|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-01-2012, 20:17 | #1 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 16-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-Max Titanium S
Silnik: 2.2 TDCi 200KM
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Witam,
Jeździłem ostatnio firmowym Mondeo MK 4 1.8TDCi z 5 biegową skrzynią i zauważyłem, że przy pedale wciśniętym w podłogę przy około 2,5-3tyś jest jakby "turbo dziura" a potem auto znowu przyśpiesza. Wiem, że to nie jest związane z pojęciem turbo dziury tylko z czymś innym. Zastanawiam się czy ktoś takiego coś zauważył u Siebie w aucie? Co to może być? I czy się tego bać bo jest to jedno z aut jakie biorę pod uwagę co chodzi o kupno (dokładnie ten firmowy egzemplarz). Z góry dzięki za pomoc. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Obecnie: S-Max Titanium S 2.2 TDCi 200KM Panther Black oraz [MK3] Focus 1.6 EcoBoost 150KM Panther Black Były: [MK4] Mondeo 1.8 TDCi 125KM SilverX Policyjny Granat oraz [MK2] Focus 2.0 TDCi 136KM (Trend) Piękny Niebieski |
12-01-2012, 20:25 | #2 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 02-04-2011
Skąd: Toruń
Model: FOCUS
Silnik: 1,8 TDdi
Rocznik: 2001
Postów: 86
|
Odp: 1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Turbo dziura występuje raczej w początkowym zakresie obrotów. Tu chyba problem z elektroniką może ona go "dławi".
|
12-01-2012, 20:29 | #3 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 16-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-Max Titanium S
Silnik: 2.2 TDCi 200KM
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
Odp: 1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Tak tak ... Nazwałem to tylko "turbo dziurą" bo nie przychodziło mi nic innego krótkiego do głowy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wiem, że turbo dziura w dolnym zakresie kiedy jeszcze turbina nie ciągnie tak jak w ciut wyższych zakresach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No właśnie chyba najlepiej będzie pojechać nim na szybki przegląd z komputerem i tyle. Autko nie ma tego problemu przy spokojnym przyśpieszaniu. Dodatkowo silnik nie ma DPF więc to raczej też nie to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Obecnie: S-Max Titanium S 2.2 TDCi 200KM Panther Black oraz [MK3] Focus 1.6 EcoBoost 150KM Panther Black Były: [MK4] Mondeo 1.8 TDCi 125KM SilverX Policyjny Granat oraz [MK2] Focus 2.0 TDCi 136KM (Trend) Piękny Niebieski |
13-01-2012, 13:53 | #4 |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1,8 TDCI 100KM
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
Odp: 1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Poruszam się od 2 miesiący autkiem z dokładnie takim samym silnikiem 1,8 TDCI (100 KM) i u mnie nic takiego nie występuję.
Od ok. 1800 obrotów auto zaczyna przyspieszać i po drodze żadna przerwa nie występuje. |
13-01-2012, 21:23 | #5 | |
ford::average
Zarejestrowany: 29-08-2010
Skąd: Nie tak blisko Warszawy, nie tak daleko.
Model: [Mk4] Ford Mondeo 1,8 TDCi Silver X Kombi
Silnik: 1,8 125KM M6
Rocznik: 2010
Postów: 82
|
Odp: 1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Cytat:
|
|
14-01-2012, 10:14 | #6 | |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 07-01-2009
Skąd: Busko-Zdrój
Model: Alfa Romeo
Silnik: 1,75
Rocznik: 2013
Postów: 479
|
Odp: 1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Cytat:
|
|
14-01-2012, 16:00 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
Odp: 1.8 TDCi - "turbo" dziura między 2,5-3tyś obrotów
Albo filtr powietrza albo łopatki turbiny do przeczyszczenia.
|