|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-08-2008, 09:32 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-04-2008
Skąd: Białystok/Hajnówka
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 01/28/2003
Postów: 131
|
[mk3] No i mnie dopadła migająca sprężynka. Proszę o radę
Witam
Jak w temacie, dziś właśnie przed chwilą .. przyspieszylem na 3, do 3000 obr/min i bach zaczeła migać sprężynka, oczywiście moc ograniczona.. Dojechałem do domu, zgasiłem, odpaliłem znowu(bez problemu) ale miga cały czas, również na zapłonie. Auto na razie stoi, zaraz pewnie pójdę sprawdzę jeszcze raz. Muszę tylko nadmienić, że z silnikiem nic złego się wczesniej nie działo, ani nie kopcił, ani mocy nie brakowało, nie przerywał itd. Jedynym problemem który się zdarzał to czasem nie odpalał za pierwszym razem, za drugim migała kontrolka, a za 3 odpalał bez problemów. - sądziłem, ze może to czujnik położenia wałka rozrządu..Ale jak inni pisali to zazwyczaj nie mogli odpalić auta w ogóle jak padł do końca, ale co do wtrysków to zazwyczaj piszą że po zgaszeniu i odpaleniu nie miga tylko zapala sie jak się jedzie lub przygazuje. Aha aby zczytać błędy muszę jechać 60km do innego miasta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy jest jakaś szansa, że to ten czujnik ? Miał może ktoś podobny objaw ? Tak w ogóle to gdzie ten czujnik się znajduje ? Czy czujnik w TDDI jest ten sam ? Edycja: 13:41 Niestety nic się nie zmieniło, chodzi jak traktor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Myślę, że padł któryś z wtrysków i teram mam wątpliwości jak to rozegrać. W moim aucie 2 wtryski były już robione (jeden wymieniony, a drugi zregenerowany) u poprzedniego właściciela, niestety nie wiem które były to wtryski.. U mnie w okolicy jest 1 firma która coś cokolwiek robi z common rail i to na pewno nie można nazwać regeneracją(bo mogą wymienić tylko jeden element i nie wygenerują nowych kodów). Rozchodzi się o element który najczęściej pada, poprzedni właściciel przekazał mi własnie ten element przy kupnie - pochodzi on z zregenerowanego wtryskiwacza, szukając na allegro regeneracji natrafiłem na ten właśnie element: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ciekawi mnie sama nazwa tego czegoś (gdyby ktoś wiedział coś wiecej na temat tego elementu) i czy da się to wymienić bez specialistycznego sprzętu.. W poniedziałek mam się dopiero umówić w tej firmie na sprawdzenie wtrysków - mam nadzieje ze tym razem sie uda - już raz próbowałęm to zrobić, ale szef jest na prawdę baaardzo niemiły i odchodzi w trakcie rozmowy od człowieka, wiec dałem sobie spokój. Teraz już muszę to zrobić.. Jezeli dojdą ktory to wtryskiwacz pewnie będą chcieli wymienić ten element o którym mówiłem - z tego co usłyszałem ponoć 350 zł u nich to kosztuje.. W takim przypadku wolałbym wyslać wtryskiwacz za 400 zł i zrobić to porządnie, ale jeżeli jest szansa sprawdzenia jakoś tego elementu i zamontowania nowego bez potrzebny specialistycznych urządzeń to proszę o taką wiadomość, do poniedziałku jest jeszcze trochę czasu. Proszę o rady osoby, które znają się trochę na tych wtryskiwaczach. Bo 150 zł jakiś głupi element,a za 400 zł i czekanie, poźniej programowanie tego jest dla mnie różnicą, tym bardziej, że bym pewnie zrobił odrazu te dwa wtryski.
__________________
BIAŁOSTOCKI SPOT FCP! wiecej info : http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=64488 |
23-08-2008, 15:08 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-12-2007
Postów: 23
|
Re: [mk3] No i mnie dopadła migająca sprężynka. Proszę o radę
Miałem ten sam problem i u mnie okazało się że jest to wina wtrysków, ja kupiłem nowe wtryski ale są bardzo drogie ale niektóre warsztaty już zaczynaja regenerować wtryskiwacze do silników TDCI, koszt jest dużo mniejszy
|