|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-01-2006, 14:20 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-08-2005
Skąd: tomaszów maz
Model: c max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2016
Postów: 43
|
czy reduktor ma jakis zawór??
jak w temacie czy reduktor ma jaks zawor bezpieczenstwa ?? sierniczal mi gaz z takiej jakiejs sruby przy reduktorze a stalo sie to podczas duzego mrozu gdy przelaczyl sie automatycznie z benzyny na gaz. oczywiscie nie zatrybil na gazie i manualnie wlaczylem na benzyne. jakie bylo moje zdziwienie jak stanalem na parkingu i uslyszalem syczenie gazu , po otworzeniu maski odkrylem ze to z reduktora przykladajac palec do jakiejs sruby na nim syczenie ustapilo. panowie pomocy !!czy jezdze bombą zegarowa?? (gazownika nawiedzilem dzisiaj i mowi ze on nie zna budowy reduktora) powiedzialem mu ze h....j z ciebie a nie gaziarz moze wy mi cos powiecie !!
|
23-01-2006, 19:29 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
zaworu nie ma ,ale srubka jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ta srubka ma uszczelke (o-ring) ktora ma nie wypuszczac gazu zakladam ,ze mowa o srubce regulujacej wolne obroty bo jezeli to sruba polaczeniowa (takie mosiezna laczace filtr z reduktorem) to poprostu jest niedokrecona ,albo pelka jezeli to sruba regulujaca to poprosu uszczelka ci poleciala od mrozu normalka - zdaza sie - JA wlasnie sie dowiedzialem ,ze wycieka borygo ,wiec padla uszczelka z sekcji wodnej parownika - mroz przyspieszyl jej zgon ,bo juz stara byla szykuje mi sie regeneracja parownika na mrozie - qwa rece mi odpadna
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
23-01-2006, 19:31 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-08-2005
Skąd: tomaszów maz
Model: c max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2016
Postów: 43
|
ja mam sekwencje i chyba obrotow sie nie ustawia w reduktorze srubka
|
23-01-2006, 20:09 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
aha
to masz inny parownik - nic dziwnego ze ci syczy ,bo cisnienie wieksze masz w takim razie musisz znalezc gogos kto zna budowe tego parownika pozdr
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
25-01-2006, 00:51 | #5 | |
ford::average
Zarejestrowany: 13-08-2005
Postów: 161
|
Cytat:
|
|
25-01-2006, 07:34 | #6 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-08-2005
Skąd: tomaszów maz
Model: c max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2016
Postów: 43
|
[ Dodano: 2006-01-25, 08:35 ]
Cytat:
co dziwniejsze teraz jest wszystko wporzadku jezdzi na gazie i przelacza sie w zaprogramowanym czasie(temp., obroty) i nie zauwazylem uciekajacego gazu |
|
21-03-2006, 15:44 | #7 | |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-07-2004
Skąd: Białystok
Model: Focus MK1
Silnik: 1.6
Rocznik: 2003
Postów: 44
|
Re: czy reduktor ma jakis zawór??
Cytat:
Reduktor który ci zamontowali gazownicy poprostu jest do d...y. Nie miał prawa pracować ci samochód na gazie gdy na wtryskiwaczach miałeś ciśnienie zbiornika (zazwyczaj 4 - 8 bar) zamiast 1 bara. Przy takim ciśnieniu nie otwierają się praktycznie żadne dostępne na rynku wtryskiwacze, i zadna elekronika nie jest w stanie tego zkorygować, część występujących na rynku komputerów sterujących (POŻĄDNYCH !!!) wogóle rozpoznaje taką sytuację jako uszkodzenie reduktora i wyłącza instalację na amen!!! |
|