|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-05-2006, 20:15 | #1 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 29-12-2004
Skąd: Nakło n. Not.
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 201
|
Nieszczelna pompa paliwa.
Witam, moja pompa paliwowa nie wytrzymała cisnienia ;-). Ropa cały czas leci gdzieś z dołu, z pod pompy, wg znajomego to puscił jakis uszczelniacz głowicy pompy, z góry nie widać miejsca wycieku, silnik chyba tez delikatnie stracił na mocy.
Co mnie teraz czeka?, jakie koszty i ile moze zajac naprawa i czy moge tak jeszcze kilka dni pojezdzic? Moze zna ktoś jakiegoś dobrego speca w Bydgoszczy, byłem dzis w serwisie boscha, koleś obliczył mi uszczelnienie całej pompy- 800zł i bardzo prawodopodobne, ze jeszcze cos by doszło ;-))). poz. kamil |
09-05-2006, 20:35 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-01-2006
Skąd: Olsztyn
Postów: 345
|
Z tego, co ja wiem to uszczelnienie pompy to koszt 150 do 200 a za kompletną regenerację to trzeba dać tak do 900 zł.
__________________
Martwisz się, że ja nie mam pieniędzy? Nie martw się też kiedyś nie będziesz miał! :-) |
13-05-2006, 18:38 | #3 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 29-12-2004
Skąd: Nakło n. Not.
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 201
|
Witam, mam juz naprawiona pompe wtryskowa, została rozłożona w drobny mak, uszczelniona i wyregulowana.
Niestety troche pojezdzilem i autko przesyało ciagnąc, chyba turbina przestała działać. Wróciłem do magików, zaczeli mu gazowac, az pekł pasek napedzajacy wspomaganie i alernator, a na turbine rozłozyli rece.... Wydaje mi sie, ze zbyt mocno naciagnieli pasek, dlatego pekł. Przejechałem sie bez paska ( ładowania i wspomagania ) turbo nadal nie działało. Wróciłem z nowym paskiem,po wymianie wszystko wróciło do normy. Turbo gwizdze jak wsciekłe, a autko wymiata jak nowe ;-). Co mogło byc przyczyną nie działajacej turbiny?? czy pompa wtyskowa ma coś wspólnego z załaczeniem turbiny???. Nigdy wczesniej nie mialem zadnych problemów z turbina, moze to taki zbieg okoliczność, ze po naprawie pompy coś jej odbiło???? A może poprostu przez przypadek zostało cos odłaczone, cos co ma wpływ na prace turbiny??? |
13-05-2006, 18:53 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-01-2006
Skąd: Olsztyn
Postów: 345
|
Podstawowe pytanko ile Cię to kosztowało?
__________________
Martwisz się, że ja nie mam pieniędzy? Nie martw się też kiedyś nie będziesz miał! :-) |
13-05-2006, 19:06 | #5 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 29-12-2004
Skąd: Nakło n. Not.
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 201
|
300zł pompiarz, bez faktury i twierdził, ze to bardzo tanio, a chłopacy 140zł za wyciagniecie i złożenie, 2 razy musieli jechać do pompiarza po 30km.
300zł to troche dużo, niby pompa została rozebrana w drobny mak. Widać poprawe, jest suchutka, silnik odpala bez krecenia- na dotyk, a obroty- około 900, wczesniej troche mi skakały...Moc także sie poprawiła, zastanawia mnie tylko ta turbina... |
21-05-2006, 00:28 | #6 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-02-2006
Skąd: Częstochowa
Model: Mondeo Turnier
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 2000
Postów: 27
|
Cytat:
pozdr |
|