|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-03-2006, 20:03 | #11 |
ford::advanced
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Karczew
Model: SEAT Toledo III
Silnik: 1.9 TDi
Rocznik: 2008
Postów: 222
|
Czołem,
widziałem tylko odbój, ale nie zobaczyłem całego górnego mocowania, więc nie chcę wprowadzić w błąd :fcp20 Ja kupiłem amorki Monroe (też gazowe) po 185 za sztukę :fcp2 . Jak będą się sprawować- nie wiem, ale jest to firma z jakąś tradycją i wyspecjalizowana, więc jestem optymistą :fcp23
__________________
jokrzycho, FFu"100" 1.4 TDCi |
27-03-2006, 21:15 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-06-2005
Skąd: Śląskie Pszów
Model: mondeo mk2 i mk3
Silnik: 1.8 i 2.0 PB
Rocznik: 2000 i 2005
Postów: 678
|
Jedrekt MOtocrafty wytrzymały w moim wcześniejszym essim tył 120 tyś przód 150 tyś a jeszcze był zapas około 64 % sprawnosci z przodu
późnije założyłem na tył gazowe (po pewnej sprzeczce z PZU i Wartą w sprawie odszkodowania no i odzyskałem to co chciałem ) no i była to firma jak się nie mylę KYB opinia dosyc twarde ale skuteczne auto mocno trzymało się drogi. moim zdaniem fordowskie amorki są dobre tylko jak ktoś wspomniał za 400zł to juz przesada chyba z ez montażem i 5 letnią gwarancją :fcp2 a to z ew samochodach z salonu siadają amory lub sprężyny to chyba tylko po to żeby serwis mógł też zarobić
__________________
były Fiesta 1,1 '89 , Escort 1,3 '96 , Fusion 1,4 '03 Mondeo MII 1,6 95KM 99r |
28-03-2006, 10:53 | #13 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
|
Dodam, że jak byłem dziś w ASO, to były dwie Fuzje z tym samym problemem.
__________________
Tylko floty! |
07-04-2006, 15:43 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Warszawa
Model: Ka
Silnik: 1.25
Rocznik: 2009
Postów: 50
|
Ja w swoim od dłuższego czasu obserwowałem powolne osiadanie tyły. Szczelina pomiędzy oponą a krawędzią błotnika robiła sie coraz mniejsza...
No i za chwilę przy 60.000 tysiącach wymieniałem amortyzatory (ten po stronie kierowcy się rozleciał). Po wymianie tył sie podniósł (sprężyn nie wymieniałem) dodam że amortyzatory przed i po wymianie były gazowe. Od poczatku kiedy zobaczyłem te cieniutkie rurki i spręzynki przy relatywnie ciężkim samochodzie jak na swoje gabaryty nie wzbudzało to mojego zaufania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
16-09-2008, 17:52 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Białystok
Postów: 237
|
Re: zawieszenie osiadanie jednej strony
witam ponownie, zaczynają mi wychodzić wędkarskie eskapady fusion zaczął osiadać na początku między oponę i rant karoserii wkładałem luźno 3 palce teraz muszę 2 przygiąć żeby weszły ,cały czas mówie o tyle auta, zaczęło ładniej bujać i policjanty na drogach jakoś lepiej się przejeżdża nie trzepie, to chyba czas na sprężyny i teraz mam pytanie bo przeleciałem cały internet a znalazłem tylko 1 oferte sprężyn zawieszenia renomowanej szwedzkiej firmy LESJOFORS oczywiście Allegro ktoś ma może jakąś wiedzę o innych firmach oraz obniżanie nie wchodzi w rachubę a taki zestaw też znalazłem.
|
16-09-2008, 19:37 | #16 |
Postów: n/a
|
Re: zawieszenie osiadanie jednej strony
kup oryginały. Ja mam tego lesjoforsa i są do bani. źle skręcone i zwój wali o zwój.
|
16-09-2008, 22:50 | #17 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Białystok
Postów: 237
|
Re: zawieszenie osiadanie jednej strony
oryginały, aż boje się tam pytać o ceny (mowa o ASO) ale trzeba będzie ,a może ktoś ma wiedzę i znów się okaże że takie sprężyny montuje się w Mazdzie albo Ka albo w VW a może z escorta pasują czy to są indywidualne dobory odpowiedzcie.
|