Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-03-2011, 20:26   #1
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Zmiana turbiny

Witam

Pewnie po tytule i moim nicku pomyśleliście "co on znów kombinuje?" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na razie to chcę się dowiedzieć czy jest możliwość zmiany turbiny w silniku 1.8TDCi na turbinę z silnika 2.0TDCi ??
Czy ta z 2.0 (np. i głównie z mondeo MK III ) ma większe ciśnienie czy nie ?
I czy ta w silnikach 1.8TDCi jest stała czy zmienna ??
Po czym poznać stałą i zmienną turbinkę ??
Czy przy ewent. zmianach turbiny sterownik pozostaje ten co był (fabryczny) ??

__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-03-2011, 22:29   #2
wilhelm
ford::advanced
 
Avatar wilhelm
 
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

warto było by zmierzyć jakie obecnie panują temperatury w dolocie, bo przy takiej pogodzie jaka nam sie teraz szykuje właśnie tam może zdychać kilka/kilkanaście koni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

co do turbo, ciekawy pomysł. ale zawsze można podejść na granicę wytrzymałości obecnej i wstawić turbo timer (żeby nie czekać kilka minut przy gaszeniu) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

ja w mondku na zwykłym chipie mam 160KM, a na bardzo mocnym programie wyszło 173KM więc...
wilhelm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 09:04   #3
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

Zrób hybrydę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakby coś, pisz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 09:17   #4
WolfieKiel
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2010
Skąd: LRA
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 44
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

Snajper_881 a Ty masz hybrydę?
Jesli tak to pochwal się od kogo za ile i jakie sa twoje subiektywne odczucia. A może jeszcze masz jakis wykres?
Może byc na forum albo na PW.
__________________
Ignorancja jest błogosławieństwem.
WolfieKiel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 12:31   #5
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

Już niedługo, już niedługo... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cena jest doba, gość wie co robi. Dzwoniłem do wszystkich chyba, którzy zajmują się tymi rzeczami. Ceny były różne, czasem kolosalne, wiedza niektórych myślę, że słaba sądząc po rozmowie przez telefon. Nie będą się uczyć na moim aucie. Gość u którego robię wydaję się być najbardziej konkretny. Po 10 kwietnia muszę jechać na nowy CHIP pod nową turbinę, więc na pewno się pochwalę na forum co z tego wyszło. Chyba, że nie będzie czym... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na tę chwilę, Wojo z stdrivers.pl ma założoną hybrydę, prawdopodobnie najmnocniejsze Mondeo MKIII TDCi w Polsce.
Oto jego wykres: http://forum.fordclubpolska.org/show...0&postcount=44
Wilhelm też coś tworzył, jego historia jest na forum ale dał dupy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W piątek jeszcze jedna osoba zakłada, myślę, że tam wynik może być piorunujący, ale to już ten ktoś się pochwali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 13:42   #6
WolfieKiel
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2010
Skąd: LRA
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 44
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

Dobrze, dobrze. Poczekam.
Ten wykres to marzenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dla mnie i katorga dla mojej dwumasy. No ale cos za coś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ignorancja jest błogosławieństwem.
WolfieKiel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 20:22   #7
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

i dalej brak konkretów :/
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 21:31   #8
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

Cytat:
Napisał Cobretti Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i dalej brak konkretów :/
Maciek, zacznij od tych "najmniejszych" rzeczy, czyli porządny IC, decat i potem dopiero uderzaj w kierunku hybrydy (bo to logiczny kierunek, ale chyba i tak musisz poczekac na kuniec gwarcyji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2011, 21:57   #9
Cobretti
ford::professional
 
Avatar Cobretti
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
Domyślnie Odp: Zmiana turbiny

Cytat:
i tak musisz poczekac na kuniec gwarcyji
czyli rok.. .a za rok to sie zobaczy co mi po głowie będzie chodzić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
czyli porządny IC,
co to znaczy porządny ?? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
z ciekawości patrzyłem to nawet danie go za zderzak... zasłoni mi "silnikową" chłodnice...

Cytat:
decat
to chyba Heko tu będzie miał coś do powiedzenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

ale to jeszcze czas Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus
Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm
Cobretti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:48.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.