|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-09-2011, 21:32 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2010
Skąd: Jastrzębie
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 29
|
Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Witam,
Szukałem na forum odpowiedniego wątku na ten temat , lecz bez skutków . Mój problem wiąże się jak napisałem w temacie z charakterystycznym dobieganiem stuków z zawieszenia podczas ruszania i hamowania , jak równiez na równej drodze. Na stacji wykryto jedynie ze prawy amortyzator z przodu jest zużyty Zostało wymienione : - łączniki stabilizatora - przegub wewnętrzny - pół oś - Oba Amortyzatory przód Prosze o pomoc pozdrawiam |
19-09-2011, 22:11 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2010
Skąd: Jastrzębie
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 29
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Czy to jest wina poduszki pod silnikiem ??
|
19-09-2011, 22:58 | #3 |
ford::beginner
Imię: ST
Zarejestrowany: 03-08-2011
Skąd: Lubin
Model: Focus
Silnik: 1,6 16v benzynka
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
jeśli jest to typowo przy ruszaniu i hamowaniu to moze byc to wlasnie poduszka pod silnikiem
|
18-10-2011, 10:28 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2010
Skąd: Jastrzębie
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 29
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Odnawiam, problem nie zniknął. Charakterystyczne stuki maja równiez miejsce przy skrecaniu po stronie pasażera . Dodam również , że zostały wymienione tuleje wahaczy lec zproblem nadal istnieje prosze o rade.
Pozdrawiam |
18-10-2011, 20:43 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2010
Skąd: Jastrzębie
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 29
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Prosilbym o jakiekolwiek rady , gyż jest to sprawa bardzo pilna , wybieram sie w daleką podróż i chciałbym usunąć usterke
|
18-10-2011, 20:54 | #6 |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: Radzionków
Model: FOCUS MK1
Silnik: 1,6
Rocznik: 2001
Postów: 39
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Stuki, tyle tego jest co ma wpływ że trudno wybrać by trafić w dychę.
Skoro tyle wymieniłeś to pozostaje tylko jedno . Szukać dalej. Przyczyn może być wiele nachodzą mi akurat te: - łożysko kolumny mc persona - drążek stabilizatora przód (mój strzał) skręć kołami w lewo złap za drążek - ten co idzie od stabibracketa w amortyzatorze do listwy satbi i narywaj w kierunku koło silnik , tak z dołu i z góry przy stabibracketcie amortyzatora. Następnie skręć w drugą stronę i zrób tak samo . Na przeglądzie ta usterka nie zostanie wykryta na zwykłym teście szarpakowym . Ten drążek stuka nawet na prostej drodze (studzienki potęgują jego moc) link do drążka z allegro : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] wybiciu ulegają te końcówki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chyba że gumy na drążku .. Bo łączniki masz wymienione. Ostatnio edytowane przez SNOWMENN ; 18-10-2011 o 20:56 |
19-10-2011, 08:39 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2010
Skąd: Jastrzębie
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 29
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Łaczniki stabilizatora zostały wymienione , usterka nie pojawia sie na nierównościach lecz na prostej drodze.
Czy może to być wina sprężyn od amortyzatora? lub sworznie wahaczy? Ostatnio edytowane przez Chiroo ; 19-10-2011 o 08:44 |
19-10-2011, 10:02 | #8 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
podczas wymiany tuleji sworznie powiny byc zweryfikowane.
gdyby to sworznie byly to stukaly by tak samo jak przeguby. raczej pozostaje watpliwosc z zamiennikami tulejek...bo ja bym kupil caly wahacz po 100zl/szt. i zostaje sprawa z gornym mocowaniem kolumny-poduszka i lozysko. |
19-10-2011, 18:05 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-07-2010
Skąd: Lublin
Model: Mk1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000r
Postów: 118
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
Kolego,poruszalem ten temat kilka dni temu. Mialem identyczny problem. Wymien sworznie wachacza,a zobaczysz ze przestanie stukac. Bardzo latwo sie wyciaga. Koszt lewego,prawego to okolo 150 zl za komplet
|
19-10-2011, 23:02 | #10 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 05-12-2010
Skąd: Lublin
Model: prawdziwy kooń
Silnik: 3300
Rocznik: 1968
Postów: 598
|
Odp: Charakterystyczne stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania.
a u mnie takie stuki to był wywalony przegub zewnętrzny...
|