|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-12-2007, 09:39 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-03-2007
Postów: 37
|
za cieply silnik
Witam,
Wczoraj 1 raz zdarzyla mi sie taka sytuacja.. A wiec.. jechalem kilkanacie km - glownie po miescie temp byla w normanie na "o" stalem w korku ok 20min - na zapalonym silniku.. temp. zaczela rosnac(nie weszla na czerwone pole), nagle z pod maski wydobyla sie para (tak mi sie przynajmniej zdaje) w ty samym momencie akurat ruszylem, auto jechalo normalnie , zadnych objawow, temp troche spadla, nie wlaczyl sie wentylator, Czycos mogl o sie stac? Mam malo plynu w zbiorniczku, - wystarczy ze doleje? - obojetnie jakiego? Jak sprawdzic czy wentylator jest ok ? Dodam jeszcze ze nie dziala mi ogrzewanie - tzn. dziala ale baaardzo slabo.. Auto jest mi potrzebne na dzis, dlatego prosze oszybki rady dla laika (moj przydomowy mechanik akurat wyjechal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) |
18-12-2007, 10:02 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Po pierwsze przejrzyj forum tam masz podane gdzie znajduje się "włącznik" wentylatora w twoim silniku, dolać możesz właściwie każdego płynu, czy coś się stało to się okaże, myślę, że jeżeli to pierwszy raz i tak krótko to nic się nie stało. Na pewno na dzień dobry uzupełnij płyn.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
18-12-2007, 12:07 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-03-2007
Postów: 37
|
problem rozwiazany..
okazalo sie ze mam wode. wymiana na plyn rozwiazala wszystkie problemy :fcp27 |
18-12-2007, 12:35 | #4 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
Cytat:
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
|
18-12-2007, 14:20 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-03-2007
Postów: 37
|
o dziwo nie
Nie wiem jakim cudem ale nie .. zagrzlem go i sie normalnie wlacza, zreszta trudno go teraz zagrzac |
18-12-2007, 16:03 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
Jak jeździłes na wodzie, to może termostat się przyciął (od kamienia) i dlatego temp. poszła a potem puścił. Gdy się wleje płyn po wodzie to on z reguły rozpuszcza różne syfy. I może termostat teraz chodzi jak trza.
|
18-12-2007, 22:03 | #7 |
Postów: n/a
|
nie macie racji Panowie. Sam doświadczyłem podobnej sytuacji, właśnie jeżdżąc na wodzie(chciałem dokładniej wypłukać układ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W sumie przejechałem ok 100km, ale to był "koszmar"). Po nalaniu właściwego płynu, problemy zniknęły i silnik wrócił do normy.
|
19-12-2007, 12:09 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-03-2007
Postów: 37
|
No i umnie jest naszczescie takze wszystko ok.
Byla woda z jakims plynem - tak ze zamarzala przy -15 Wymienilem na fordowski plyn, i wszystko jest ok, ogrzewanie dziala jak nigdy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |