|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-03-2006, 11:12 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-02-2006
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 41
|
gaśnie na luzie na zimnym jak i na ciepym silniku
Witam wiem że podobne problemy byly juz tutaj poruszane, ale nie znalazlem odpowiedzi na mój praloblem. Problem polega na tym że jak pofjeżdrzam do krzyżowania albo wrzucam na luz to gaśnie, wcześniej gasnąl tylko na zimnym silniku teraz gaśnie nawet na cieplym, niedawno wymienialem filtr powietrza, więc moze to tym jest spowodowane? co faktu nie zmienia że na zimnym silniku często gasnie. Co można zrobić w takim pzypadku bbo jak pojade do gazownika to chce mieć pewnośc że mnie nie naciągnie i usterki nie usunie, a może można to samemu usunąć. Mam forda fieste ricznik 93 silnik 1.1. pozatym uważam że dużo pali mi gazu 9l na 100 przy takim silniku spalanie chyba powinno być mniejsze Prosze o pomoc
|
03-03-2006, 13:14 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
pali ci 9l w miescie czy na trasie?
bo jak w miescie to normalnie ci pali (w koncu maly silnik to i malo pali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) co do gasniecia to moze byc objaw padajacego parownika ,albo poprostu trzeba go wyregulowac srubkami - w jaki sposob to szukaj na forum
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
09-03-2006, 18:46 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-03-2004
Skąd: Włocławek
Model: Focus C-Max Gold
Silnik: 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
Rocznik: 11.05.2004
Postów: 775
|
Tak zdecydowanie albo padniety parownik albo do regulacji. U mnie nie dało rady jzu wyregulowac w zaden sposob wiec wymienilem parownik i po problemie. Pozdrawiam.
__________________
Focus C-Max 2.0 TDCI - 2004' Machine Silver Metalik Sufit jednego człowieka to podłoga innego. Raj głupca to piekło mędrca |
10-03-2006, 12:12 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-06-2005
Skąd: Kłaczyna
Model: Escort
Silnik: 1.6 16V + gaz
Rocznik: 1996
Postów: 231
|
Witam. łapie ci za dużo powietrza i dlatego gaśnie na luzie.
Wyciąg gume od obudowy flitra powietrza tą która jest skierowana do przodu, w strone świateł, wyciągnij ją i powinno być dobrze. |
10-03-2006, 19:53 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-03-2006
Postów: 2
|
trzeba po prostu skierować dolot powietrza do tułu albo go jakos przysłonić żeby nie dmuchało prosto w rure i będzie dobrze
|
14-03-2006, 19:30 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-03-2006
Skąd: Opole
Postów: 1
|
Re: gaśnie na luzie na zimnym jak i na ciepym silniku
czesc co prawda jezdze mondeo ale mialem podobny przpadek a wymiana filtra powietrze ni powinna miec wplywu na to ze Ci gasnie, w moim przypadku lapal lewe powiwtrze w ktoryms przewodzie podcisnieniowym mialem troche szczescia bo gosc w serwisie zrobil mi to za darmo poszukaj moze jakis przewod masz nieszczelny;
__________________
RS |
15-03-2006, 17:50 | #7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Cytat:
|
|
31-03-2006, 00:21 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-03-2006
Postów: 10
|
Witam. Od pół roku jeżdże escortem 1,6 16V z 97r w gazie. Mam Mały problem bo zaraz o odpaleniu(gdy jest zimny) silnik dławi się i często gaśnie, a jak nie zgaśnie to dławi się nawet przy lekkim dodaniu gazu. Po rozgrzaniu się silnika sytuacja się poprawia a na gazie nie ma wogóle tego problemu... Co się dzieje.
|
31-03-2006, 11:16 | #9 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: Skarżysko Kam
Model: Mondeo
Silnik: 2,5V6
Rocznik: 1998
Postów: 482
|
Miałem podobne objaw i ...... niestety parownik do wymiany. teraz jest o niebo lepiej. Koszt 250 zł z robocizną w Skarżysku Kam
__________________
Escort MK III 1.6 D - Escort MK VI 1.6 16V - Mondeo MK I 1.8 16V. - Mondeo MK II 2,5 V6 ;-)) Oto moja historia |
31-03-2006, 18:44 | #10 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Ja miałem taki objaw jak odwrotnie założyłem 2 przewody WN Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Po prostu 2 gary nie działały. Zacznij od przwodów i świec.
|