|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-07-2011, 18:46 | #1 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: Brzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8TDDI Heczbek
Rocznik: 2002
Postów: 555
|
olej w intercoolerze
Prosze o pomoc.
Z lewego baranka wali mi minimalnie olej do intelcoolera. Czy to ma tak byc. lewa strona jest mokra czyli kolanko , baranek , rura ktorą przykreca sie do obudowy . prawa strona sucha . Oleju jest niewiele ale wszystko jest mokre. . Dodam jeszcze ze kiedys miałem za duzo oleju w silniku ponad stan. i tak jezdziłem z miesiac . Napiszcie cos , moze mieliscie jakies podobne problemy. Wiem ze taki post juz był ale nie mogłem go znalesc. PRZEPRASZAM |
01-07-2011, 19:27 | #2 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MKI Kombi/ Focus MK2/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.8 TDDI I 1.8 TDCI 1.6 TDCI
Rocznik: 1999 , 2008 , 2009
Postów: 253
|
Odp: olej w intercoolerze
Olej w intercoolerze to standard - turbina jest smarowana i zawsze olej sie dostanie do chłodnicy przecież podczas pracy wytwarzanie jest ciśnienie gdzie drobinki oleju w postaci mgiełki są tłoczone to obiegu więc sie nie przejmuj
Jak cieknie z baranka to trzeba go wymienić
__________________
Fioletowa Foczka combi , Zielony S-max i Niebieski smerf Focus MK2 Turnier "PILOT Nienormatywny" |
01-07-2011, 20:15 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: Brzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8TDDI Heczbek
Rocznik: 2002
Postów: 555
|
Odp: olej w intercoolerze
z kolanka cieknie. dzieki
|
01-07-2011, 20:36 | #4 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MKI Kombi/ Focus MK2/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.8 TDDI I 1.8 TDCI 1.6 TDCI
Rocznik: 1999 , 2008 , 2009
Postów: 253
|
Odp: olej w intercoolerze
to trzeba zmienić
__________________
Fioletowa Foczka combi , Zielony S-max i Niebieski smerf Focus MK2 Turnier "PILOT Nienormatywny" |
02-07-2011, 15:05 | #5 | |
ford::average
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
|
Odp: olej w intercoolerze
]
Cytat:
chętnie przyłączę się do tematu cieknących baranków gdyż rok temu też musiałem wymienić oba. Do Daro19823: -osobiście zastosowałem wąż ssawno-tłoczny dostępny bardziej w sklepach o tematyce rolniczej/przemysłowej. Charakterystyka węża: Wąż ssawno-tłoczny z gumy NBR przeznaczony do przeładunku produktów ropopochodnych w cysternach drogowych, kolejowych, stacjach paliw i rafineriach (o zawartości związków aromatycznych do 50%) Średnica wewnętrzna: 50mm, czyli nadaje się idealnie Rok temu za 30cm takiego węża zapłaciłem 10zł i bez problemu zrobisz z tego dwie sztuki. Niestety jedyną wadą jest to, że nie ma efektu wyginania się przy dodawaniu gazu tak jak przy oryginałach, ale szczelność 200% Pozdro
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne Ostatnio edytowane przez Rystar22 ; 02-07-2011 o 15:46 Powód: dodanie zdjęć |
|
02-07-2011, 15:32 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-07-2010
Skąd: Brzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8TDDI Heczbek
Rocznik: 2002
Postów: 555
|
Odp: olej w intercoolerze
spokojnie u mnie az tak nie kapie zebym miał to wymieniac . dzisiaj załozyłem nowe opaski pozadnie scisnołem i po zawodach.
|
02-07-2011, 16:03 | #7 |
ford::expert
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
|
Odp: olej w intercoolerze
@Rystar22, nie to żebym się czepiał ale wiesz po co Ford zastosował te baranki a nie tak sztywne połączenie jak Ty?
Pozdrawiam |
02-07-2011, 16:06 | #8 |
ford::average
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: Unisław Pomorski
Model: FORD MONDEO MK4
Silnik: 2.0 TDCI 115km
Rocznik: 2008
Postów: 149
|
Odp: olej w intercoolerze
nie mam pojęcia. Jednak jestem ciekaw
(Dla wyjaśnienia: nie odpowiedziałem na Twój post moons z powodu ludzkiej zgryźliwości tylko dlatego, że nie mam pojęcia po co te bałwanki montowali. Jakoś negatywnie wpływają na silnik ? albo inne podzespoły ?)
__________________
Wykształcenie nie piwo. Nie musi być pełne Ostatnio edytowane przez Rystar22 ; 02-07-2011 o 16:13 |
02-07-2011, 16:44 | #9 |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
Odp: olej w intercoolerze
żeby nie przenosiły drgań
|
02-07-2011, 19:58 | #10 |
ford::expert
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,010
|
Odp: olej w intercoolerze
A no właśnie, silnik wisi na poduszkach, intercooler jest sztywno przykręcony do przedniego wzmocnienia, bałwanki są po to żeby układ przed intercoolerem i za intercoolerem pozostawał cały czas szczelny pomimo drgań silnika i całego auta. Moim zdaniem przy zastąpieniu bałwanków takim czymś masz ogromne szanse na uszkodzenie w innym miejscu całego tego układu. I chyba nie jest to warte tych kilkudziesięciu złotych zaoszczędzonych na bałwankach.
Pozdrawiam |