|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-02-2006, 09:05 | #1 |
ford::average
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 14-08-2004
Skąd: Kluczbork
Model: Focus 1.6 TDCI
Silnik: 1.6 TDCI 116 KM @
Rocznik: 2012
Postów: 84
|
Mondeo 2.0 tdci 2001 r - chcę kupić - na co patrzeć ?
Witam
zamierzam zamienić Focusa kombi 1.8 tdci na Mondeo kombi TDCI 115 KM 2001 rok 90 tys km przebiegu - krajowy , serwisowany - na co warto zwrócić uwagę - dzięki za wstazówki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
15-02-2006, 09:22 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
|
na pewno na cene, ale poza tym:
-Spaliny(czy nie dymi) -Stuki w tylnym zawieszeniu -oczywiscie podjechac na plyte i sprawdzic geometrie -Na oponach sprawdzic czy nie tnie iczy oponki zuzywaja sie rownomiernie. -Jesli ma komputer sprawdz srednie spalanie. a poza tym standard - deska czy nie skrzypi, fotele czy nie sa luzne na oparciu, kierownica jak zniszczona(to moze swiadczyc o przekrecanym liczniku), podloga od spodu - bo moze po lesie jezdzil?? |
15-02-2006, 09:52 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
|
Standard w tym wypadku, to nie brać TDCi z końca 2001 i całego 2002.
Szczegóły w archiwum.
__________________
Tylko floty! |
15-02-2006, 10:40 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-11-2005
Skąd: świętokrzyskie
Model: Mondeo MK3
Silnik: tdci 130
Rocznik: 2004
Postów: 413
|
Ja proponuję Golfa z 2002r.
Żartuję ma się rozumieć. Jeśli Mondeo z tych lat to wersje z silnikiem TDDI |
15-02-2006, 12:33 | #5 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
|
Cytat:
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic |
|
15-02-2006, 15:08 | #6 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
Rdza, Rdza, Rdza ... to jako PIERWSZY punkt.
2. Czy auto nie gubi oleju spod turbiny i nałaczeniu ze skrzynią biegów. 3. Luzy w tylnim zawieszeniu. 4. końcówki przednie czy nie strzelają 5. podłaczyć pod kompa i zobaczyć czy nie ma błedów. A tak to tylko życze miłej eksploatacji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
15-02-2006, 19:23 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Neuss- Olesno
Model: Ford S-Max
Silnik: 2,0 Tdci 140 Km
Rocznik: 2007
Postów: 588
|
Tez proponuje ci Silnik TDDI jes pewniejszy (popnoc) choc nie ma na to reguly.Ja mam Tez TDDI ze 115 KM i mam 113 TKM przebiegu,tez serwisowny.Choc jak gwaltownie przyspieszam to tez zadymi ,a jak wskazowka przekroczy 3 tys/min to juz porazka.(nie jest to lokomozywa ale dymek widac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ).Ogolnie sobie chwale. U mnie skrzypi zylna kanapa,na dziurach.Zwroc uwage tez na zawiasy w drzwiach od kierowcy,czy nie maja luzu,po tym poznasz czy autko po miescie duzo chodzilo,jak sie pasy zwijaja,pedal sprzegal czy nie zdarty,i galka zmiany biegow.
Zycze powodzenia w zakupie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
15-02-2006, 21:00 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-11-2005
Postów: 14
|
A ja mam TDCI 130 KM (2003 r.) i sobie chwale i to bardzo.A mam powód -na liczniku 140 tys.km. i jak na razie to :70 tys.km spadła rura z turba-ale to jest drobna sprawa;ostatnio padł czujnik położenia wałka rozrządu i troszke miałem problemów bo były kłopoty z uruchomieniem ale nowy czujnik kosztuje tylko 80 PLN i żałuje że po pierwszym objawie nie pojechałem od razu do ASO.
A poza tymi drobnostkami chodzi super i bezawaryjnie,zawieszenie nie ruszane oryginalne,zero dymienia nawet jak ostro depne na gas ze az oponki piszcza az do trzeciego biegu.Sławetne wtryskiwacze i pompa sa jak na razie super(sprawdzane ostatnio przy okazji wymiany czujnika położenia wałka rozrządu w ASO).Wnetrze tzn plastiki mimo przebiegu nie dają wogóle o sobie znać. Wiec ogólnie polecam i to bardzo. |
16-02-2006, 15:26 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-03-2005
Model: KUGA II Titanium +
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2014
Postów: 107
|
Właśnie się zastanawiałem, jak jest ze skrzypieniem wnętrza w MKIII, mam nadzieję, że lepiej niż w moim wysłużonym MKI! Bo planuję zmienić, a jak zmieniać, to przecież na lepszy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mondeo 1.8 TD Kombi 1994r Escort Sedan 1.6 16v 1995r. Mondeo MK IV 2.0 TDCI 2008 |
18-02-2006, 13:51 | #10 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: W-wa
Postów: 1,487
|
Cytat:
O ile kiedyś najbardziej na drodze unikałem leciwych aut marki BMW z kierowcami często ubranymi w "szeleszczącą odzież" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. o tyle teraz coraz bardziej zaczynam obawiać się kilkunastoletnich Golfów... Zresztą wystarczy przeczytać: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Mondeo MkIII 2.0 TDDi sedan Ghia ... moja przygoda z Fordem już się skończyła... jednak miło wspominam wspólne chwile z moim Mondkiem i 120.000 km, które wspólnie przemierzyliśmy... |
|