Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-05-2006, 21:13   #1
zchemik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-05-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 46
Domyślnie Wyciek oleju z silnika :(

Witam przejzalem cale forum i nic nieznalalem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wszycy maja wycieki oleju z silnika po stronie paazera Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a u mnie mam wyciek po stronie kierowcy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wyciek mam pomiedzy silnikem a skrzynia biegow ( tak sadze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) autko niedwno kupilem jest to mondeo 1.8 z 93r i ma przejechane 210tys kmi juz wtedy silnik bral olej , z czego co zauwaylem ojczulek mi z rozpedu nalal za duzo oleju :| i mam na bagnecie tak z 1.5 cm ponad oleju i zaczol mi dymic jak wprowadze go na wysokie obroty :| a rozrzad byl nieawno wymieniany Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

dziekuje z gory za pomoc

zchemik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2006, 21:38   #2
Spektro
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-02-2006
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo Turnier
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 2000
Postów: 27
Domyślnie

Cześć!
Wydaj mi się, że u mnie było podobnie z wyciekiem. W moim przypadku był to zimering na łączeniu skrzyni z silnikiem + cieknąca turbina. Zimering kosztował ok 7PLN (niestety sama usługa dużo więcej). Zaś jeżeli chodzi o turbinę to już tak zostało. W powietrze idzie ok 0,1 litra pełnego syntetyka na 10 000km. Więc luzik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - niestety paskudnie to wygląda na silniku, gdyż po ok 1 roku jest on od spodu mokry.
Co do nadmiaru oleju to radzę do zlać, gdyż zniszczysz sobie katalizator (jeżeli jeszcze jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), a i silnik na tym traci. Nadmiar oleju po wzroście ciśnienia i temperatury może dostać się do układu wylotowego.
pozdr
Spektro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2006, 05:46   #3
adurweb
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-04-2006
Skąd: Gorzów Wlkp.
Postów: 81
Domyślnie

Sprawdź czujnik ciśnienia oleju, też lubi cieknąć.
__________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma.
VIN: WDB2020201A205202.
adurweb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2006, 23:42   #4
RobertC
ford::amateur
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-01-2006
Skąd: Ostrołęka
Model: Smax
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 8
Domyślnie

Poszukaj dobrze na forum, ja osobiście ten temat przerobiłem w moim MK1/93, ale jak nie znajdziesz to mam full zdjęć i nie chcę Cię pocieszać, ale bez kanału , ręcznego dźwigu i cholernej cierpliwości ........ lepiej go sprzedaj. Po 210Km w tych okolicach o których piszesz leci wszystko co możliwe włącznie z uszczelką pod głowicą.
pozdrawiam
RobertC jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-05-2006, 07:16   #5
adurweb
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-04-2006
Skąd: Gorzów Wlkp.
Postów: 81
Domyślnie

Zgadzam się, ja już to wszystko wymieniałem: uszczelki pod klawiaturą i głowicą, wszystkie zimeringi i dalej mi bardzo lekko kapie, ale w taki sposób: jak auto stoi, jak chodzi na jałowym biegu, czy po przejechaniu nie dużej odległości to nic się nie dzieje. Jak nim dłużej pojeżdze, olej się rozgrzeje to bardzo lekko kapie, wyłącze silnik kapnie trzy razy i cisza. Co to może być? Z turbiny? Mechanik mówił, że to może być mikroskopijna ryska na bloku i przez nią jak olej jest rozgrzany i żadki - ciśnienie może go wypychać. Co Wy na to?
__________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma.
VIN: WDB2020201A205202.
adurweb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-05-2006, 19:00   #6
RobertC
ford::amateur
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-01-2006
Skąd: Ostrołęka
Model: Smax
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 8
Domyślnie

Zalej do silnika olej mineralny, on te drobiazgi powinien uszczelnić, a mechanika się nie słuchaj :fcp3 , chyba że jest to twój ojciec, który nie kłamie
pzdr
RobertC jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-05-2006, 19:08   #7
1olek
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar 1olek
 
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
Domyślnie

teoria mikroskopijnej ryski jest smieszna :fcp3 Jak bloki i glowice byly by takie idealnie gladkie to po co by stosowano uszczelki ?? wystarczylo by skrecic i juz. Uszczelka jest po to zeby wszystkie te nierownosci zniwelowc i uszczelnic. Ryska musial by miec z 1mm glebokosci zeby przez nia olej wyciekal.
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW !
1olek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-05-2006, 21:46   #8
adurweb
ford::average
 
Zarejestrowany: 13-04-2006
Skąd: Gorzów Wlkp.
Postów: 81
Domyślnie

Właśnie mam zalany olej moneralny i nic - ciągle kapie tak jak opisałem powyżej. Tą ryskę mam podobno nie pod uszczelką, ale gdzieś z boku.
__________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG sekwencja. Koniec roku 94, model 95. Bez wypasu, szału nie ma.
VIN: WDB2020201A205202.
adurweb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-08-2006, 12:06   #9
zchemik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-05-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 46
Domyślnie

nio i silniczek po remoncie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. byl walneity ten zimering ;| prawie go juz niebylo i uszczelniacze zaworow w glowicy byly tez do wymiany ale odrawu mu pierscienie wymienilem i jest sucho pod autkiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tylko nadal bierze olej ;| ale mechanik mi powiedzial ze tak moze byc dopuki pierscienie sie niedotra ;| jakies 4-5tys km z czego 2 2 dni zrobilem 1200km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i jeszcze mam problem jak przelanczam z benz na LPG to strasznie zadymi mi na bialo i spokoj co to moze byc ??
zchemik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.