|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-10-2012, 11:59 | #1 |
ford::beginner
Imię: A
Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Kraków
Model: Escort mk VII
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1997
Postów: 13
|
Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Witam,
zastanawiam się jakie konsekwencje wynikałyby ze zamiany oryginalnego filtra paliwa w 1.8D na najprostszy filtr np z Mercedesa 190D o taki [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Chciałbym troszkę przerobić układ paliwowy bo mam problemy z zapowietrzaniem się tego układu. Do tego filtra od mercedesa domontowałbym ręczną pompkę gruszkę, i chcę jeszcze wyrzucić podgrzewacz paliwa. Czy to rozsądny pomysł ? Ten filtr z uwagi na cenę zmieniałbym oczywiście częściej niż oryginalny. Jak taka zmiana filtra może wpłynąć na działanie silnika ? |
08-10-2012, 12:30 | #2 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
jaki masz obecnie filtr? puszka wlot wylot i spust wody czy wkład z pompką ręczną?
Podgrzewacz możesz jak najbardziej wyrzucic.
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
08-10-2012, 14:23 | #3 |
ford::beginner
Imię: A
Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Kraków
Model: Escort mk VII
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1997
Postów: 13
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
|
08-10-2012, 14:39 | #4 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Więc wyrzuć to jak najszybciej i kup filtr do escorta 1.8D ale pod system Bosch - teraz masz pod system Lucas.
montujesz ten filtr, miedzy pompa wtryskowa a filtrem wymieniasz przewod i dajesz zawor zwrotny + wymieniasz wezyki przelewowe miedzy wtryskami. Podgrzewacz oczywiscie wyrzucasz. Wszystko posinno smigac jak nalezy. Jak ci sie uda to nawet gdzies na szrocie albo z rozbiorki kupisz oryginalna obejme na filtr w systemie boscha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
08-10-2012, 18:29 | #5 | |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Cytat:
Ale ja bym sugerował rozwiązanie zaproponowane przez kolegę powyżej - filtr z instalacji BOSCH. Bezproblemowy. +gruszka (pompka ręczna) działa jak marzenie.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
|
08-10-2012, 19:07 | #6 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
A czy przypadkiem wywalenie podgrzewacza nie spowoduje ujemnych skutków zimą przy mrozach?
__________________
CBR 1000RR + MICRON FORD - nigdy mnie nie zawiódł. |
08-10-2012, 19:21 | #7 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Nie.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
08-10-2012, 20:37 | #8 |
ford::beginner
Imię: A
Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Kraków
Model: Escort mk VII
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1997
Postów: 13
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Rozumiem że chodzi Wam o tego typu filtr [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ? A przy tych wężykach przelewowych między wtryskami też łapie powietrze, dlatego je wymieniać? Czym je zastąpić ? Jaką mają średnice bo nie mam za bardzo czym zmierzyć. I czy zakładać je na opaski czy na wcisk tak jak są ? Dzięki za odpowiedzi !
|
08-10-2012, 21:21 | #9 | |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Cytat:
Przelewy się jedynie wciska na końcówki przelewowe wtrysków, nie stosuje się tam żadnych opasek. I tak, dokładnie o ten filtr paliwa chodziło.
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
|
09-10-2012, 07:35 | #10 |
ford::specialist
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
Odp: Zamiana oryginalnego filtra paliwa na konstrukcje z innego pojazdu
Jakie korzyści niesie za sobą zmiana filtra z instalacji lucas na filtr z instalacji boscha?
Bo jeśli to ma coś pomóc to też u siebie zastosuje taką operację.
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. Ostatnio edytowane przez wydra ; 09-10-2012 o 07:38 |
|
|
|