|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-10-2012, 13:46 | #1 |
Postów: n/a
|
2,5T czy 2,0TDCI
Witam.
Pisze do was jako do specjalistów gdyż nosze sie z zamiarem kupna S-maxa i to na dniach. I tak jak w temacie która wersje silnika polecacie naczytalem sie troche o 2,5T i mam na ta chwile mieszane uczucia choc powiem ze łamia mi one serce gdyz do tej pory myslalem ze ten silnik jest naprawde dobry :/ a to dwa autka ktore mnie interesuja co o nich powiecie?! 1. http://allegro.pl/show_item.php?item=2706799623 2. http://moto.allegro.pl/ford-s-max-2-...697487662.html Dziekuje i Pozdrawiam jako przyszly uzytkownik tego autka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
22-10-2012, 13:58 | #2 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
2,5T w całkiem fajnym wypasie, opłacony i tylko za 38tysięcy - kolego, ale to jest absolutnie nierealne bez co najmniej przekrętu na VAT
Za granicą takie auta kosztują minimum około 40tys zł (i to jest absolutnie dolna granica ceny za w miare przyzwoite auto), a gdzie gruba akcyza (18,6%) i zarobek handlarza? Wychodzi, że te auto zostało zakupione za ok 25-28 tysięcy żeby mieć po opłatach taka cenę, a to oznacza albo skręt licznika o minimum 100tkm, albo dzwon, albo przekręt na podatku VAT - a mozliwe, że wszystko to razem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ten 2,0TDCI wygląda już sensowniej patrząc na cenę, chociaż i tak jak na 2009r z takim wypasem i tak mikroskopijnym przebiegiem to jest ona raczej niska ... btw - autko z Gorzowa, a to prawie takie same prawdopodobieństwa na to, że jest dobre, jak w przypadku Gniezna ... btw 2 - sensowne 2,5T stoja teraz dwie sztuki w Warszawie, oba z polskich salonów - w tym przypadku duzo wieksza szansa na to, że nie są tam kręcone liczniki ... btw 3 - szukaj 2,5T (i go zagazuj jesli martwisz się o koszta paliwa) - ja kupiłem diesel'a i cały czas tego żałuję (ale nie ze względu na kłopoty z autem - po prostu mi osobiście ten diesel nie pasi ...)
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI Ostatnio edytowane przez MAG ; 22-10-2012 o 14:00 |
22-10-2012, 15:41 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
Polecam 2.5T - najlepszy silnik jaki Ford wsadził do S-Max'a, przy tym z potencjałem do skutecznego tuningu sensownym kosztem.
Niestety najlepszy to nie znaczy idealny - jak to Ford.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie |
22-10-2012, 16:05 | #5 | |
Postów: n/a
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
Cytat:
|
|
22-10-2012, 22:33 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-09-2012
Model: Mazda
Silnik: Benzyna + LPG
Rocznik: 1998
Postów: 26
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
jakie sa wady silnika 2.5T bo powiem szczerze ze nie trafiłem jeszcze na takie info ;P
|
22-10-2012, 22:50 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-08-2012
Skąd: Warszawa / Grójec
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCi, 130 KM
Rocznik: 2008
Postów: 22
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
Nie wiem czy dobrze widzę, ale w tym benzyniaku w opisie jest, że posiada bluetooth.
Jakoś na Conversie nie widać opcji telefonu, w dzwigni od kierunków nie ma przycisków od telefonu, więc oryginalnegego bluetootha raczej nie ma. Dodatkowego też jakoś nie widzę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do diesla to aukcja jest zrobiona na wzór gościa już opisanego w temacie o kręceniu liczników w dziale "Kupujemy auto" - speca od korekcji licznika. |
22-10-2012, 23:33 | #8 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
Cytat:
Turbo z tych nieregenerowalnych, występuje w zestawie z kolektorem i zaworem upustowym (czy raczej kierunkowym) - jedyne 9 kPLN z wymianą. Dwumas jak to dwumas nie jest szczególnie trwały (wymieniłem przy 60 tys km, po jednym wieczorze ostrzejszej jazdy). Polecam założenie zestawu sprzęgła, dwumasy i wysprzęglika od RS-a (pasuje, cena ta sama tyle że żadne ASO nie chce się podjąć). Nasze ASO (przynajmniej te trójmiejskie) nie bardzo się znają na tych silnikach. I to chyba na tyle.... ...acha, mimo 220KM po wstępnym zachwycie i przyzwyczajeniu szybko zaczyna brakować momentu i mocy (należy skontaktować się z sensownym tunerem). Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie |
|
23-10-2012, 07:22 | #9 |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
Tego z Gorzowa sobie odpuść ten sprzedający już nie raz witał u nas w tym wątku.
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=139266 Polecam poczytać od kogo nie kupować. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A co do autek to zawsze pytaj o VIN i go podawaj poszperamy tu i tam i zobaczymy, co są warte autka. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
23-10-2012, 12:03 | #10 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-09-2012
Model: Mazda
Silnik: Benzyna + LPG
Rocznik: 1998
Postów: 26
|
Odp: 2,5T czy 2,0TDCI
Cytat:
|
|
|
|
|