Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 10-05-2012, 18:35   #1
kanciaty6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-02-2012
Skąd: STA
Model: mk7 escort
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 21
Domyślnie Szarpie jak sie nagrzeje

Kolejny moj post moze zostanie teraz zauwazony.
A wiec tak Ford Escort 1,6 16v zetec


Wymienione :
-pasek rozrzadu
-swiece
-filtr powietrza
-kable zaplonowe
-zaworek odpowietrzanie skrzyni korbowej
- wezyki od skrzyni korbowej
-czujniik temperatury na wskaznik
oraz wszystko dokrecone w ukladzie dolotowym


I teraz problem:
Po porannym odpaleniu silnik dziala normalnie i po przejechaniu okolo dziesieciu kilometrow zaczyna przerywac. Dodam ze silnik sie nagrzeje tak jak zawsze. Przerywa , szarpie brak mocy wogle nie idzie jechac . Gdy tylko zgasze i po jakis 2 minutach mozna jechac i za kolejne 10 kilkometrow jest to samo. z tego co zauwazylem zawsze co zwiekszone obroty podczas jazdy 1100-1300 , czasami tylko jest 900 . Sam niewiem co robic a tak przeciez sie nie da jezdzic ze co 10 km gasic-czekac-jechac dalej i tak w kolko. POMOCY

kanciaty6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2012, 07:05   #2
M4TEZZZ
ford::beginner
 
Avatar M4TEZZZ
 
Zarejestrowany: 08-10-2011
Skąd: Dobroń
Model: Escort Fun mk7
Silnik: 1.8 16V Zetec +LPG
Rocznik: 1995
Postów: 45
Domyślnie Re: Szarpie jak sie nagrzeje

tez mam podobny problem. chwilowo pomogla wymiana krokowca. zauwazylem ze u mnie szarpie itp jak jest cieplo pod maska. i glownie na postoju w korku np. jak sie przejedzie troche to chwile ok jest. wymienilem sonde krokowy caly zaplon (orginal). i problem dalej nierozwiazany. podcisnienie sprawdzone
__________________
Peugeot 309 1.9 D -> Ford Escort 1.8 16V Zetec + Podtlenek LPG (sekwencja)
M4TEZZZ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2012, 16:46   #3
kanciaty6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-02-2012
Skąd: STA
Model: mk7 escort
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 21
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Przed chwila wrocilem od mechanika , podlaczyl pod komputer zeby sprawdzic co i jak . A tu zonk wogle komputer nie reaguje zawiesza sie, mechanik mowi ze to wina komputera w aucie przegrzewa sie. I rzeczywiscie jak wrocilem do garazu to zaraz dotknalem kompa i goracy od gory. Jedynie teraz tylko chyba bedzie tzreba kompa wymienic.
kanciaty6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2012, 11:03   #4
Szeryf455
ford::professional
 
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Spróbuj się przejechać z odkręconym wlewem baku. Może być odpowietrzenie zatkane. Filtr paliwa i pompka też do sprawdzenia.
Szeryf455 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2012, 17:42   #5
kanciaty6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-02-2012
Skąd: STA
Model: mk7 escort
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 21
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Wczoraj po powrocie od mechanika sciagnelem ujemna klema zeby zresetowac kompa. Dzis rano w drodze do pracy takie zjawiska byly- silnik jakby pracowal lepiej rowniej, po przejechaniu paru kilometrow zaczal gasnac. Kazde dojechanie do skrzyzowania badz swiatel konczylo sie gasnieciem auta. Nastepnie wracajac z pracy po pierwszych 2 -3 kilometrach juz nie gasl ale obroty zostawaly na 1100 i po chwili postoju spadaly ciiutke nizej. Odkrecilem krokowca i przeczyszcze go ( ale najpierw poczytam dokladnie jak to zrobic bez zniszczenia go eheh
kanciaty6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2012, 16:38   #6
kanciaty6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-02-2012
Skąd: STA
Model: mk7 escort
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 21
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Widze ze nikt nie jest w stanie mi pomoc. Po wyczyszczeniu krokowca silnik stal sie jakby zwawszy, lepiej sie zbiera. No ale i tak obroty faluja i po 10 kilometrach dalej przerywa. probowalem jezdzic juz z otwartym bakiem ale tez nic. Dzis zakladajac krokowaca zauwazylem ze wogle sonda lambda nie byla podlaczyona, po podlaczeniu tez nic nie dalo szarpie dalej. A i co jeszcze w naszym fordzie jest dodatkowa wycieta dziura w obudowie filtra to prawdopodobnie ktos zrobil zeby zasycac zimniejsze powietrze . Dziura to raczej nie powoduje tego szarpania. Ciagle siedzi mi w glowie te podniesione obroty , jutro zmienie czujnik polozenia przepustnicy moze on szwankuje. Ale watpliwe ze jak zacznie szarpac i silnik zgasze i po minucie odpale jest wszystko ok do kolejnych 10-15 kilometrow i tak w kolko.
kanciaty6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2012, 17:21   #7
jasta
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-07-2008
Skąd: Kraków
Model: 1,9 TDI
Silnik: 1.4 EFI
Rocznik: 1998
Postów: 336
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Miałem podobne objawy - u mnie pomogło wyjęcie wszystkich wtyczek po kolei i psiknięcie w gniazdo i wtyczkę środka do czyszczenia styków. Jeżeli to nie pomoże to wjmij wtyczkę od przepływomierza i wtedy zobacz. Potem odłącz czujnik prędkości. Jeżeli to nie pomoże - będziemy myśleli dalej.
jasta jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2012, 18:08   #8
kanciaty6
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-02-2012
Skąd: STA
Model: mk7 escort
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 21
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Witam dzieki ze chociaz sie zainetresowales moim tematem. Probowalem jezdzic juz bez przeplywomierza ,z wylaczona wtyczka od niego i dalej nic . Dziwne to jest strasznie normalnie sie jezdzi i nagle zaczyna szarpac i po zgazseniue poczekaniu minuty zas mozna jechac. Przeciez paliwo dochodzi bo jak zacznie szarpac to na wolnych obrotach silnik pracuje rowno. Kurcze ja musze za tydzien jechac nim do Polski, nie mam pojecia ja to bedzie
kanciaty6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2012, 18:27   #9
jasta
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-07-2008
Skąd: Kraków
Model: 1,9 TDI
Silnik: 1.4 EFI
Rocznik: 1998
Postów: 336
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Mnie pomogło psiknięcie na styki, ale wygląda to niestety na kompa który wariuje po sterowaniu nim a po wyłączeniu sterowania jest chwila spokoju i znowu. Hm
jasta jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2012, 18:39   #10
Szeryf455
ford::professional
 
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: Szarpie jak sie nagrzeje

Cytat:
Napisał kanciaty6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przeciez paliwo dochodzi bo jak zacznie szarpac to na wolnych obrotach silnik pracuje rowno.
Niekoniecznie. Pompa może padać. Na wolnych jakoś jeszcze wyrabia, ale jak potrzeba więcej paliwa, to już nie daje rady. Częste jeżdżenie na rezerwie może wykończyć pompę, ona jest chłodzona benzyną. Szczególnie w autach z gazem to częsty problem, jak się wozi paliwa symbolicznie, na rozruch.
Szeryf455 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:17.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.