|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-07-2012, 12:27 | #1 |
ford::amateur
Imię: Bolek
Zarejestrowany: 27-07-2012
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 5
|
Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
Czy ktoś z Was orientuje się jakiej firmy były paski rozrządu montowane fabrycznie w Waszych Focusach???
Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Zrobiłem to nieco za wcześnie, ale nie jestem pewien przebiegu. Auto w chwili obecnej ma 147 tys. km. Części takie jak rolki, pasek i pompa wody bardzo mało zużyte. Rocznik pompy 2004, rocznik rolki napinającej 2005, pasek firmy Gates Powergrip. |
27-07-2012, 13:08 | #2 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 24-07-2012
Skąd: Polska
Model: v40
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 15
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
Dlaczego nie jesteś pewien przebiegu? Rozrząd powinno wymieniać się za co 70 tyś km,więc to powinna być już 2 wymiana w Twoim przypadku. Samej firmy nie pamiętam,ale nie obwiniaj się to to,ze wymieniłeś za wcześnie. Będzie na zapasGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
27-07-2012, 13:13 | #3 |
ford::amateur
Imię: Bolek
Zarejestrowany: 27-07-2012
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 5
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
[QUOTE=Bro-car
Kolego serwis forda zaleca wymianę w tym silniku co 200 tys. Po za tym kupując auto w 2008 roku z przebiegiem bliskim 100 tys z zachodu bez historii serwisowej nie możesz być niczego pewien Ostatnio edytowane przez Marek ; 28-07-2012 o 07:23 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów |
27-07-2012, 17:00 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-05-2011
Model: Focus II
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 35
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
fabrycznie montowano pasi DAYCO i rolki INA.
|
27-07-2012, 21:26 | #5 |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
Bro-car_pl - jak nie jesteś w temacie ,to nie opowiadaj głupot. Jak napisano w silnikach PSA wymiana paska to 220-240 tys. km.
A wogóle to masz coś wspólnego z tym: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ?? To obciach bo sprzedajecie części do forda, niby oferujecie usługi serwisowe, a nie wiecie kiedy pasek wymienić... Gates Powergrip wydaje się być OK producentem, ale nie wydaje mi się, aby robił na pierwszą zabudowę do Focusa.
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
27-07-2012, 22:03 | #6 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
Obsługują samochody z pasją,tylko wiedzy brakuje u mnie było Dayco 210-240 zależy w jakim manualu.Pozdro.
|
27-07-2012, 22:39 | #7 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 15-07-2010
Model: Fiesta
Silnik: Tdci
Rocznik: 2011
Postów: 293
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
z ta wymiana to gdzies widzialem 2004-2005 do 240tys wymiana, 2005-2011? - 200tys wymiana
|
27-07-2012, 22:55 | #8 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
|
Odp: Pasek rozrządu w aucie wyjeżdżającym z fabryki
Tak masz rację skrócili dla bezpieczeństwa ale ja nie słyszałem o strzelonym rozrządzie w 1,6 tdci w trzech ASO
|