|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-07-2010, 11:49 | #1 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2009
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 125km
Rocznik: 2004
Postów: 138
|
Odpowietrzenie układu wspomagania
Witam, dziś spuściłem już stary płyn i będe zalewał nowym. Czy odpowietrzenie polega na kręceniu kierownicą do końca w lewo i prawo przy włączonym zapłonie?
|
13-07-2010, 12:02 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: www.szadek.net
Model: Mondeo kombi MK2
Silnik: 2.5 L V6 24V
Rocznik: 1997
Postów: 126
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
U mnie na tym właśnie to polegało.
__________________
Czy informacja jak kasować inspekcję serwisową jest "naruszeniem regulaminu Forum pkt. 23 i 24" ? |
13-07-2010, 12:26 | #3 |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Tarnobrzeg/Dobre Miasto
Model: Lancia Kappa
Silnik: 2.0 V.I.S. 155KM
Rocznik: 1998
Postów: 818
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
Wlewasz nowy płyn do zbiorniczka i kręcisz kierą w lewo i prawo, sprawdzasz ewentualnie dolewasz płynu i dopiero wtedy można odpalić silnik i pokręcić na wspomaganiu, w żadnym wypadku nie można odpalać silnika jak jest spuszczony płyn.
__________________
|
13-07-2010, 13:41 | #4 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2009
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 125km
Rocznik: 2004
Postów: 138
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
to wiem bo spaliłbym pompke. pokręciłem w lewo i prawo na sucho troszke ubyło odpaliłem, kręciłem i stopniowo zalewałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
13-07-2010, 21:05 | #5 |
ford::average
Imię: lukasz
Zarejestrowany: 30-01-2005
Skąd: Tarnów
Model: mondeo combi mk2
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 1998
Postów: 69
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
hmmm a tak wlasciwie to po jakim czasie należy go wymieniac???? wstyd sie przyznac ale ja jaszcze nie wymieniałem a chyba z 6 lat... coprawde robie dolewki czesem ale to nie to samo.
|
13-07-2010, 21:25 | #6 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Invi017 "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." |
|
13-07-2010, 23:18 | #7 |
ford::average
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2009
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 125km
Rocznik: 2004
Postów: 138
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
U mnie był prawie czarny teraz na nowym takjaby kierownica lżej pracuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
14-07-2010, 06:29 | #8 |
ford::average
Imię: lukasz
Zarejestrowany: 30-01-2005
Skąd: Tarnów
Model: mondeo combi mk2
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 1998
Postów: 69
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
no dolewki to może za duzo powiedziane ... 5 lat temu jak mi ciekło z chlodniczki to nim ją wyrzuciłem to przez miesiąc dolewałem, a niedawno zepsulem sobie korek i nie trzyma za dobrze i rosi troche po obudowie.
co producent mówi o wymianie ? |
14-07-2010, 10:38 | #9 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Invi017 "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." |
|
14-07-2010, 11:30 | #10 |
ford::beginner
Imię: Artur
Zarejestrowany: 07-07-2010
Skąd: Radom
Model: Mondeo MK3/MK4
Silnik: 2,0TDCI 115kM/1,8 TDCI
Rocznik: 2005/2009
Postów: 18
|
Odp: Odpowietrzenie układu wspomagania
Odpowietrzenie układu wspomagania kierownicy polega na kręceniu kierownicą na wyłączonym silniku w pierwszej fazie max w lewo i dolewka-jak wciągnie to max w drugą stronę i po tym dolewka ewentualna i uruchomienie silnika wtedy sprawdzasz na pracującym poziom-nigdy na zgaszonym-dolewasz ile trzeba jak przestanie iść pianka i ma być na zimnym trochę poniżej max,a po rozgrzaniu masz wtedy max Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Raz na 6 miesięcy kazdy powinien zajrzeć do zbiorniczka i na pracującym silniku-nigdy nie sprawdza się poziomu płynu układu wspomagania kierownicy na zgaszonym. Pozdrawiam. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było MKIII 2,0 TDCI 2005 Jest Audi A-6 S-Line 3,0TDI i z wtryskami spokój Teraz czekam na 200tyś i wymienic muszę pompę olejową,bo w Audi 200tyś i pada... |