Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-09-2010, 17:31   #1
raff1977
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi 174
Rocznik: 2008
Postów: 58
Domyślnie Niestabilne obroty - krokowy wymieniony

Witam. Mam problem z autem swojej żony. Dwa tygodnie temu wymieniłem silnik krokowy (by-pass lub jak kto woli zawór wolnych obrotów ) w silniku 2.0 16 V gdyż już 11-letni poprzednik zawieszał się podnosząc obroty. Znany we Wrocławiu mechanik od Fordów stwierdził, że przyczyną jest by-pass więc go wymieniliśmy. Niestety, po tygodniu obroty znowu zaczęły się wieszać a do tego w czasie jazdy wyłącza się wskaźnik temperatury. W samochodzie wymieniliśmy wszystkie filtry, olej, świece i przewody wys. nap. Auto nie łapie lewego powietrza i powoli zaczynają nam opadać ręce. Może któryś z kolegów zna na to lekarstwo?

raff1977 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-09-2010, 18:08   #2
TomCat
ford::specialist
 
Avatar TomCat
 
Zarejestrowany: 08-03-2007
Skąd: Rybnik
Model: Smax + V70
Silnik: 2.0 TDCI + 2.4 Volvo
Rocznik: 16+02
Postów: 845
Domyślnie Odp: Niestabilne obroty - krokowy wymieniony

ale obroty się same podnoszą czy nie opadają po zdjęciu nogi z gazu ? - opisz nieco precyzyjniej problem.
__________________
Obecnie na pokładzie: S-Max 2.o TDCI + S-Max II 2.o TDCI + Volvo V70 2,4 wolnyssak :-)
TomCat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-09-2010, 21:48   #3
mati2021
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-08-2009
Skąd: Mrągowo/Warszawa
Model: inne
Silnik: 2.5
Rocznik: 1994
Postów: 147
Domyślnie Odp: Niestabilne obroty - krokowy wymieniony

U mnie obroty rosły, np. przy zwalnianiu i wciśnięciu sprzęgła rosły nawet do ok. 3,5tys.
Miałem już tak dwa razy. Pierwszym razem była wina przepływomierza powietrza. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Następnym razem miałem to samo i była pęknięta rura dolotowa powietrza i zasysała lewe powietrze. Pęknięcia nawet nie zauważyłem wcześniej.
mati2021 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:28.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.