|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-02-2011, 14:06 | #1 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Witam.
Moje pytanie jest takie jak w tytule. Dokładnie chodzi mi o zawór EGR. Ja mam Z dpfem egr na trzech wtyczka sterowany silniczkiem elektrycznym + podciśnienie. Liczę na podpowiedzi właścicieli aut z okolic 2005-2006 roku. Turbina raczej u wszystkich w tych latach też sterowana jest elektronicznie. Moje problemy z DPF-em już mnie dobiły a V-tech rozkłada ręce, chciałbym spróbować podmienić kompy + kodowanie, jak jeden użytkownik wcześniej pisał. Będę wdzięczny za jakieś sugestie. |
12-02-2011, 19:18 | #2 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-06-2010
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 115 KM
Rocznik: 2006
Postów: 1
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Czy jesteś pewny że masz DPF ?. Wklej jego zdjęcie oraz przedstaw problem.
|
12-02-2011, 22:30 | #3 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Jestem pewny że MIAŁEM dpf, pytam się tylko o rodzaj EGR-a w autach bez dpfa.
|
13-02-2011, 21:25 | #4 | |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Cytat:
Ja w miejsce DPF'a wstawiłem strumienicę bo to badziewie zapchało mi się około pół roku temu i cały czas jeżdżę w trybie awaryjnym. Mam system Delphi i to jest na razie problem dla programowego wyłączenia DPF'a w ECM'ach Mundków MKIII. |
|
21-02-2011, 16:38 | #5 |
ford::professional
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Nie ma problemów z usunięciem DPFa w MK3 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
tuneforce.pl Chiptuning Piła,Poznań,Wałbrzych tuneforce.pl www.facebook.com/TuneFORCE tuneforce.pl/kontakt-centrala Usuwanie AdBlue tuneforce.pl/wylaczanie-adblue-scr-nox,tuneforce.pl/car-flasher,ford-tuning.pl,dpfserwis.pl |
21-02-2011, 16:56 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-04-2009
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo III ,MondeoIV
Silnik: 2.0TDCI , 2.0TDCI
Rocznik: 2006 , 2011
Postów: 70
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Ja mam dokładnie taki auto bez dpf [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] tylko ten z wtyczką
Ostatnio edytowane przez an401 ; 21-02-2011 o 16:58 |
03-03-2011, 12:00 | #7 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-06-2010
Skąd: Poznań
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 402
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
Cytat:
__________________
AKuba Mondeo III 2005 kombi, 2,2 TDCi |
|
03-03-2011, 18:06 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2010
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo Mk3 Kombi Gold X
Silnik: 2,2TDCI 155km
Rocznik: 2006
Postów: 29
|
Odp: różnice w osprzęcie w silnikach z DPF i bez
|