Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-11-2010, 21:38   #1
seba12345
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 14-11-2010
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 1
Domyślnie Metaliczne stuki przy 1000 obrotach na minutę

Witam WszystkichGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niedawno zakupiłem Foczkę 2005 rok 1.6 TDCI i pojawił się pierwszy problem, mianowicie metaliczne stuki w komorze silnika.
Ciężko powiedzieć czy to w silniku ale wydaje mi się, że to raczej coś przy osprzęcie silnika niż w samym środku. Stuki pojawiają się przy około 1 tysiącu obrotów i nie są zależne od sprzęgła a raczej od częstotliwości drgań silnika w zależności od obrotów. Piszę o częstotliwości drgań ponieważ pojawiają się koło tysiąca i jak zaraz gasną po wciśnięciu pedału gazu. Obejrzałem już wszystko co można okiem laika zobaczyć i nic nie widzę.
Zaczynam się zastanawiać nad katalizatorem choć nie chce mi się wierzyć że rdzeń się poluzował przy przebiegu 140 tysięcy.
Może ktoś z Was spotkał się z takimi objawami? Z góry wielkie dziękuje za pomoc bo jeszcze chwilę i doprowadzi mnie to obsesji.
Dodam jeszcze, że te metaliczne stuki raz są raz ich nie ma dlatego nawet jak byłem w warsztacie to nic nie znaleźliGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(

seba12345 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2010, 07:18   #2
mariller
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 18-09-2009
Skąd: Gostyń
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 5
Domyślnie Odp: Metaliczne stuki przy 1000 obrotach na minutę

Miałem podobnie, u mnie było to koło pasowe, koszt około 400 pln.
pzdr
mariller jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2010, 16:46   #3
aveartur
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-02-2010
Skąd: Czarnków
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 10
Domyślnie Odp: Metaliczne stuki przy 1000 obrotach na minutę

Witam Mam podobny problem : stuki z okolic koła pasowego. Po zdjęciu pasak wieloklinowego ustają . Kupiłen nowy napinacz ale to nic nie dało pasek nada wpada w wibracje i trzesie napinaczem. Stukanie dobiega z okolic koła pasowego domyśłam sie że bedzie do wymiany . Po zdjęcie paska nie wyczuwam luzów na kole pasowym .
Czy one sa tak małe ,że nie da się tak tego sprawdzić?
Jak inaczej zdiagnozowac to koło? ( wześniej wyglądało na napinacz, nie chciałbym kupowac koła niepotrzenbnie dopóki nie beda na 100 % )
Ps. Rozrząd wymieniony był przed 10 tys.
Obecny przebieg 191 tys.
Jak je zdjąć? Wystarczy odkręcic śrubę i schodzi ?
Czytałe też na o problemach mondeo z tym kołem i tam podobno tez zależy to od sprzęgła jednokierunkowego alternatora.
Czy w focusie TDCI 1.6 2006 jest takie sprzęło ? na koko nie widzę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
Pozdr.
aveartur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:38.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.