|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-03-2012, 15:00 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-08-2010
Skąd: Wro
Model: Ford Escort Cabrio XR3i
Silnik: 1,6 EFi
Rocznik: 1990
Postów: 25
|
1,6 XR3i układ wydechowy
Witam. Jako, że przyszła wiosna(a może to tylko pozory), wziałem sie za swojego corcika;D Jako, ze zakupiłem go, w stanie blacharskim bdb, lakierniczym db, a mechanicznie db+ to jednak chcę by wszystko było na ocenę celującą;d kupiłem go już ze strumienicą i sportowym tłumikiem końcowym, jednak auto przygasa i nierowno pracuje na obrotach, ma słaby dolny zakres, jako, ze jestem motocyklistą, cos takiego przydarzyło mi się już w mojej zx6r, po zamontowaniu przelotowego wydechu, motocykl źle chodził. Wychodze do was z zapytaniem czy macie jakąś ulubioną firme tlumików końcowych, a moze jakaś konkretna marka dobrze współgra(albo wymaga) sportowego filtra powietrza, np. K&N, z niecierpliwością czekam na odpowiedzi, pozdrawiam
Krzychu |
05-03-2012, 15:22 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-12-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort MK5, pakiet RS
Silnik: ?
Rocznik: 1992
Postów: 133
|
Odp: 1,6 XR3i układ wydechowy
Jeśli zmuliło go Tobie przez przeróbki wydechu to raczej ciężko to widzę, żeby samą zmianą końcowego wiele ugrać. Z polskich firm polecam tłumiki przelotowe, komorowe firmy m-tech. Ceny nie są złe, a działają bardzo dobrze. Strumienica to szajs i lepiej wstawić zwykłą, prostą rurkę zamiast niej. Nie jestem pewny czy Twoje odczucia się zmienią, bo mam pewne przypuszczenia co do Twoich odczuć. To po prostu jest mała pojemność, raptem 1.6 - to nie ma szans nie wiadomo jak jechać z dołu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do dolotu - dla lepszego dźwięku i samopoczucia możesz wrzucić jakiś stożek porządnie odgrodzony od komory silnika żeby nie ssał ciepłego powietrza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
§23 |
05-03-2012, 19:49 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-08-2010
Skąd: Wro
Model: Ford Escort Cabrio XR3i
Silnik: 1,6 EFi
Rocznik: 1990
Postów: 25
|
Odp: 1,6 XR3i układ wydechowy
Tzn, nie chodzi mi o brak mocy, ktory moze wynikać z małej pojemności, ale o to, ze autentycznie slysze, jak do tych 3,5 tys silnik sie delikatnie przydusza, możliwe, ze tutaj rozrabia pieprzona strumienica, wstawiona, przez wieśniaka, wieśniak też nakleił mi atrapę wlotow na masce, ktora schodzi razem z klarem, wiec bez komentarza... Wracając do tematu, to wprawdzie na youtube bo youtube, ale posluchalem m-techa w civicach i tak średnio ten rodzaj dźwieku m sie podoba, choć w escorcie pewnie inaczej by chodził, jak z ceną tych wydechow, bo coś nie mogę się dowiedzieć?
P.S. zarejestrowałem się na Ford-Techu także jako Pirat08Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
05-03-2012, 19:54 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-12-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort MK5, pakiet RS
Silnik: ?
Rocznik: 1992
Postów: 133
|
Odp: 1,6 XR3i układ wydechowy
Powiem Ci, że te wydechy na żywo są idealne. Nie ryczą jak rura z rynny, tylko chodzą delikatnie i cicho na niskich obrotach, a dopiero na wysokich zaczynają naprawdę mocno się drzeć. Ja pewnie z czasem do siebie też taki wrzucę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Barwa typu rezonans, jakieś bzyczenie itd. wynika z reszty układu wydechowego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cenowo one stoją chyba coś w okolicy 350zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
§23 |
05-03-2012, 19:58 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-08-2010
Skąd: Wro
Model: Ford Escort Cabrio XR3i
Silnik: 1,6 EFi
Rocznik: 1990
Postów: 25
|
Odp: 1,6 XR3i układ wydechowy
Wlasnie to denerwuje mnie w obecnym wydechu, jest wielki jak armata, i jak stoje w korku, to ludzie oglądają się oczekując motocykla, a to tylko moj escort;d interesuje mnie wlasnie delikatny pomruk na wolnych obrotach i wrzask po przekroczeniu 4 tysGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Hmmm, no na ten wydech jeszcze mnie stać;d, a jak z tłumikiem środkowym i usunięciem strumienicy? Tłumik zostawić czy także do wypiac?
|
05-03-2012, 20:25 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-12-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort MK5, pakiet RS
Silnik: ?
Rocznik: 1992
Postów: 133
|
Odp: 1,6 XR3i układ wydechowy
Środkowy jak jest to zostaw, a strumienicę wywal.
__________________
§23 |