Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-08-2006, 16:25   #1
jarecki1
ford::beginner
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 03-08-2006
Skąd: warszawa
Model: MONDEO MK2
Silnik: 1.8 PB
Rocznik: 1998
Postów: 35
Domyślnie Jaka instalacja LPG do MK II 1.8 r.98

prosze o radę jaka(w miarę tania) instalacja gazowa zda egzamin w moim MK II,chodzi o to,żeby nie uszkodzić kolektora ssącego(plastik).słyszałem,że montują jakieś klapki-bezpieczniki w razie wybuchu.czy to zdaje egzamin?jeśli macie namiary na dobrego gazownika,który to montuje prosze o informację.

__________________
jarecki
jarecki1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2006, 19:20   #2
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

"prosze o radę jaka(w miarę tania) instalacja gazowa zda egzamin w moim MK II"
juz widze ten post za kilka miesiecyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
" Pomocy nie odpala!! pracuje nierowno na wolnych obrotach , gasnie po odpaleniu, brak mocy , bla bla bla Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2006, 19:42   #3
jagrall
ford::expert
 
Avatar jagrall
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
Domyślnie

jarecki1, II generacja z blosem chodzi ok, dbaj tylko o stan kabli, świec i filtra powietrza. oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest sekwencja. ja na takiej zrobiłem już prawie 50kkm i zero problemów, takie rozwiązanie jest jednak troche droższe

tomiscorpio, trochę wyrozumiałości dla nowych forumowiczów, nie zniechęcaj ich na początku. z czasem każdy odkryje zalety opcji szukaj :-)
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein
Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci
jagrall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2006, 19:57   #4
ekok-k
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-04-2006
Skąd: k-koźle
Postów: 203
Domyślnie

witam
kolega jazdę na gazie zna zapewne z przeczytanych postów
więć i śilniki TD.... też są do kitu tyle tu o nich piszą a i o benzynkach też nie brakuje przekleństw.............więć proponuje rowerek
do tego modelu wystarczy instalacja II generacji ważne aby zakładał ją dobry warsztat
a przed strzałami podobno zabezpiecza sposób przełanczania jeśli jest usatwiony na przełanczanie przy spadających obrotach to nigdy nie strzela ( ja tak mam i superowo przejechane 22000 od 12.2005 a jedyny problem to klapka od wlewu paliwa nie zawsze się chce sama otwierać coż zbyt żadko ją chyba używam
pozdrawiam....................22000x0,2=4400 PLN tyle już zostało mi w kieszeni :fcp26
ekok-k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2006, 20:08   #5
arko
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-12-2005
Skąd: wielkopolska
Postów: 12
Domyślnie

Dlugo bylem przeciwnikiem gazu i po wielu przemysleniach zdecydowałem sie na instalacje sekwencyjną, teraz żaluje ze tak dlugo czekalem- zero problemów :fcp1
arko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2006, 20:13   #6
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

ekok-k, co ma przełączanie na zasilanie gazem do strzałów? Wystrzał NIGDY mi się nie zdarzył przy przełączaniu. Aby nie strzelało wystarczy:
1. Mieć instalkę tak wyregulowaną aby nigdy nie podawała zbyt ubogiej mieszanki (taka mieszanka może zepsuć dużo więcej niż tylko kolektor)
2. Dbać o obwód WN - zmieniać na czas świece i przewody.
tomiscorpio, się dużo nasłuchał bzdur o instalacjach LPG. Otóż tomiscorpio, ja miałem instalkę II generacji bardzo beznadziejnej jakości w porównaniu do wielu tutaj opisywanych. Używałem jej ponad 2 lata aż do założenia BLOSa. Nei byłem z niej zadowolony to fakt, ale pokaż mi choć jeden mój post na tym forum, gdzie napisałem podobne rzeczy jak w twoim cytacie. Jak nie masz nic sensownego i konstruktywnego do napisania to nie pisz najlepiej nic zamiast pisać bzdury.
jarecki1, podobnie jak jagrall, polecam najprostszą instalkę z BLOSem. Ja bym jej nie nazwał II generacją bo II generacja z definicji powinna mieć elektronicznie regulowaną dawkę LPG, a BLOS nie ma tak. Poczytaj trochę o tym w dziale LPG.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2006, 20:49   #7
ekok-k
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-04-2006
Skąd: k-koźle
Postów: 203
Domyślnie

witam
czy bezpośrednio sposób przełanczania ma wpływ na strzały to nie wiem ale jeśli uboga mieszanka powoduje strzały to może jednak tak
bo jeśli podczas dodawania gazu dość raptownie (podobno wtedy lubi strzelać) następuje odcięcie wtrysków i dopływu paliwa a dostanie się w to miejsce gazu zapewne trwa jakiś czas więc może 1 lub więcej cyklów pracy silnika jest na ubogiej mieszance - to wydaje się logiczne..................he he he ale wymyśliłem
pozdrawiam...............
ekok-k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-08-2006, 00:34   #8
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

tomiscorpio, się dużo nasłuchał bzdur o instalacjach LPG. Otóż tomiscorpio, ja miałem instalkę II generacji bardzo beznadziejnej jakości w porównaniu do wielu tutaj opisywanych. Używałem jej ponad 2 lata aż do założenia BLOSa. Nei byłem z niej zadowolony to fakt, ale pokaż mi choć jeden mój post na tym forum, gdzie napisałem podobne rzeczy jak w twoim cytacie. Jak nie masz nic sensownego i konstruktywnego do napisania to nie pisz najlepiej nic zamiast pisać bzdury.

hahaha poprostu nie napisze komentarza do tego bo szkoda klawy... , - wybierz opcje szukaj i zobacz ile jest problemow roznego typu z samochodami na gazie ,albo wejdz do dzialu o escorcie tam to dopiero wala drzwiami i oknami na ten temat .

Ile mozna czytac" zalozylem gaz , po przejechaniu iles tam tys km po przelaczeniu na benie przerywa nie jedzie a nawet strzela"
Masa topicow o tym jest.

A ja nigdzie nie cytowalem ze Ty cos takiego pisales bo nie sledze kazdego Twojego postu wiec 29 razy zastanow sie zanim bedziesz pisal takie brednie.
1Wydaje mi sie ze urwales sie z choinki.
2Sekwencja jest ok .
A to ze na calej masie roznych instalacji traci sie osiagi to akurat jest pewne i nikt mi ciemnoty nie wdusi ze nie.

A krisso jest "szczesliwym" posiadaczem auta z LPG Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=19063

Tutaj kilka roznych linkow na szybko tak popatrzalem.
Tematow tego typu i podobnych jest pelno wiec mi tu nie gadaj ze gaz jest super


[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Jedyna instalacja do jakiej jest przekonany to sekwencja znam kilka osob co maja po kilka dobrych lat i smiga ladnie.
A i takch co po roku jazdy na lpg sa zmuszeni sprzedaniem auta tez znam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wtryski gniazda ile tego mozna sluchac ....
ten wykres lubie najbardziej [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Mam znajomego takiego zaslepionego w cudownosc gazu.
Posiada auto audi 80 1.8 s z gazem , regulowanym, pieszczonym bla bla
autko zadbane z wygladu ladne i mechanicznie tez (zawieszenie itp)
Ostatnio tak sie zlozylo ze musialem tym jechac ,wsiadam i zaraz zmiana pstryczka na benie, a tutaj zaraz obroty spadaja :fcp5 to dodaje gazu a tu jakies strzaly pierdzenia :fcp15 zmienilem na gaz i wszystko ok.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-08-2006, 05:54   #9
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Nie będę komentował. I w odróżnieniu od ciebie naprawdę nia będę komentował. Wszystkie Twoje stwierdzenia to taka sama prawda jak to właśnie zdanie, że nie będziesz komentował. Tylko prośbę mam taką - nie udzielaj więcej nikomu rad jak się na czymś nie znasz.
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-08-2006, 07:04   #10
krzysieksa
ford::specialist
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 15-08-2004
Skąd: Podlaskie
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 899
Domyślnie

Najlepiej jest założyć sekwencję tak jak to powiedzieli Koledzy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sam mam sekwencję od około 2 miesięcy i jak narazie jest idealnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wiem, że zaoszczędzone na instalacji te około 700 - 800 zł można przeznaczyć na coś innego ale jeśli byś się zdecydował na sekwencję otrzymasz w zamian (porównuję do II generacji) mniejsze zużycie gazu i chyba nawwet sporo, dużo lepsze osiągi i dynamikę, jazda na z sekwencją jest niezauważalna w stosunku do jazdy na paliwie (osiągi)

Namawiam Cię na sekwencję bo pozbędziesz się kilku wkurzających problemów dotyczących II generacji oraz zamulania się autka.

Ale wiem, że kilku Forumowiczów ma II gen. i też bardzo sobię ją chwalą. Przed założeniem też się zastanawiałem czy nie lepiej te kilkaset zł zaoszczędzić i wpakować II gen. ? Teraz nie żałuję ani grama że wpakowałem sekwencję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chyba, że Mondeo zamierzasz jeździć góra przez rok to wtedy nie opłaca się pchać w drożsża instalację. Zawsze ten rok jakoś się przejeździ i na instalkę masz właśnie tyle gwarancji (ja mam 2 lata gwarancji) i jak coś nie tak bedziesz mógł molestować gazowników do skutku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jednym z najważniejszych czynników w wyborze rodzaju instalacji jest to ile rocznie robisz km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Generalnie polecam Ci tylko i wyłacznie sekwencję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. :fcp26

Jazda na tej instalacji niczym się nie rózni od jazdy na benzynie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a jazda na II gen. ponoć zamula samochód w dosłownym słowa tego znaczeniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

(chłopaki, którzy jeżdżą na II gen. nie chciałem Was urazić piszą ostatnie zdanie :fcp29 )
__________________
Drugi Ford tym razem z przymusu

Klasa sama w sobie ---> oooo
krzysieksa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:42.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.