Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-02-2011, 14:06   #1
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Witam.
Moje pytanie jest takie jak w tytule. Dokładnie chodzi mi o zawór EGR. Ja mam Z dpfem egr na trzech wtyczka sterowany silniczkiem elektrycznym + podciśnienie. Liczę na podpowiedzi właścicieli aut z okolic 2005-2006 roku. Turbina raczej u wszystkich w tych latach też sterowana jest elektronicznie. Moje problemy z DPF-em już mnie dobiły a V-tech rozkłada ręce, chciałbym spróbować podmienić kompy + kodowanie, jak jeden użytkownik wcześniej pisał.
Będę wdzięczny za jakieś sugestie.

Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2011, 19:18   #2
M@ri_sz
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-06-2010
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 115 KM
Rocznik: 2006
Postów: 1
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Czy jesteś pewny że masz DPF ?. Wklej jego zdjęcie oraz przedstaw problem.
M@ri_sz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-02-2011, 22:30   #3
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Jestem pewny że MIAŁEM dpf, pytam się tylko o rodzaj EGR-a w autach bez dpfa.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 21:25   #4
benio
ford::professional
 
Avatar benio
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jestem pewny że MIAŁEM dpf, pytam się tylko o rodzaj EGR-a w autach bez dpfa.
Witaj w klubie (nie)szczęśliwych DPF-owców.
Ja w miejsce DPF'a wstawiłem strumienicę bo to badziewie zapchało mi się około pół roku temu i cały czas jeżdżę w trybie awaryjnym. Mam system Delphi i to jest na razie problem dla programowego wyłączenia DPF'a w ECM'ach Mundków MKIII.
benio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2011, 16:38   #5
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Nie ma problemów z usunięciem DPFa w MK3 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2011, 16:56   #6
an401
ford::average
 
Avatar an401
 
Zarejestrowany: 23-04-2009
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo III ,MondeoIV
Silnik: 2.0TDCI , 2.0TDCI
Rocznik: 2006 , 2011
Postów: 70
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Ja mam dokładnie taki auto bez dpf [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] tylko ten z wtyczką

Ostatnio edytowane przez an401 ; 21-02-2011 o 16:58
an401 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2011, 12:00   #7
AKuba
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2010
Skąd: Poznań
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 402
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Turbina raczej u wszystkich w tych latach też sterowana jest elektronicznie.
Mój bez DPFa z marca 2005 z Niemiec ma wężyk sterujący kierownicą (chyba dobrze mówię?)
__________________
AKuba
Mondeo III 2005 kombi, 2,2 TDCi
AKuba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2011, 18:06   #8
frobek
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-01-2010
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo Mk3 Kombi Gold X
Silnik: 2,2TDCI 155km
Rocznik: 2006
Postów: 29
Domyślnie Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez

Ja DPF-a nie mam i mam EGR sterowany elektronicznie.
O taki:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
frobek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.