Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-04-2006, 18:11   #1
nuti
ford::beginner
 
Imię: KRIS
Zarejestrowany: 20-10-2004
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 46
Domyślnie Sportowy filtr powietrza a instalacja LPG

Witam

Mam dylemat czy zalożyć sportowy filtr powietrza mając LPG. Przy zwykłym filtrze musialem pokąbinowac aby nie było przedmuchów i silnik nie gasł, czy przy takim filtrze nie będzie takiego problemu, i czy ktoś zakładaj już taki filtr ?

pozdro

nuti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-04-2006, 08:34   #2
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

jak założysz BLOS-a to sobie nawet będziesz mógł turbo założyć, na zwykłych palnikach raczej będzie to stanowić problem.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-04-2006, 18:42   #3
barylkaq
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
Domyślnie

ja mam włożony filtr stożkowy bo inaczej instalcja LPG by sie nie zmieściła ;] (podobno odejmuje troche mocy jak jest źle zamontowany, a u mnie nie wiem czy jest źle czy dobrze)
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK-

BYŁO PIĘKNE ...
barylkaq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2006, 10:13   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
podobno odejmuje troche mocy jak jest źle zamontowany
nie tyle mocy co przesuwa charakterystykę momentu obrotowego.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2006, 13:16   #5
barylkaq
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
Domyślnie

i wtedy co sie dzieje? bo mam ten filtr i niewiem czy zabiera mi cos mocy czy nie? jak to sprawdzic? Napisz cos więcej
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK-

BYŁO PIĘKNE ...
barylkaq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-04-2006, 13:54   #6
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

no załóżmy że masz maxymalny moment ( na fabrycznym dolocie ) przy 3000 rpm, jak źle obliczysz dolot to może być tak, że max momentu będziesz miał dopiero przy np. 3800 - czyli tak naprawdę w tym wypadku który omówiłęm straciłęś na dynamice jazdy w niższych zakresach prędkości obrotowej silnika.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.