|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-03-2004, 16:11 | #1 |
ford::amateur
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 31-03-2004
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 5
|
maglownica w mondeo 94'
Temat dotyczy MONDEO Kombi 1,8DOHC 94'- maglownica cieknie z prawej strony powymianie (przez magika) drazka kieroniczego. Powodem rozszczelnienia prawdopodobnie jest brak wyobrazni wymieniajacego drazek.
Jezeli juz ktos borykal sie z tym problemem to bede wdzieczny za podzielenie sie ze mna swoimi doswiadczeniami. 1.Czy jest mozliwosc uszczelnienia (wymiana uszcelniacza bez demontazu elementy z auta) 2.Regeneracja 3.Zakup (oczywiscie nie nowej) i wymiana! Naprawa w Warszawie lub jej okolicach pozdrawiam
__________________
Pozdrowionka dla dla wszystkich!!! MONDEO Kombi 1,8DOHC 94' |
31-03-2004, 23:14 | #2 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 31-03-2004
Model: C-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
Miałem to samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
1. nie kupuj używanej szkoda kasy (używane ciekną po miesiącu) 2. nie zrobi się tego bez wyjmowania z samochodu 3. u mnie załatwiła sprawe regeneracja i jest OK Przy wymianie drążka pseudomechanik krzywi listwę zębatą (jej końcówkę) która po kilkunastu przesunięciach "do oporu" (max. skręt) wydziera teflonową tulejkę (prowadnica + uszczelnienie). Wymiana tulejki nic nie da i jest praktycznie nieosiągalna. Regeneracja polega na prostowaniu listwy i dorobieniu tulejek (indywidualnych do każdej przekładni w zależności od złużycia). Koszt w Łodzi ok. 700 zł i jest spoko od roku |
03-04-2004, 09:53 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-02-2004
Postów: 92
|
wawa-marki ul leninowska cos ci tam pomoga calkiem niezli magicy i maja duzo czesci do fordow
|