|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-04-2006, 23:03 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-03-2006
Postów: 17
|
Przednie zawieszenie+pare bonusowych pytan
Witam.
1. Zabiieram sie do zrobienia przedniego zawieszenia. Chcialbym poprosic Was o jakies uwagi. Czy cos ominalem? Czy powinienem jeszcze na cos zwrocic uwage? Oto lista czesci, ktore bede wymienial: Łącznik stabilizatora Lemforder 40 zł/szt Guma stabilizatora Ford 20 zł/szt Sworzeń wahacza ze śrubami niem. NK 29 zł/szt Tuleja duża wahacza Ford 25 zł/szt Tuleja mała wahacza Ford 10 zł/szt Końcówka drążka RTS 20 zł/szt Filtr powietrza Filtron 20 zł/szt Cos zamienic? 2. Pytanie bonusowe. Od jakiegos czasu mam ogromny problem z uciekajacym plynem chlodzacym. Sprawdzalem na korku i bagnecie. nie ma tam zadnych oznak "masla". Jedynie w fiiltrze pow. znalazlem zima pare kropelek niebieskiego plynu. Po wyczyszczeniu, juz wiecej ich nie zauwazylem. Samochod po nocy na parkingu nie zostawia zadnych sladow pod podwoziem. Plyn ucieka w tepie 2 litry borygo na pol dnia jazdy po miescie. teraz wlalem tam wode. Co to moze byc? Mozliwe, ze ucieka tylko podczas jazdy? 3. Jaki silnik pasuje jeszcze do Escorta CLX z 91 roku? Na razie mam silnik 1.6 na gazniku. Przelecial juz ponad 240 ys. bez remontu i slysze juz zawory, a i ten olej w filtrze pow. mi nie pasuje. czy taki silnik 1.8 pasuje bez zadnych przerobek? pozdrawiam |
06-04-2006, 08:06 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-07-2004
Skąd: Mrągowo
Postów: 79
|
Witam,
Odnosnie tego wycieku płynu chłodniczego to do wymiany uszczelka pod głowicą. Miałem to samo. U mnie płyn dostawał się do jednego gara i ciągle mi ubywało, a pod samochodem zadnego śladu wycieku. Dzisiaj właśnie gość mi wymienia uszczelkę tylko że ta cena ( z robocizną prawie 800 zł) zwala mnie z nóg. Pozdrowienia
__________________
Ford Escort MK7 1,6 16V 95r. |
06-04-2006, 09:12 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Zastanów się, czy warto. Bez przeróbek nie wstawisz żadnego silnika, zwłaszcza, że masz gaźnik. Do tego remont zawieszenia, silnika i pewnie blach. Długo masz ten samochód? nie lepiej odmłodzić go?
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |