|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-03-2006, 12:31 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: Skarżysko Kam
Model: Mondeo
Silnik: 2,5V6
Rocznik: 1998
Postów: 482
|
Czy to juz koniec reduktora??
Dziś moje auto zastrajkowało i nie chce szamać LPG. Już wcześniej były małe problemy na LPG (wachania obrotów, niespodziewane gaśnięcie). Dodam, że objawy te występowały tylko na ciepłym silniku i tylko na gazie) A dziś pochodził chwilkę na LPG a ja się rozgrzał kapota (wysokie obroty trzyma przez chwile po przełączeniu na gaz, wolnych obrotów nie ma wcale). Przewody i śiwece są nowiutkie a filtr od gazu ma przejechane około 4000km(zazwyczaj robie 20k na filtrze i jest OK). Czy to się mogą potwierdzać moje przypuszcze nie , że szlachetny reduktor Bedini 120E :fcp2 szlag trafił. Ma juz przejechane 120k km.
[ Dodano: 2006-03-25, 14:55 ] Kupiłem zestaw do regeneracji reduktora, wymieniłem membrany, wyczyściłem go bardzo dokładnie i ........ DUPA. Jak nie chce chodzić na gazie tak dalej nie chodzi. Powiedzcie mi proszę czy centralka może przełączać na gaz i jednocześnie samochód może dostawać benzyne. Bo objaw jest podobny do silnika który dostaje zawiele paliwa (zalewa się). Na wysokich obrotach chodzi miare Ok natomiast niskich nie ma wcale i tak jakby przebierał na cylindrach. I jaką funkcje dokładnie pełni emulator i czy może to byc jego wina??
__________________
Escort MK III 1.6 D - Escort MK VI 1.6 16V - Mondeo MK I 1.8 16V. - Mondeo MK II 2,5 V6 ;-)) Oto moja historia |
25-03-2006, 16:21 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
emulator emuluje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czyli po ludzku naśladuje np: sygnał sondy Lambda dla ECU odepnij 1 przewód od zasilania elektrozaworu LPG przy reduktorze odpal i przełącz na gaz jeżeli bedzie dalej szedł to pali benzyne jeżeli zgaśnie to nie pali na "2 gazy" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wiec to wina albo reduktora albo regulacji sterownika.
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
30-03-2006, 19:42 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: Skarżysko Kam
Model: Mondeo
Silnik: 2,5V6
Rocznik: 1998
Postów: 482
|
Dla zainteresowanych napiszę, że zeczywiście to reduktor się skończył. Dziś zamontowałem nowy Tomasetto i samochód jak nowy. Ciekawe tylko jak teraz wyjdzie spalanie bo na starym była rewelacja max 10l w mieście w zimie :fcp12
__________________
Escort MK III 1.6 D - Escort MK VI 1.6 16V - Mondeo MK I 1.8 16V. - Mondeo MK II 2,5 V6 ;-)) Oto moja historia |
03-04-2006, 12:03 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
|
Witam zawsze kazdemu komu konczy sie reduktor powtarzam aby kupil nowy i nie bawil sie w reperaturki bo to strata pieniedzy za 250zł ma sie juz nowy reduktor. Rowniez polecam Tomasetto po załozeniu przejechane 15 tys. i zero problemow nie potrzebna zadna regulacja. Pozdrawiam.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca |