|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-04-2008, 18:10 | #11 | |
ford::average
Imię: Adam
Zarejestrowany: 18-11-2007
Skąd: Żyrowa
Model: focus MK1
Silnik: 1,8
Rocznik: 1999
Postów: 177
|
Re: [MK2]_ szybkie pytania laika w sprawie diesla 1.8TD
Cytat:
__________________
Mam nadzieję, że pomogłem. Moje autko: http://images33.fotosik.pl/328/5e1c1d8a83970e0dmed.jpg |
|
09-04-2008, 19:04 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-04-2008
Skąd: Bialystok
Model: Mondeo
Silnik: 1.8TD
Rocznik: 2000
Postów: 33
|
Re: [MK2]_ szybkie pytania laika w sprawie diesla 1.8TD
nie silnik niekopci wcale, rowniotko chodzi, ladnie przyspiesza moim zdaniem tak jak powinien ten silnik, ale dzieki sprawdze te swiece przy okazji jak bede wymienial olej i filtry
|
11-04-2008, 15:46 | #13 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
|
Re: [MK2]_ szybkie pytania laika w sprawie diesla 1.8TD
Ta cienka rurka co Ci zwisa na korpusie to może być rurka od przewodu EGR - tym się nie martw. każdy kto może i chce to to odłącza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
sonek81 - 90kmh na 5 przy 2000rpm to całkiem normalne. Możesz sobie liczyć średnio tak: na 3 przy 2000 - 50kmh na 4 przy 2000 - 70kmh na 5 przy 2000 - 90kmh... Zauważyłem taką .. "symetrię" u siebie.... Dodam jeszcze, że średnio nabiera 20kmh co 500rpm.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - tu mówię już o 5 biegu, gdzie przy 3000rpm mam na strzałce 130kmh a na 3500rpm - 150kmh Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.... i jeszcze troszkę zapasu jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
11-04-2008, 16:13 | #14 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-10-2005
Skąd: Sląsk
Postów: 37
|
Re: [MK2]_ szybkie pytania laika w sprawie diesla 1.8TD
Cytat:
|
|
15-04-2008, 12:58 | #15 |
Postów: n/a
|
Re: [MK2]_ szybkie pytania laika w sprawie diesla 1.8TD
1. Jeśli masz dobry aku możesz w chłodniejsze dni dwa razy podgrzać świece i paliwo (tzn. czekać raz az zgaśnie kontrolka świec i jeszcze raz przekręcic kluczyk i znowu poczekać) wtedy pali od strzału. Ale jeśli dłużej pokręcisz też sie nie przejmuj, wg instrukcji rozrusznik należy trzymać "nie dłużej niż 30 sek" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ten dymek to też częsta norma, choć ni epowinno go być jesli dobrze jest wszystko ustawione a filtry regularnie zmieniane.
2. Diesel jest baaaardzo elastyczny na czwórce można jechać 20 i 120 km/h pytanie tylko po co? Nie mulić! Nie żyłować! Słychać przeciez kiedy silnik się dusi a kiedy wyje, poza tym jest obrotomierz. 3. To juz mój trzeci diesel, 2gi TD, sam byłem w szoku jak zamiast znanego mi z innych samochodów świstu usłyszałem szum jakby się wentylator włączał, ale uczucie wgniatania w tym momencie w fotel bezcenne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale... nie zawsze turbinka jest słyszalna, raz po jakimś tam ustawieniu zapłonu u siebie przestała mi pięknie świszczeć, ucichła lekko. Najważniejsze, że działa. Myślę, że od razu byś wiedział jakby ci padła. |