|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-08-2006, 19:25 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 01-02-2006
Model: Mondeo DW10C PS, Granada MK1, Explorer II
Silnik: 2.0 TDCI, 2,0 OHC, 40 SOHC
Rocznik: 2011, 1977, 2000
Postów: 8
|
Mk III 1,8 stracił moc???
Mam auto od początku . Rok prod 2004. Auto ma instalacje gazową sekwencyjną.
Obecny przebieg to 110 tys. Na gazie przejechał ok 70 tys. Od kilku dni stracił moc także na benzynie (V max ok 150) i zaczął dużo palić czyli ok 12 L Oprócz tego lekko faluja obroty i słychac cały czas lekkie detonacje w kolektor ssący. Sprawdziłem kompresje i luzy zaworowe i jest ok. Po uruchomieniu silnika przez ok 30 sekund pracuje ładnie a potem zaczyna kuleć. Pisze oczywiście o pracy na benzynie . Pozdrawiam i proszę o komentarze. |
05-08-2006, 21:10 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2004
Skąd: okolice Lublina
Model: ford
Silnik: DW10C , DW10F
Rocznik: 2012 , 2016
Postów: 689
|
cewka zapłonowa prawdopodobnie mówi pa pa , szukaj nowej
|
06-08-2006, 11:25 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-06-2005
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 128
|
Moim zdaniem to ewidentnie padla sonda lambda... Przebieg >100tys km tez to potwierdza. Mialem kiedys podobnie i meczylem sie kilka tygodni az wreszcie pojechalem na przeglad i test wykazal parametry spalin zupelnie poza norma ... i po wymianie sondy wszystko bylo super. (wczesniej wymienilem filtry, swiece itp - bez sensu)
|
06-08-2006, 17:42 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: Bydgoszcz
Model: MkIV Tit 1/2X :)
Silnik: 2,0 benz
Rocznik: 08
Postów: 828
|
ponoc ten silnik na gazie przejezdza wlasnie 100 tys km. kwestia jakichs teflonowych powlok zaworow czy cos co gaz wyzera.
__________________
bla bla |
06-08-2006, 18:22 | #5 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Jeśli kompresja jest w porządku to to nie zawory.
|
06-08-2006, 20:02 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2004
Skąd: okolice Lublina
Model: ford
Silnik: DW10C , DW10F
Rocznik: 2012 , 2016
Postów: 689
|
ja mam już sto tysięcy na gazie i śmigam ,cewke zmieniałem raz
|
06-08-2006, 21:31 | #7 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
Niech teraz llechu mi napisze ze to nie wina gazu ... |
|
07-08-2006, 06:48 | #8 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
tomiscorpio, już napisałem powyżej, że to raczej nie zawory. A czy wina gazu czy nie, tego nie wiem. To sekwencja (wg pewnych osób jedyna instalka, która jest ok), a taką instalkę znam tylko z opowiadań, więc nie będę udawał eksperta jak te osoby.
Tak btw. tomiscorpio, widzę, że się na LPG świetnie znasz. Wiesz, odkąd założyłem gaz, bardzo często mi się żarówki przepalają. Może mi coś doradzisz, może mam czymś pokręcić? |
07-08-2006, 22:12 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 01-02-2006
Model: Mondeo DW10C PS, Granada MK1, Explorer II
Silnik: 2.0 TDCI, 2,0 OHC, 40 SOHC
Rocznik: 2011, 1977, 2000
Postów: 8
|
Bylem dzisiaj na teście i wyszło że wszystko jest ok .
Nie wiem co dalej robić. Znacie jakiegoś speca najlepiej z autoryzowanego serwisu w Wawie? Pomóżcie bo już mi pomysłow brakuje. :fcp11 |