnikiem a po przyjezdzie do domu okazało sie ze w oklicach jednego wtryskiwacza (pierwszy od lewej patrząc zza kierownicy) jest trochę wilgotno. następnego dnia po jezdzie otworzyłem maske i w miejscu gdzie wtryskiwacz wchodzi w głowicę na samym dole widoczne były bąbelki piany. W zwiażku z tym rodzi się pytanie czy tamtędy może coś wyciekac (paliwo) czy szukac gdzie indziej bo góra wtryskiwacza (na wysokości przewodu nadmiarowego) też jest wilgotna?
|