|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-12-2007, 22:41 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-09-2007
Postów: 13
|
oj ja tez w uk smigam...130000mil i wlasnie padl mi wtrysk nr 1 w kazdym razie odczyt z komputera...wiec nie do konca tak jest a tankuje na shellu.....tylko...wiec ....
nie wiem ioe mnie skaduja jak dlugo mozna jezdzic na walnietym wtrysku?? |
19-12-2007, 20:03 | #12 | |
ford::advanced
Imię: Bony
Zarejestrowany: 13-10-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 322
|
Cytat:
__________________
Mondeo MkIII 2002 2.0 TDCI 130KM Uniden 520xl + Hustler 1C-100 Saab 900NG B204L 304KM/431Nm |
|
19-12-2007, 20:22 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-09-2006
Skąd: Siedlce
Model: Foka GHIA
Silnik: TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 177
|
Nigdy nie kupilbym mondeo TDCI z lat 2001-2003 :fcp1
__________________
To już minęło, ten klimat ten luz. Wspaniali ludzie nie powrócą juz |
19-12-2007, 22:40 | #14 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
|
Cytat:
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic |
|
24-12-2007, 06:57 | #15 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 20-03-2006
Skąd: Bełchatów
Postów: 269
|
Cytat:
Są ludzie na forum co już 3 razy kasowali i dalej jeżdżą. U mnie pierwszy błąd wtrysku i od razu konieczność wymiany, ponieważ wtrysk uszkodził się "mechanicznie" (uszkodzenie czujnika spalania stukowego). 130 tyś. mil = 208 tyś. km - to jest przebieg, na jaki są obliczone wtryski. W Polsce wtryski kończą się dużo wcześniej i to jest problem. Tak czy inaczej, po Dieslach spodziewałem się niezawodności na poziomie TIR-ów a tu f**ck :fcp24
__________________
Do pracy MKII 2.0 Zetec + BLOS Do zabawy ( o przepraszam - do naprawy) MKIII 2.0 TDCI 130 KM 330 Nm |
|
24-12-2007, 07:49 | #16 | ||
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-11-2007
Postów: 1
|
Cytat:
Ja mam '04 TDCI , miał 115 KM, po 30tyś km zrobiłem 145KM. Teraz ma już 125 tyś. i z wtryskiwaczami nie mam problemów. Tankowany na ogół na "muszelce", ale zdarza się że na jakimś garażowym badziewiu też. Ogólnie nic się nie psuje. No może żarówki na desce konsoli centalnej się palą jakoś dziwnie często ale to pikuś, już się nauczyłem sam wymieniać. Cytat:
Pozdrooo
__________________
Niestety do 360 Nm jeszcze ciut brakuje |
||
05-01-2008, 12:58 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2007
Skąd: mazowieckie
Postów: 17
|
Ivan jak wymieniasz żarówki podświetlenia deski rozdzielczej? to wogóle są żarówki czy diody ??
|
06-01-2008, 20:57 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
1300 to i tak nie dużo. Mnie we Wrocku serwis skasował 1650zł i to tylko dla tego, że mam kartę stałego klienta (jakoś udało mi się przez przypadek zdobyć). Mam Mondeo z 2002 r. automat, wtrysk padł mi gdy miałem ok. 121 tyś na liczniku. Niestety znalazłem tylko dwa warsztaty w mieście, które by mi go wymieniły (wtrysk) za cenę ok. 1500 -1600, ale pierwsze co mi powiedziały to to, że i tak musiałbym podjechać do oryginalnego serwisu na sprogramowanie bo oni mi tego nie gwarantują. Więc zrobiłem w serwisie.
Również tankuję na BP (to lepsze paliwo), ale i tak nie mam gwarancji, że się to nie powtórzy. Ponoć wszystkie stacje paliw biorą paliwo od orlenu, a z jakością jest różnie.
__________________
Mondeo kombi 2002, 2.0 TDCi 130KM automat + Escort 1,3 |
13-01-2008, 19:21 | #19 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-01-2008
Postów: 1
|
Re:
cześć jestem nowy na forum i chciałem sie podzielić swoimi doświadczeniami.
ford mondeo 2.0 TDCI z 2002, gdy zaczeły sie problemy czuć było że samochód jak przwkracza ok 3000 obrotów wpada jakby w pustkę na ułamek sekundy, oczywiście bardzo często wyłączał sie przy przycisnięciu go szczególnie na 4 biegu, niestety częspo podczas prób wyprzedzania. wyuczyłem się gasis go i zapalać wbiegu ale problem był większy jak było ciemno bo gasły swiatła na chwilę, wtryskiwacze zostały wymienione na nowe, wszystkie cztery, wspomne tylko że regulator ciśnienia też był sprawdzany, nie było żadnych opiłków itp niestety obecnie znowu zaczęły sie problemy, nie ma już uczucia braku mocy, auto idzie ale nagle silnik pada i tak wkółko. zaczął się też problem z zapalaniem, kręci jakby był zapowietrzonu układ, zaczyna migać słynna sprężynka, zazwyczaj za trzecia próba sie udaje. błedów co jeden to inny, teorii jeszcze wiecej, wsumie to przepływomierz powietrza jest tez niestabilny ale był podmieniany i jakby wiecej pali ale i tak mu się poprawiło po wlaniu jakiegoś preparatu do czyszczenia |
18-01-2008, 20:52 | #20 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-12-2007
Postów: 30
|
Re: Wtryskiwacze 2,0 Tdci Mondeo,
ja mam tdci2.0 2003r 70tys przebiegu sama jazda to tzw.poezja.Lecz .,pojawil sie znany juz problem z wtryskami .wymienilem jeden jak na razie idealnie
__________________
wisienka |