Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-02-2008, 08:17   #31
kropi
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-01-2008
Skąd: Uć
Postów: 52
Domyślnie Re: mondeo mkII + gaz + kolektor

Tysz prowda :fcp2 - ale w takim wypadku zastanawiałbym się nad sensownością zakładania gazu w ogóle :fcp3

__________________
Żabol zieluny
kropi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2008, 14:05   #32
deCkso
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 14-02-2008
Postów: 17
Domyślnie Re: mondeo mkII + gaz + kolektor

caly czas w temacie - poszukuje sondy lambdy do mondeo 97 rok 1.6, czy to sie bedzie nadawac ? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
deCkso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-03-2008, 17:55   #33
uf_NOL_i
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: TBG
Model: Mondeo MK2 HTB
Silnik: 1,8 Zetec-e STAG 4
Rocznik: 1999
Postów: 29
Domyślnie Re: mondeo mkII + gaz + kolektor

Nie jestem specjalistą ale używana sonda lambda to raczej zły pomysł. W momencie zakupu może i sprawna ale pytanie jak długo jeszcze taka pozostanie?? U siebie też zaliczyłem padnięcie sondy - wymontowałem krokówke a założyłem register, przy czym nie zauważyłem pogorszenia pracy na gazie.
Co do strzałów w Twoim aucie - zanim zaczniesz cokolwiek robić z autem na gazie doprowadź do porządku silnik - koniecznie wysokie napięcie: kable, świece oraz moduł zapłonowy. To że auto chodzi na oko dobrze na benzynie nie oznacza, że będzie tak na gazie. Gaz spala się wolniej od benzyny, dodatkowo jest nim wypełniony cały układ dolotowy(po jeździe zdejmij pokrywe filtra powietrza i powąchaj go). Nawet małe niedomaganie wysokiego napięcia będzie powodowało złą pracę na gazie.
A co do gwizdków i innych "bezpieczników" - ja nie posiadam żadnych i jakoś żyje(pewnie dlatego , że auto nie strzela, choć w opinii znajomego mechanika musiałby nastąpić niezły wystrzał aby rozwalił fordowski kolektor - podobno są odlewane w całości a nie z dwóch części a następnie klejone) Całkowitym samobójstwem jest montowanie gwizdków w spodzie kolektora - jest w nim pełno syfu pochodzenia olejowego i innej sadzy(głownie dzięki zaworowi EGR, który osobiście bardzo szybko zaślepiłem) co znacząco przyczynia się do zniszczenia uszczelek gwizdka/grzybka.
Co radze - nowe świece, nowe kable(koniecznie oryginalne Motorcrafta), sprawdzenie modułu cewkowego. Jeśli to nie pomoże to zostaje reduktor - prawdopodobnie skończy się na regeneracji - wymianie membran.
uf_NOL_i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.