|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-04-2006, 18:11 | #1 |
ford::beginner
Imię: KRIS
Zarejestrowany: 20-10-2004
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 46
|
Sportowy filtr powietrza a instalacja LPG
Witam
Mam dylemat czy zalożyć sportowy filtr powietrza mając LPG. Przy zwykłym filtrze musialem pokąbinowac aby nie było przedmuchów i silnik nie gasł, czy przy takim filtrze nie będzie takiego problemu, i czy ktoś zakładaj już taki filtr ? pozdro |
05-04-2006, 08:34 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
jak założysz BLOS-a to sobie nawet będziesz mógł turbo założyć, na zwykłych palnikach raczej będzie to stanowić problem.
|
06-04-2006, 18:42 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
|
ja mam włożony filtr stożkowy bo inaczej instalcja LPG by sie nie zmieściła ;] (podobno odejmuje troche mocy jak jest źle zamontowany, a u mnie nie wiem czy jest źle czy dobrze)
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK- BYŁO PIĘKNE ... |
07-04-2006, 10:13 | #4 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Cytat:
|
|
07-04-2006, 13:16 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
|
i wtedy co sie dzieje? bo mam ten filtr i niewiem czy zabiera mi cos mocy czy nie? jak to sprawdzic? Napisz cos więcej
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK- BYŁO PIĘKNE ... |
07-04-2006, 13:54 | #6 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
no załóżmy że masz maxymalny moment ( na fabrycznym dolocie ) przy 3000 rpm, jak źle obliczysz dolot to może być tak, że max momentu będziesz miał dopiero przy np. 3800 - czyli tak naprawdę w tym wypadku który omówiłęm straciłęś na dynamice jazdy w niższych zakresach prędkości obrotowej silnika.
|