Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Strefy klubowe > strefa|dolnośląska
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-01-2009, 20:47   #1
feja
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-12-2008
Postów: 6
Domyślnie Germaz serwis

Witam
Proszę o odp.chcę oddac fuzję 05 na przegląd 35kkm.Poprzedni 21 kkm.
Jestem drugim włascicielem i chce wiedzieć czym jezdzę,póki nie narzekam , uczciwy sprzedający.Podpowiedzcie na czym może polegać taki przegląd ile kosztuje i co robią w Germazie? A może
lepiej na Kamiennej.Nie mam doświadczenia w serwisach forda ani prywatnych warsztatach naprawiających takie fury.Jeśli ktoś chce namiary na dobrego mechaniora marki Skoda lub lakiernika to czekam na pytanie.

Pozdro
Darek

__________________
Felicia '99 1.3
Fusion '05 1.4

Fusionem 160 km/h na dwójce ?!
Na drodze Nr 2. Świecko-Terespol
feja jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-01-2009, 15:11   #2
Barley
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-06-2006
Model: Inny
Silnik: Inny
Rocznik: Inny
Postów: 27
Domyślnie Re: Germaz serwis

Standardowy przegląd w Twoim przypadku będzie kosztował ok. 500-550 zł.

Z dwóch wrocławskich serwisów nie polecę żadnego, jeśli masz w miarę blisko słyszałem dobre opinie o DFS Motors w Świdnicy jesli chodzi o serwis, ale nie byłem tam. Mam doswiadczenia z Germazem i Pol-Motorsem przy flocie firmowych aut i są, powiedzmy, średnie. Może ktoś inny bardziej zdecydowanie poleci Ci któreś wrocławskie ASO.
Barley jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2009, 21:25   #3
Posiadacz Forda
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-06-2009
Skąd: Wrocław
Model: Fiesta
Silnik: 1,2
Rocznik: 2007
Postów: 4