|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-08-2010, 18:06 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: Warmia Mazury
Model: focus C-max Ghia
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 22
|
Kręci i nie odpala
Witam! Dziś mój Max się zbuntował i mimo wielu prób nie zechciał odpalić. Stało się to po 8 godzinach stania na powietrzu. Akumulator kręcił aż miło, ale bez żadnego efektu. Rano odpalił na dotyk, a po południu taki numer... Już kiedyś miałem taki przypadek, że nie dał się uruchomić za pierwszym razem, ale po kilku minutach było ok. Na komputerze nie było żadnego błędu. Dziś kolega zaholował mnie do warsztatu. Diagnosta podpiął Maxa pod komputer i stwierdził, że to jakiś błąd immobilizera - możliwe, że uszkodzony (rozkodowany) kluczyk. Sprawdziliśmy kluczyk zapasowy i było to samo. A potem wybiła 17 i diagnosta poszedł do domu... Może kiedyś komuś z Was się coś takiego przytrafiło? Będę wdzięczny za jakieś sugestie, bo czasem warto mechanikowi coś podpowiedzieć i na coś go naprowadzić (to nie ASO).
Ostatnio edytowane przez Maxiu ; 30-08-2010 o 18:13 |
30-08-2010, 18:09 | #2 |
ford::average
Imię: Emila
Zarejestrowany: 24-02-2010
Skąd: Lubin
Model: Stilo , Citroen C5 2,0
Silnik: 1,6 16v ,,,2.0 16 v
Rocznik: 2004,2003
Postów: 155
|
Odp: Problem z odpaleniem
Proszę poprawić tytuł na zgodny z regulaminem,gdyż może on zostać zamknięty przez moderatora.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]Poszukuję blachoszczelki do naddźwiękowego podciśnieniowego pelengatora hydrostatycznego elektrogumonapawarki z przyczułapkami do hipertermobulgulatora wstecznego ślimakowicy boczno-spadowej z ryflem grzyla gulgownicy. |
30-08-2010, 20:09 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-08-2010
Skąd: Głogów
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
Odp: Kręci i nie odpala
jak sie immo rozjedzie to pali sie lampka po srodku u gory zegarow i nie zakrecisz rozrusznikiem
sprawdz czy pompa podaje paliwo bo moze byc to samo co u mnie.. |
01-09-2010, 13:57 | #4 |
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-10-2009
Model: S-MAX
Silnik: 1.8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2009
Postów: 513
|
Odp: Kręci i nie odpala
Zawsze jest "szansa" że to EGR zaczyna padać ... Tak właśnie miałem ....
|
01-09-2010, 14:15 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: Warmia Mazury
Model: focus C-max Ghia
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 22
|
Odp: Kręci i nie odpala
Wczoraj odebrałem auto od mechanika i na razie pali ok. Zasugerował żeby sprawdzić wtryski, o EGR nic nie mówił. Chociaż sam nie wiem co gorsze... Czy problemy z wtryskami objawiają się tylko niemożliwością uruchomienia auta, czy są jakieś inne objawy, np "dziwna" praca silnika... Piszę ogólnie "dziwna", bo na razie nic nienormalnego nie zauważyłem, a będę wdzięczny za sugestię na co ewentualnie zwrócić uwagę. Pozdrawiam
|
03-09-2010, 09:20 | #6 |
ford::specialist
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Rybnik
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25
Rocznik: 2011
Postów: 506
|
Odp: Kręci i nie odpala
Z wtryskami nic na razie nie rób ! jeżeli nie "kopci" i nic niepokojącego się nie dzieje to nie ma sensu . Co do odpalania to wtryski też nie mogą "unieruchomić" na amen pojazdu ! Przyczyn może być wiele i zawsze podłączenie pod kompa daje pełen obraz ci jest uszkodzone (EGR, IMMO, itp.) i tu trzeba szukać przyczyny .
Ja w takim samym przypadku jak twój miałem uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i autko na lawetę i do warsztatu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
03-09-2010, 10:46 | #7 | |
ford::specialist
Imię: zenek
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: Bielawa / Monachium
Model: C-Max / S Max
Silnik: 2.0 TDCI/ 2.2 TDCI
Rocznik: 2004/2008
Postów: 509
|
Odp: Kręci i nie odpala
Siemka.
Cytat:
Z tymi "czajnikami" na listwie CR,położenia walu i wałków rozrządu to problem. Jak padnie to już nie pojedziesz. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Byl Peugeot 206, jest Ford C-Max |
|
05-09-2010, 13:33 | #8 | |
ford::specialist
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Rybnik
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25
Rocznik: 2011
Postów: 506
|
Odp: Kręci i nie odpala
Cytat:
|
|
07-10-2012, 18:24 | #9 |
ford::amateur
Imię: sławek
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: jelenia góra
Model: ford
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
Odp: Kręci i nie odpala
kręci i nie odpala
Kupiłem dwa miesiące temu c-maxa 1,6 tdci wszystko chodziło świetnie,ale pewnego dnia nie chciał zapalić zakręciłem raz drugi trzeci i zaskoczył myślałem,że to przez ropę którą zatankowałem na podrzędnej stacji dolałem więc jak sądzę porządnego disla na orlenie i problem znikł aż do wczoraj.Żona próbowała go zapalić i nic kręciła,kręciła i znów zaskoczył.Pojechaliśmy dzisiaj na zakupy i sytułacja się powtórzyła z tą tylko różnicą ze nie mogłem zapalić go przez 2 godziny po wielu próbach,ale złapałi teraz jest ok pali na dotyk.Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną to proszę o pomoc.Dodam tylko że auto po odpaleniu spisuje się bez żadnych zastrzeżeń.pozdrawiam |
11-10-2012, 16:12 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-06-2012
Model: focus c-max
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: Kręci i nie odpala
Podepnę się pod temat. W moim fordzie z silnikiem 1.6 tdci po dłuższym postoju np.po nocy to schodzi paliwo z przewodów. Czy to pompa czy jakiś z przewodów.
|