|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-04-2011, 17:31 | #1 |
Postów: n/a
|
Pytanie o korozje
Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie korozji w foce wyprodukowanej w 2008 roku, czy to normalne, że w samochodzie który ma 3 lata rdzewieją mocowania foteli i pasów oraz jakieś 2 śruby pod maską? i czy normalnym jest to że silnik jest strasznie zakurzony, pytam ponieważ zastanawiam się nad kupnem samochodu i nie wiem czy to normalne czy jednak mógł być zalany
|
10-04-2011, 17:50 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Zgorzelec
Model: Sierra
Silnik: 2.0 LX
Rocznik: 1988
Postów: 148
|
Odp: Pytanie o korozje
W dzisiejszych czasach wszystko jest możliwe niedługo będą samochody produkować z plastiku i gumy!
|
10-04-2011, 18:44 | #3 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 05-12-2010
Skąd: Lublin
Model: prawdziwy kooń
Silnik: 3300
Rocznik: 1968
Postów: 598
|
Odp: Pytanie o korozje
Cytat:
trudno się potem dziwić, że korozja w środku jak ktoś nie wie, że wnętrze trzeba wietrzyć i używać klimatyzacji..., a silnik skurzony bo łoś jeździł po polnych drogach z gnojem zamiast nawierzchni asfaltowej...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
10-04-2011, 19:08 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
Odp: Pytanie o korozje
Silnik zakurzony ma być. Im bardziej zakurzony tym lepiej. Im badziej gnojem uwalony tym lepiej...bo znaczy, że nie myty i nie picowany! Najgorsze sinliki to wymyte na błysk i plakiem jeszcze pociagnięte.
Śruby, jak to śruby mogą rdzewieć. Jak tylko dwie takie znalazłeś to niezły wynik. Jakby był zalany, to napewno wtryski byłyby we rdzy i większość śrub + opaski zaciskowe - chyba, że nowe. Mocowanie pasów - też raczej możliwe. Ja np. mam przyrdzewiała śrubę torx w prowadnicy od fotela. Widocznie zebrała się woda w zimie z buciorów.
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
11-04-2011, 16:15 | #5 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 22-11-2007
Skąd: Czeladź
Model: mondeo mk III Liftback FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 553
|
Odp: Pytanie o korozje
Cytat:
|
|
15-04-2011, 18:00 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-02-2010
Skąd: okolice Ostrowa wlkp.
Model: Fiesta MK6 FL Senso
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 35
|
Odp: Pytanie o korozje
Wiem że napiszecie iż jest to oszustwo, ale znam osobę która kiedyś sprzedawała starą Ibizę 1.2 system Porsche. Puszczało mu lekko olej na którymś z Simmerringów. Porządnie wymył miejsce wycieku i na to heja zawartość worka z odkurzacza. Praktycznie nic nie było widać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Więc wiadomo że handlarze robią dokładnie to co my chemy mieć.
|