|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-01-2008, 08:44 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-01-2008
Postów: 18
|
problem z nagrzewnica w escorciku...
Witam wszystkich uzytkowników.Wysluc***ac wszystkich rad mechanikow zaczalem sam radzic sobie z problemem nagrzewnicy i mozna by powiedziec ze prawie sie udalo po jednej takiej probie tzn zlalem plyn zimowy i zalalem uklad woda razem z srodkiem do udrazniania obiegu i mozna powiedziec ze zdalo to egzamin silnik na wolnych obrotach popracowal,nie usunalem tego plynu do nastepnego dnia.Roznica w ogrzewaniu kabiny byla ogromna.Ciepelko mialem szybciutko i juz nie musialem trzymac na obotach jak kiedys zeby cieplo lecialo wylotami.Ucieszony tym faktem spuscilem wode z tym "cudnym" plynem zalałem zimowym i znowu to samo.Podejrzewam ze moja nagrzewnica jest "zamulona" co zrobic zebym mogł znowu cieszyc sie ciepelkiem.Wiem ze demontaz takiej nagrzewnicy nie jest łatwwy moze ktos zna sposob jej szybkiego demontazu<nie obcinajac tych rurek bo mam nadzieje ze uda mi sie ja doprowadzic jeszcze do stanu uzywalnosci nie zakupujac nowej>Z gory dzieki za jakakolwiek odp.Pozdrawiam
|
03-01-2008, 10:53 | #2 |
ford::advanced
Imię: Marek
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: małopolska
Model: Focus Mk II
Silnik: 2,0 Duratec 145 KM
Rocznik: 2008
Postów: 475
|
Jeżeli miałes dobrze z tym czymś do udrażniania, a na zimowym kicha to może inny zimowy.
Jaki płyn zimowy stosujesz :fcp9
__________________
Uśmiechnij się!Jutro może być gorzej! |
03-01-2008, 14:40 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-01-2008
Postów: 18
|
tu nie chodzi o silnik z nim nie mam zadnych problemow ale ogrzewanka nie mam.
|
03-01-2008, 14:43 | #4 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-10-2006
Skąd: Wejherowo
Model: Transit Connect
Silnik: 1.8 TDCI 75KM
Rocznik: 2009
Postów: 17
|
A po wymianie na właściwy płyn chłodniczy dobrze odpowietrzyłeś cały układ. Może masz zapowietrzoną nagrzewnicę?
|
03-01-2008, 15:47 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-01-2008
Postów: 18
|
Tylko jak to sprawdzic czy odpowietrzona jest dobrze?Przewod dochodzacy do nagrzewnicy jest goracy a wychodzacy juz mniej cieply o co tu chodzi?Stawiam na nagrzewnice ze do bani.
|
03-01-2008, 17:40 | #6 | |
ford::advanced
Imię: Marek
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: małopolska
Model: Focus Mk II
Silnik: 2,0 Duratec 145 KM
Rocznik: 2008
Postów: 475
|
Cytat:
__________________
Uśmiechnij się!Jutro może być gorzej! |
|
03-01-2008, 18:11 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-01-2008
Postów: 18
|
Dodam ze to była woda z dodatkiem płynu ktory mial za zadanie udroznic obieg,tyle tylko ze gdy zlalem go w dniu nastepnym i zalewajac plynem dodam ze nowym plynem zimowym mam sytuacje od nowa czyli nie grzeje mi w autku na wolnych obrotach chłodne powietrze na wyzszych jest juz ciut lepsze,jednak stojac na swiatlach mam spowrotem zimne w nawiewach.Pompa wodna nowa bo zmieniany byl rozrzad.Nie ukrywam ze sie nie znam na tym bo mam pojecie tylko drazni mnie taki stan rzeczy.Nie chcialbym zmieniac nagrzewnicy jezeli przeciez "na wodzie"bylo ok.Przez caly okres uzytkowania nie narzekalem na to autko spisalo sie swietnie,dlatego zal mi sie rozstawac z nim nie dajac mu pelnej sprawnosci,chce go sprzedaz sprawnego zeby jego nastepca mogl sie nim cieszyc nalezycie.Majac juz drugiego tym razem Focusika chce usprawnic jeszcze Escorta.Z gory dzieki za odp
[ Dodano: 04-01-2008, 12:02 ] Widze ze tylko pare osob odwazylo sie cos dodac od Siebie...nie ma nikt innej koncepcji na to zjawisko? |