|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-06-2012, 07:48 | #1 |
ford::advanced
Imię: Marian
Zarejestrowany: 17-01-2011
Skąd: Wrocław
Model: Ford Escort mk5
Silnik: 1.4
Rocznik: 1991
Postów: 223
|
Zmienna moc w zależności od pogody.
Witam !
Mam do was koledzy takie krótkie pytanko, mianowicie czy jest to możliwe aby w godz nocnych lub w czasie deszczu mój Escort lepiej sie zbierał? Kiedys myslałem, że to przypadek ale później juz zauważyłem, że na prawdę gdy np pada deszcz autko lepiej ciągnie... Tak samo jest gdy porównuję jazdę w gorący dzień do jazdy juz w nocy...
__________________
było: polonez caro 1,6 / skoda favorit 1,3 / corsa A 1,4 / mercedes 124 2,3E / fiat cinquecento 700 / polonez atu+ 1,6/ jest escort mk5 1,4 http://w465.wrzuta.pl/film/97lrxwa8BGy/20090329012 |
24-06-2012, 09:46 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-10-2011
Skąd: Dobroń
Model: Escort Fun mk7
Silnik: 1.8 16V Zetec +LPG
Rocznik: 1995
Postów: 45
|
Re: Zmienna moc w zależności od pogody.
kolego ja w moim essim 1.8 mam tak samo i tez sie zastanawiam czemu tak jest. moze jakis przewod od podcisnienia swiruje pod wplywem temp.
__________________
Peugeot 309 1.9 D -> Ford Escort 1.8 16V Zetec + Podtlenek LPG (sekwencja) |
24-06-2012, 10:40 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-05-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Escort combi Ghia
Silnik: 1.8 16v zetec + BRCsq
Rocznik: 1997
Postów: 47
|
Odp: Zmienna moc w zależności od pogody.
Też tak mam!!!! Ale do tej pory myślałem że to tylko takie moje złudzenie , wydawało mi sie to nie możliwe , Ale jak nie tylko u mnie taki objaw wystepuje to tak jest.
I też sie pytam : czym to jet spowodowane???? |
24-06-2012, 12:49 | #4 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Kraków
Model: Fusion/Mondeo
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 179
|
Odp: Zmienna moc w zależności od pogody.
może temperaturą powietrza? w upalny dzień dostaje za dużo ciepłego powietrza więc słabiej ciagnie, a w nocy więcej zimnego przez co lepiej sie zbiera?
__________________
obecnie Ford Escort mk7 electric orange obecnie Ford Focus ST 2.5 T 280ps 450nm obecne Ford Fusion 2.0 ecoboost |
24-06-2012, 12:51 | #5 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
Odp: Zmienna moc w zależności od pogody.
konus dobrze kombinuje tylko chyba wagarowal za duzo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ciepłe powietrze jest rzadsze więc dostaje się go mniej.. powietrze zimne przy dużej wilgotności jest gęstsze i dostaje sie go więcej. dzięki temu auto lepiej idzie.
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
24-06-2012, 14:03 | #6 |
ford::advanced
Imię: Marian
Zarejestrowany: 17-01-2011
Skąd: Wrocław
Model: Ford Escort mk5
Silnik: 1.4
Rocznik: 1991
Postów: 223
|
Odp: Zmienna moc w zależności od pogody.
a może macie jakiś pomysł żeby dolot dostawał więcej zimnego...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
przy silniku 1.4 nawet ta delikatna różnica w mocy jest na wagę złota Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
było: polonez caro 1,6 / skoda favorit 1,3 / corsa A 1,4 / mercedes 124 2,3E / fiat cinquecento 700 / polonez atu+ 1,6/ jest escort mk5 1,4 http://w465.wrzuta.pl/film/97lrxwa8BGy/20090329012 |
07-08-2012, 07:25 | #7 |
ford::amateur
Imię: Tobiasz
Zarejestrowany: 06-08-2012
Skąd: Łódź
Model: Escort
Silnik: 1600 cm Zetec
Rocznik: 1999
Postów: 1
|
Odp: Zmienna moc w zależności od pogody.
u mnie jest podobnie. a może problem polega na zasysaniu jakiegoś lewego powietrza i jak jest sucho- patrz gorąco to ewentualna dziura jest odetkana i zasysa powietrze a jak wilgotno to się zatyka i jedzie auto prawidłowo.
|