|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-06-2008, 11:43 | #21 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-09-2007
Skąd: Malczyce
Postów: 16
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
elo, rada z kablami jest jak najbardziej trafna rozrusznik moze ci kręcić ale moze mieć za malo ( pradu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) miałem problem tego samego typu w essim 1.8 td zastosowalem następujące rozwiązanie: poprostu dodałem dodatkowy - na mase masywnym grubym miedzianym kablem i dodałem dodatkowy + na rozuszniku, no i pare jeszcze innych rzeczy no ale to standardowo olej , filtr oleju, nowe (175/70/13)x4, nowy układ wydechowy, no i konserwacja barankiem podwozie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
|
19-06-2008, 17:00 | #22 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2008
Postów: 12
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
Czy przyczyną mogą być świece oraz kable????od świec?????
|
27-06-2008, 07:22 | #23 |
ford::beginner
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 10-05-2008
Skąd: Sulechów
Model: Escort
Silnik: 1.8 XR3i
Rocznik: 1993
Postów: 11
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
Jako kolejna osoba napiszę że mam ten sam problem, w sumie miałem bo teraz jest jeszcze gorzej...Essi nie palił gdy pojeżdził trochę "na mieście"wymieniłem świece, nic...
Pojechałem do znajomego trochę pogrzebaliśmy i się zagotował (nie chodził wentylator).Po ostudzeniu okazało się że konieczna jest wymiana uszczelki, po szlifie i złożeniu auto nadal nie odpala, wymieniłem przy okazji rozrząd kable, przejrzałem instalację i nic...dziś mineła siódma noc jaką spędziłem przy nim i nic mi to nie dało... :573: |
27-06-2008, 19:06 | #24 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Jarocin
Postów: 61
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
hmm...a nie bedzie to wina rozrusznika?? chodzi mi o to ze moze tulejki mu puchna i nie ma sliy obrocic a jak ostygnie to jest ok...co o tym sadzicie Panowie?
|
29-06-2008, 10:07 | #25 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-01-2006
Skąd: Pszczyna
Model: Ford Escort MKVII / Ford Galaxy MK2 Ghia automat
Silnik: 1.8 16V / 2.8 V6
Rocznik: 1995 / 2001
Postów: 127
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
Przerabiałem podobny problem około 2 Lata temu... Różni mechanicy myśleli kombinowali i nic. Okazało sie w ostateczności ze skrzynka bezpieczników miała zimne luty !!!
Jeśli masz iskrę na świecach podczas krecenia, pompa podaje paliwo (o odpowiednim ciśnieniu) i nie chce odpalić to podnieś maskę, zdejmij kable z czujnika temp do kmpa. opuść mache i próbuj zapalić - jeśli odpali to może być ta skrzynka bezpieczników do przelutowania (jak u mnie). Po odpaleniu załóż kabelki z powrotem na czujnik i w drogę. Męczyłem sie z tym prawie rok (w zime było ok) i do przelutowania tej skrzynki skłoniły mnie cykające przekaźniki (rozłączało mi pompe paliwa). Więc zupełnie przypadkiem usunąłem usterkę. Sprawdż jeszcze same kabelki od czujnika temp do kompa i pomierz czujnik. |
29-06-2008, 13:58 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: piekary sl.
Postów: 183
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
przeciez kable z czujnika tem.cieczy idą do komputera nie do skrzynki bezp. zimne luty i skrzynka bezp. nie maja nic wspulnego z czujnikem tem..,,to komputer odczutuje temp.. z czujnika ,,,w twoim przypadku szwankował ci pewnie przekaznik pompy paliwa bo jak piszesz miałes zimne luty ,dlatego miałes problemy z odpaleniem ,,,a czy czujnik temp ..ma wplyw na odpalanie ? to juz nie wiem ,choc bardzo mozliwe , moze ktos wie?
__________________
kiedyś naprawie te auto. |
30-06-2008, 06:29 | #27 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
Od konca:
Czujnik temperatury cieczy, zasysanego powietrza, przepływomierz, baro i maf to sa czujniki ktore maja wpływ na zapalanie, dzieki nim komputer dobiera dawke paliwa, jak beda zle wskazania to mieszanka bedzie za bogata badz za uboga i ciezko ja bedzie zapalic z rozrusznika. Dalej, czy ktorys probowal zapalic takie gorace auto wtedy co nie zapala poprzez holowanie (z tzw pychu) czy wtedy zapala? Kable i swiece jak najbardziej wazne sa w tym procesie, ale zakladam ze i jedne i drugie kazdy regularnie wymienia? swiece zwykle co 15tyś platyny co 40tyś, przewody co 80tyś/2 lata tak? Rozrusznik jeśli kreci nie ma nic do tego, jak i kable do niego. Natomiast kabel masowy do silnika juz tak, jak i kable zasilajace do cewki. Skrzynka tez moze miec przez nia przechodza wszelkie zasilania do wszystkiego wiec moze miec b duzy wpływ na wszystko Zeby nie strzelac w ciemno, trzeba sprawdzic kompresje, to czy paliwo jets podawane w wystarczajacej ilości, i czy iskra jest i wystarczajaco silna. Cudów nie ma czegos musi nie byc. MOzliwe ze np czujnik wału po nagrzaniu wariuje i nie daje dobrego wysterowania zapłonem.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
01-07-2008, 12:14 | #28 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2008
Postów: 12
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
witam wczoraj odebrałem swojego forda po tygodniu walki u elektrykaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i co heh i nic elektryk taki gigant że wymienił mi czujnik ktury podaje informacje do komputera(nieznam się zbytnioGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) i dalej pojawiał się ten sam problem, a wieć dołożył jakieś urządzenie własnej produkcji kture oszukuje komputer i gdy mam problem z odpaleniem wciskam przycisk i odrazu odpala. Urzadzenie z tego co mi tłumaczył oszukuje komputer co do temperatury silnik pokazuje że jest zimny, po odpaleniu samochodu wszytsko wraca na swoje "miejsc" tzn komputer dostaje informacje o zgodnej temperaturze. Spytałem co dalej żeby bez żadnych obejść odpalał elektryk powiedzial "NIEMAM POJĘCIA" hehe i to są właśnie nasi specjaliści...dał mi rade abym jechał do forda hehehe do serwisuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.eheheh
|
01-07-2008, 12:23 | #29 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
01-07-2008, 21:46 | #30 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: piekary sl.
Postów: 183
|
Re: [mk7]problem z odpalaniem gdy gorący silnik
witam ,po moich bardzo dlugich doswiadczeniach moge stwierdzic ze przyczyna złego odpalania( po wykluczeniu rozrusznika ,akumulatora,masy ,plusa,swiec ,kabli ,wtrysku ,wtryskiwaczy,pompy paliwa ,filtra paliwa,filtra powietrza ,przepływomierza,czujników, ,czujnika temperatury cieczy na komputer itd, itd,,,,popychaczy, walka ,walkow ,zle ustawionego rozrządu ) jest słaba kompresja -poprostu pierscienie mam do wymiany ,,,i tyle
__________________
kiedyś naprawie te auto. |