Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-07-2011, 18:46   #1
Daro19823
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: Brzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8TDDI Heczbek
Rocznik: 2002
Postów: 555
Domyślnie olej w intercoolerze

Prosze o pomoc.
Z lewego baranka wali mi minimalnie olej do intelcoolera. Czy to ma tak byc. lewa strona jest mokra czyli kolanko , baranek , rura ktorą przykreca sie do obudowy . prawa strona sucha . Oleju jest niewiele ale wszystko jest mokre. . Dodam jeszcze ze kiedys miałem za duzo oleju w silniku ponad stan. i tak jezdziłem z miesiac . Napiszcie cos , moze mieliscie jakies podobne problemy.

Wiem ze taki post juz był ale nie mogłem go znalesc. PRZEPRASZAM

Daro19823 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-07-2011, 19:27   #2
Bourne
ford::advanced
 
Avatar Bourne
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MKI Kombi/ Focus MK2/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.8 TDDI I 1.8 TDCI 1.6 TDCI
Rocznik: 1999 , 2008 , 2009
Postów: 253
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

Olej w intercoolerze to standard - turbina jest smarowana i zawsze olej sie dostanie do chłodnicy przecież podczas pracy wytwarzanie jest ciśnienie gdzie drobinki oleju w postaci mgiełki są tłoczone to obiegu więc sie nie przejmuj
Jak cieknie z baranka to trzeba go wymienić
__________________
Fioletowa Foczka combi , Zielony S-max i Niebieski smerf Focus MK2 Turnier
"PILOT Nienormatywny"
Bourne jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-07-2011, 20:15   #3
Daro19823
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: Brzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8TDDI Heczbek
Rocznik: 2002
Postów: 555
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

z kolanka cieknie. dzieki
Daro19823 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-07-2011, 20:36   #4
Bourne
ford::advanced
 
Avatar Bourne
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MKI Kombi/ Focus MK2/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.8 TDDI I 1.8 TDCI 1.6 TDCI
Rocznik: 1999 , 2008 , 2009
Postów: 253
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

to trzeba zmienić
__________________
Fioletowa Foczka combi , Zielony S-max i Niebieski smerf Focus MK2 Turnier
"PILOT Nienormatywny"
Bourne jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2011, 15:05   #5
Rystar22
ford::average
 
Avatar Rystar22
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

]
Cytat:
Napisał Daro19823 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
z kolanka cieknie.
Witam,

chętnie przyłączę się do tematu cieknących baranków gdyż rok temu też musiałem wymienić oba.

Do Daro19823:
-osobiście zastosowałem wąż ssawno-tłoczny dostępny bardziej w sklepach o tematyce rolniczej/przemysłowej.

Charakterystyka węża:
Wąż ssawno-tłoczny z gumy NBR przeznaczony do przeładunku produktów ropopochodnych w cysternach drogowych, kolejowych, stacjach paliw i rafineriach
(o zawartości związków aromatycznych do 50%)
Średnica wewnętrzna: 50mm, czyli nadaje się idealnie

Rok temu za 30cm takiego węża zapłaciłem 10zł i bez problemu zrobisz z tego dwie sztuki.
Niestety jedyną wadą jest to, że nie ma efektu wyginania się przy dodawaniu gazu tak jak przy oryginałach, ale szczelność 200%

Pozdro
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Kopia Zdjęcie061.jpg (87.7 KB, 254 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Kopia Zdjęcie062.jpg (83.1 KB, 199 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Kopia Zdjęcie063.jpg (84.7 KB, 194 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Kopia Zdjęcie064.jpg (83.9 KB, 172 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg Kopia Zdjęcie065.jpg (91.8 KB, 167 wyświetleń)
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne

Ostatnio edytowane przez Rystar22 ; 02-07-2011 o 15:46 Powód: dodanie zdjęć
Rystar22 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2011, 15:32   #6
Daro19823
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: Brzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8TDDI Heczbek
Rocznik: 2002
Postów: 555
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

spokojnie u mnie az tak nie kapie zebym miał to wymieniac . dzisiaj załozyłem nowe opaski pozadnie scisnołem i po zawodach.
Daro19823 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2011, 16:03   #7
moons
ford::expert
 
Avatar moons
 
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

@Rystar22, nie to żebym się czepiał ale wiesz po co Ford zastosował te baranki a nie tak sztywne połączenie jak Ty?
Pozdrawiam
__________________

moons jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2011, 16:06   #8
Rystar22
ford::average
 
Avatar Rystar22
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

nie mam pojęcia. Jednak jestem ciekaw
(Dla wyjaśnienia: nie odpowiedziałem na Twój post moons z powodu ludzkiej zgryźliwości tylko dlatego, że nie mam pojęcia po co te bałwanki montowali. Jakoś negatywnie wpływają na silnik ? albo inne podzespoły ?)
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne

Ostatnio edytowane przez Rystar22 ; 02-07-2011 o 16:13
Rystar22 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2011, 16:44   #9
pit76
ford::specialist
 
Avatar pit76
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

żeby nie przenosiły drgań
pit76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2011, 19:58   #10
moons
ford::expert
 
Avatar moons
 
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
Domyślnie Odp: olej w intercoolerze

A no właśnie, silnik wisi na poduszkach, intercooler jest sztywno przykręcony do przedniego wzmocnienia, bałwanki są po to żeby układ przed intercoolerem i za intercoolerem pozostawał cały czas szczelny pomimo drgań silnika i całego auta. Moim zdaniem przy zastąpieniu bałwanków takim czymś masz ogromne szanse na uszkodzenie w innym miejscu całego tego układu. I chyba nie jest to warte tych kilkudziesięciu złotych zaoszczędzonych na bałwankach.
Pozdrawiam
__________________

moons jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:30.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.