Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-08-2010, 07:59   #1
bizonik3
ford::average
 
Avatar bizonik3
 
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Ford Galaxy II
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 105
Domyślnie Jakie są normy poboru oleju silnikowego

Witam , jestem nowy i zielony jeżeli chodzi i Fordy. Wynika to z tego że w poniedziałek stałem się szczęśliwym posiadaczem Forda Galaxy 1,9 TDI 115KM z 2002r i tutaj moje pytanie.........ile oleju silnikowego bierze Galax na 1000km, chodzi mi o realne dane czyli normy jakie są przewidziane. Pytam dlatego bo chcę mieś świadomość kiedy trzeba ewentualnie zacząć się martwić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ostatnio edytowane przez bizonik3 ; 06-08-2010 o 08:04
bizonik3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-08-2010, 08:38   #2
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego

Witamy Kolege u nas Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Norm nie znam,ale powiem CI ile mój bierze...na 15tys ok 0,5 - do 0,7 litra mniej więcej.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-08-2010, 09:43   #3
bizonik3
ford::average